Amad Diallo

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Amad Diallo


diallo.jpg
diallo.jpg (63.44 KiB) Viewed 1853 times
Født 2002 - Elfenbenskysten
Signerte for Manchester United 7. januar 2021

:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Tenkte det var på sin plass med en tråd om den nye ungutten Diallo.
Her er video av gutten i kampen mot Liverpool U23

post liked by: Lingard, Blodfink, Pink Final, Pangaea
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Har troen, ser ut til å ha overblikk, ro og selvtillit.
LUHG!

Deleted User 430

Håper dette lånet blir mer vellykket enn det forrige. Fortsatt troen på denne lille tassen 🙏

post liked by: Pink Final, Blodfink, RedTrafford

Mr H
Posts: 455
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 108
Liker mottatt: 1347

Nydelig scoring for Amad i dag. Ser virkelig ut som han har funnet seg til rette i Sunderland. Jeg følger ikke hver kamp tett, men det virker som det dukker opp 2-3 minutters høydepunktspakker av han på twitter etter hver kamp. Jeg liker det jeg ser og begynner virkelig å få troen.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Blodfink, Belfastboy, RedTrafford, Can2, red
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Image

Kåret til månedens spiller i Sunderland :strong:

Hadde vært utrolig kult om han klarte å ta steget neste sesong, da vi trenger enda en høyreving. For med mindre vi blir et sportsvaskingsprosjekt for et land i midtøsten... **grøss**, er det utrolig viktig at vi klarer å få akademispillere opp på førstelaget.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pancho P, Can2, Cola2, Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Scoret et fint mål igjen i dag mot Carricks Middlesbrough. Leverer stabilt på høyt nivå nå, regner med han får sjanser hos oss neste sesong!
post liked by: Pink Final, Can2
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Amad Diallo er nominert til årets unge spiller i Championship, sammen med Hayden Hackney (Middlesbrough) og Alex Scott (Bristol City).

Imponerende sesong i en fysisk tøff liga!
Tony Mowbray er en sympatisk manager, har øye for mer enn kick&run og har nok vært viktig for Amad i år. Sikkert ikke alle som ville latt Amad få like stor tillit, synes Mowbray har snakket fint og klokt om ham i intervjuer også.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Beta 2.0, Can2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Finfin sesong for unge Amad. Håper EtH gir ham en mulighet. Må da være god nok for troppen. Men det var det med spilletid da.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Can2, Lingard
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Jeg håper også vi får se Diallo på Old Trafford neste sesong, men kan det være fornuftig med enda et utlån? Jeg er litt 50/50, men vil selvfølgelig se han i rødt når man ser hvor spennende og god han har vært for Sunderland i år. Antony kan ikke spille alt..
post liked by: Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Tony Mowbray (Sunderland-manageren), har uttalt at Diallo forsvinner til spansk fotball for en stor sum penger om ikke United tar ham inn i troppen. (I følge United-podcasten).

Gir jo litt mening det de sier i podcasten. United trenger penger og har grei dekning på kantene. De casher kanskje inn litt. Alle i United skal heller ikke være overbevist om at Diallo er god nok.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Can2
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Det er jo en hårfin linje her - tror nok Amad har grunntalentet til å lykkes, men er spent på om det er nok for å kompensere for fysikk og størrelse - og selv om Championship er en knalltøff liga med høyt nivå, er det fortsatt et betydelig steg opp til PL.

Samtidig har han overbevist en god del mer enn de fleste vi har lånt ut til Championship de siste årene. Hannibal har spilt en del, men ikke vært like sentral på sitt lag som Amad. Tror fort Hannibals dager som United-spiller er talte.

Så er det dette med å våge å selge spillere som kan gi penger, i stedet for å ha dem gående på gress i årevis som den 20. beste spilleren i troppen. I fjor var det Garner som ble solgt til manges fortvilelse, men han har vel ikke akkurat revansjert seg for Everton. Nå tror jeg likevel Amad har et ganske mye høyere toppnivå enn Garner, og til tross for alle motargumentene over, synes jeg han fortjener å få en fair sjanse til neste år.
post liked by: RedTrafford, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Jeg håper absolutt at han er en del av troppen neste sesong.

Nå er det jo vanskelig å planlegge noe som helst med The Lizards from Tampa som eiere. Mitten ser ikke for seg at EtH gidder det kaoset dette ser ut til å bli. Og Murtough har jo også fått en vanskelig jobb. Spennende tider...
post liked by: RedTrafford, Pink Final
LUHG!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12527
Liker mottatt: 4887

Amad Diallo med nok en scoring for Sunderland i playoffkampen mot Luton.
Stillingen er 1-1 ved pause.
post liked by: RedTrafford, Ryder, Blodfink, Can2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Gutten må jo bare få være i United neste sesong.
post liked by: Belfastboy, Can2, Pink Final
LUHG!
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Enig. Må jo ha lagt inn en veldig god søknad denne sesongen. 👍
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Pink Final, Pancho P
Kong Eric Cantona
Post Reply