Superliga

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Beta wrote: 20 Apr 2021, 22:52 Conor McGregor? Heller Glazers for min del.
hehe, jeg tar mye heller Conor jeg altså, og jeg er overhodet ikke fan av fyren, sier mest om hva jeg mener om Glazers
post liked by: Otac
LUHG!

Deleted User 108

Luckhurst skriver at United ARE OUT of the super league.....
post liked by: Buchan
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299



Sponsor trekker seg fra Liverpool
post liked by: Blodfink

Deleted User 430

Last edited by Deleted User 430 on 21 Apr 2021, 00:00, edited 1 time in total.
post liked by: Buchan, Elkey

Deleted User 108

Bekreftet at alle engelske lag er ute....
post liked by: Buchan, Elkey
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Arsenal har lagt ut en ordentlig beklagelse:

https://www.arsenal.com/news/open-letter-our-fans
post liked by: Pink Final
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Fantastiske nyheter, nå er det bare og vente på at UEFA bøtlegge disse klubbene, så de kan få noen ekstra euro i kassen 😊
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Da var denne dagen over, jeg er fortsatt spent på hva morgendagen vil bringe. Dette er ikke ferdig. Hva skjer med de resterende klubbene som enda ikke har meldt seg ut og hva blir konsekvensene for de engelske klubbene? Jeg vet ikke, men siste ord i denne saken er ikke sagt.
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

Buchan wrote: 21 Apr 2021, 00:15 Fantastiske nyheter, nå er det bare og vente på at UEFA bøtlegge disse klubbene, så de kan få noen ekstra euro i kassen 😊
UEFA-presidenten har allerede sleiket litt der nede på ryggen til City, så ikke forvent noe staff.. Kun hyllest og smisking heretter..
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Steinar Stenseth wrote: 21 Apr 2021, 00:22
Buchan wrote: 21 Apr 2021, 00:15 Fantastiske nyheter, nå er det bare og vente på at UEFA bøtlegge disse klubbene, så de kan få noen ekstra euro i kassen 😊
UEFA-presidenten har allerede sleiket litt der nede på ryggen til City, så ikke forvent noe staff.. Kun hyllest og smisking heretter..
Eller ble de betalt av UEFA for å trekke seg.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

@Buchan legg merke til hvilken avis som meldte dette Mundo Deportivio. Den avisen fungerer nærmest som Twitter-feeden til Barcelonas president. Med andre ord ikke særlig troverdig, spesielt når det kommer til nyheter angående andre klubber.
post liked by: Pangaea
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Bryr meg ikke om rykter og andre negative ting som blir skrevet nu, er bare happy at hele det syke tullet med super L er borte for denne gang. Så er vel neste ønske at Glazers forsvinner fra klubben om ikke så lenge. Men blir sikkert noen triste etterspill av hele greia.
post liked by: Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16744

Messilingard wrote: 21 Apr 2021, 00:15 Dette er ikke ferdig. ....siste ord i denne saken er ikke sagt.
Enig.
Siste ord er neppe sagt i hverken denne saken, eller generelt.

Både forbundene Uefa og Fifa, samt klubbene er ute etter mer.
Mer makt og ikke minst mer penger.

Selv om ballen kanskje er lagt død for ESL nå, så vil dette komme opp igjen.
Klubbene kommer trolig til å vinne maktkampen på ett eller annet nivå.

Pill råttent over hele linja.
post liked by: offside, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Vidar Dale Fjeld

Jeg for min del håper dette var en vekker for klubbene og at fansen forstår hvilken makt de har. Takk for at Chelsea-fansen møtte opp og viste sin misnøye...ingen klubb liker et slikt negativt fokus på egen klubb når protestene ruller over skjermen...nå kan kanskje fans lære av denne hendelsen og "ta makten tilbake" til fansen. "Vi" har mer makt enn det "vi" tror...fotballen våknet litt fra de døde igjen...
post liked by: Blodfink, Pangaea
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Pink Final wrote: 21 Apr 2021, 06:35 Selv om ballen kanskje er lagt død for ESL nå, så vil dette komme opp igjen.
Klubbene kommer trolig til å vinne maktkampen på ett eller annet nivå.
Ja det skrives i dag om at de ønsker å komme tilbake med en nytt forslag og en ny modell.

Denne saken er ikke død, det kommer garantert nye fremstøt. De må evt begynne å tenke litt nytt, men det er ingen tvil det er business folk. De ser jo hvilken verdi fotballen har og hvor mye følelser det ligger i fotball. For de betyr det cash!

Det kan hende det blir roligere nå, men hva om 1 år eller 5 år?

Den tradisjonelle fotballmodellen i Europa er i ferd med å forandres, det er man vitne til de siste årene av alt det nye som har skjedd. Både landslag og Champions Leauge. Det er et utrykk som sier mye vil ha mer, og disse gribbene kommer tilbake.

Fotballen går dessverre i en retning etter mitt syn. Det blir en mer og mer kommersialisering og en businessmodell.

Dagens løsning er flott, men hvor lenge kommer vi til å ha det? Hvis man tenker 5 - 10 år frem i tid?
post liked by: Blodfink, Pink Final
Post Reply