Superliga

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.

Bjørn Arne
Posts: 3
Joined: 05 Oct 2020, 11:47
Liker mottatt: 3

Blodfink wrote: 19 Apr 2021, 18:33
Belfastboy wrote: 19 Apr 2021, 18:32 Lederen i den norske supporterklubben til Real Madrid
En skikkelig idiot m.a.o
Tja, hvor stor og viktig er nå dette laget? Var det Real Madrid? Har de tribune forresten?
post liked by: Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Jan Anders wrote: 19 Apr 2021, 19:58 Er det bare jeg som føler at resten av sesongen uansett er helt meningsløs? Om vi blir nr 2 eller 6 spiller jo ingen rolle nå. Vi skal jo spille superliga. Blir vi i tillegg kastet ut av EL så er er jo alt tipp topp!
Skjønner hva du mener.
Allikevel ikke helt enig.
Etter å ha tenkt litt har jeg kommet fram til følgende:
Jeg håper United gjør det så bra som mulig ut sesongen, vinner EL og tar 2 plass.
Det har Solskjær og spillerne fortjent.
Jeg vil sette et enda tydeligere skille mellom eierne og deres vasall Woodward på den ene siden, og manager, trenere og spillere på den andre siden.
Den siste gruppen er uskyldig i elendigheten (SL).
post liked by: offside
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 402

Pink Final wrote: 19 Apr 2021, 20:33 Skjønner hva du mener.
Allikevel ikke helt enig.
Etter å ha tenkt litt har jeg kommet fram til følgende:
Jeg håper United gjør det så bra som mulig ut sesongen, vinner EL og tar 2 plass.
Det har Solskjær og spillerne fortjent.
Jeg vil sette et enda tydeligere skille mellom eierne og deres vasall Woodward på den ene siden, og manager, trenere og spillere på den andre siden.
Den siste gruppen er uskyldig i elendigheten (SL).
Gode poenger og jeg er selvsagt enig. Er bare litt oppgitt og trist i dag....

(Beklager dårlig quote)
Mod edit: Fikset det for deg, men minner samtidig om at det ikke er nødvendig å sitere dersom man svarer innlegget over seg. Et alternativ er å bruke "mention-funksjonen @", som for eksempel @Pink Final. - @messilingard.
post liked by: Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9446

Pink Final wrote: 19 Apr 2021, 20:33 Jeg vil sette et enda tydeligere skille mellom eierne og deres vasall Woodward på den ene siden, og manager, trenere og spillere på den andre siden.
Den siste gruppen er uskyldig i elendigheten (SL).
Ja, de er kanskje uskyldige. Og de er uten tvil kontraktfestet til å rette seg etter eiernes ønsker. Samtidig så har de et moralsk ansvar oppe i alt dette. Solskjær og spillerne har posisjonen og innflytelsen til å tvinge Glazers til å snu. Nå er dette totalt urealistisk etter min mening, men bortsett fra å nekte å betale ut lønn, hva kunne Glazers gjort dersom ingen av spillerne hadde vært villig til å spille for klubben?
post liked by: Pink Final, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19271

Klopp mellom barken og veden i pre-match intervjuet, virket heldigvis litt i sjokk og ikke udelt positiv. Uttalte vel i grunn at han ikke ønsker dette.
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Pink Final wrote: 19 Apr 2021, 20:33 Etter å ha tenkt litt har jeg kommet fram til følgende:
Jeg håper United gjør det så bra som mulig ut sesongen, vinner EL og tar 2 plass.
Det har Solskjær og spillerne fortjent.
Jeg vil sette et enda tydeligere skille mellom eierne og deres vasall Woodward på den ene siden, og manager, trenere og spillere på den andre siden.
Den siste gruppen er uskyldig i elendigheten (SL).
Eg meiner at dette blir ein meiningslaus konsekvens.
Glazers og Ed bryr seg heilt absolutt null og niks om heile fotballverdenen hadde laga eit soleklart skille mellom lag og eigere. Det klarer de fint sjølv. Kanskje det er i deres interesse å skape dette skillet også. For da kan de opptre som den store stygge ulven, og supporterane støtter laget, og dermed eigarane, bare litt innpakka.

Klingende mynt er einaste språk de forstår.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19271

Ceferin, UEFA-bossen er gudfar til Juve-Agnellis datter av alle ting...
LUHG!
User avatar

Sir Crap-A-Lot
Posts: 201
Joined: 30 Jan 2021, 02:39
Liker gitt: 17
Liker mottatt: 15

Fuck off til disse duste planene!!!

Vi skal ha PL og CL!! Ferdig snakka!!!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19271

Cola, tidligere medlem her inne med 3 tanker jeg gjengir her:

3 ting jeg tenker på:

1) Tenker den nye dritten å lage ett Draft valg som de har i USA?

2)Hvorfor har ikke OGS signert ny kontrakt med MUFC?

3) Ikke mye respekt fra meg ang José Mourinho, men tror han har fyrt seg opp ang Superligaen og sagt hva han mener... Selv om det er skrevet at det ikke stemmer.... Svaret vil vi vel aldri få.



Kan være noe i alle disse 3.
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Må si at jeg har svært liten sans for dette opplegget. Har ikke sansen for korrupsjonen i FIFA og UEFA, men denne superligaen er hakket verre. Her kan man være så korrupte ma vil uten at det er ulovlig. Mye vil ha mer, og fan vil ha fler...
post liked by: Blodfink, Pink Final

Deleted User 430

«I don't like it...»
«I don't want it..»

-James Milner-

Respekt!
post liked by: messilingard, Blodfink, Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9446

Jepp, ex City og nåværende Liverpoolspiller James Milner gjør som resten av spillerne burde gjøre. Ta ansvar og ytre seg mot SL.

Han får stående applaus fra meg.
post liked by: Blodfink, red, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19271

Neville har virkelig kommet inn under huden på Klopp. Klopp klipper ut to setninger fra Nevilles uttalelser og går til frontalangrep, svakt av manageren...
post liked by: Buchan, Pink Final, Pangaea
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Veldig bra av Milner.

Klopp er en reflektert fyr, svarer bra for seg. Men må si jeg skulle ønske at han ikke underspilte den makten de har. Det blir ikke noe av denne PengeLigaen så lenge managere og spillere fra disse klubbene velger å ikke være endel av det. Edit: Fikk ikke med meg delen om Neville..

Men må si jeg er spent på det juridiske rundt dette. Disse 12 klubbene har nok hatt rimelig mange advokater som har sett på dette her over mange år.
Last edited by red on 19 Apr 2021, 23:56, edited 1 time in total.

Deleted User 430

Blodfink wrote: 19 Apr 2021, 23:31 Neville har virkelig kommet inn under huden på Klopp. Klopp klipper ut to setninger fra Nevilles uttalelser og går til frontalangrep, svakt av manageren...
Håpløst av Klopp, men nydelig, rolig respons fra Neville.. 😁
post liked by: Buchan, Blodfink, Pink Final, Pangaea
Post Reply