Carabao cup

Diskusjon om engelsk fotball
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

Og der var kampen over. Kjipt, men ikke uventet.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink

MektigeTHOR
Posts: 483
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 839
Liker mottatt: 1315

Sånn går det når du ikke setter en drøss av sjanser.
Kapteinen gjør det dessverre to ganger. SKUFFENDE!
post liked by: Rød Pølse
User avatar

Andtho01
Posts: 1130
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3492
Liker mottatt: 3637

Klopp 2-0 i finaler mot Pochettino. Dette blei nok siste gong dei møttes i finale på en god stund
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, 10Hag, Pink Final, Blodfink
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2067
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9111
Liker mottatt: 8390

Faen! Dette har vært en dritthelg for fotball 💩
post liked by: Andtho01, Jan Erik, 10Hag, MektigeTHOR, Pink Final, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2487
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7712
Liker mottatt: 8072

@MektigeTHOR, når jeg skrev den kommentaren så styrte de kampen. Klart best i denne kampen, og det å ta et trofé med så mange unge spillere på banen er meget sterkt.

Så er jeg selvsagt klar over at de har hatt en god trener over mange år, bygget en identitet osv, og dermed er det enklere for unge spillere å komme inn og levere. Men de er uansett imponerende gode.
post liked by: Andtho01, Pwint, 10Hag

MektigeTHOR
Posts: 483
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 839
Liker mottatt: 1315

Chelsea hadde alle muligheter for å vinne denne kampen.
Gjør vondt å måtte håpe på at Chelsea vinner for å stoppe det mestvinnende Liga Cup laget gjennom tidene.

Håper virkelig at United får spille Fa Cup finale denne sesongen men får vi ikke beholde Højlund på banen blir det hinsides vanskelig om spillerne som skal ut av klubven begynner å gi opp. Fulham kampen var ett nytt bunnpunkt.

Nå må jeg atter en gang se Liverpool løfte trofé får å gni det skikkelig inn.
Sånn blir jeg godt klar for å nyte øyeblikket ekstra godt når United igjen vinner ny bøtte. Dessverre blei det lite skader virket det til. Noe hadde jeg håpet å få igjen for å tvinge meg til å se dette.

Det skal bli så deilig å få oppleve at United igjen begynner å løfte bøtter.
Synd at Pochettino enda venter på første tittel i England. Om han endelig får sin første så la det skje mot en hvilken som helst annen klubb enn United.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Jan Erik wrote: 25 Feb 2024, 18:54 @MektigeTHOR, når jeg skrev den kommentaren så styrte de kampen. Klart best i denne kampen, og det å ta et trofé med så mange unge spillere på banen er meget sterkt.

Så er jeg selvsagt klar over at de har hatt en god trener over mange år, bygget en identitet osv, og dermed er det enklere for unge spillere å komme inn og levere. Men de er uansett imponerende gode.
Ok. Stusset på styrte liksom. 🙈
Virket som om vi så forskjellige kamper i så fall. Chelsea kastet jo bort dette ved å ikke avgjøre til fulltid. Gedigne sjanser etter overganger. Liverpool har ett fullverdig lag mens Chelsea febrilsk må få på plass alt etter å ha mistet Abramovitch osv. Ikke at det er synd på de for er det to klubber som ikke har gjort seg spesielt fortjent til seierenssødme så er det City og Chelsea.
Sånn sett er det ikke så mye å si på at Liverpool vant men det er verst tenkelig for mitt vedkommende i alle fall. Regnestykket mitt tåler ikkikke at Liverpool løfter bøtter. 😡

Der blei pokal løftet. Jeg gnir sånt godt inn i håp om at det slår ut positivt ved senere anledning. ❤ mitt 😭.
User avatar

Jan Erik
Posts: 2487
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7712
Liker mottatt: 8072

@MektigeTHOR, jeg skjønner du har det tøft nå...😄

Men Liverpool hadde sine sjanser også, og de hadde i følge en kamerat som er LFC-supporter 12 mann ute. Jeg gidder ikke å faktasjekke det. Så sånn sett syns jeg det er imponerende det de får til. Vinne denne, fortsatt lede PL, osv...

Jeg er ikke spesielt glad i at Liverpool vinner trofeer, men vi må nok bare innse at de er større enn oss akkurat på det. Så blir det opp til oss å komme tilbake.
post liked by: Pink Final

MektigeTHOR
Posts: 483
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 839
Liker mottatt: 1315

@Jan Erik Samme kamerat som også vrir å vrenger på alt av tall og statistikker for å få Liverpool til å fremstå best samt mest urettferdig behandlet osv eller? 🤔

Dette kjenner jeg nemlig til fra før riktignok ikke fra din venn. 😅

I dag håpet jeg på nok av slitasje og skader på begge lag. Fikk det ikke. Så løfter Klopp og co pokal IGJEN!
Dette var ikke den beste helgen for å si det mildt.

Eneste som kan hjelpe nå er at United løfter Fa Cup i mai mens Liverpool stoppet opp på denne bøtta.
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Pwint
User avatar

Jan Erik
Posts: 2487
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7712
Liker mottatt: 8072

@MektigeTHOR, neida, han er relativt reflektert. Det han irriterer meg mest på er VAR. Der er han veldig subjektiv, mens jeg selvsagt er 100% objektiv... 😄 Ellers går det greit å diskutere både det ene og andre laget med ham.

Ja, de kan ende opp med alt fra denne til en litt haltende kvadruppel...
post liked by: MektigeTHOR, Pink Final, Pwint, Andtho01, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Det ble den tiende pokalen på Liverpool og ikke den sjette på Chelsea ja.

Det er litt rart, men jeg hadde Liverpool som den mest sannsynlige vinneren på forhånd, selv med 12 skader (det stemmer det kompisen til @Jan Erik sa, og så fikk de vel nr 13 på Gravenberch)...
post liked by: Jan Erik, Pwint, 10Hag, Andtho01, RedTrafford
LUHG!
Post Reply