Pappaperm

Alt som ikke passer andre steder.
Post Reply
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Jeg starter med 10 ukers pappaperm på mandag. Gleder meg og tror det blir veldig koselig. Noen som har erfaring med det? Hva finner man på dagen lang? Kan ikke akkuratt sitte å spille PlayStation dagen lang :P
User avatar

Slaraffendriver
Posts: 34
Joined: 27 Aug 2018, 14:15

Jeg var nettopp tilbake på jobb forrige uke etter å ha vært på perm og ferie i ca. seks måneder. Jeg var nok i en litt annen posisjon, da samboeren fortsatt er student, og ikke i jobb, hvilket muliggjorde at begge var hjemme med ungen hele denne tida. Hadde en veldig fin tid, og vi var mye på hytta vår, og reiste bl.a. til Norge (bor i Finland) for å møte familien min to ganger i løpet av sommeren, samt en liten tur til Åland.

Jeg tror at når man er hjemme aleine med minstemann så kommer det veldig mye an på ungen. Hvor gammel er barnet ditt? Hvor ofte sover han/ho i løpet av dagen? Når barnet er våken så får du nok fint lite med tid til egne ting, da handler det om barnet. Det er en berg-og-dalbane noen gangen, slitsomt, men også moro. Men det er du sikkert vant til allerede :D
Når barnet sover i løpet av dagen så får du herlig egentid, som du gjerne kan bruke til Playstation om du vil, eller hva du ellers ønsker å gjøre. Husarbeid, lage mat etc. ;)
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Begynner å bli noen år siden. Riktig nok, jeg klarer ikke være borte fra jobben så lenge så jeg tok ut fri hver mandag og fredag i flere måneder. Tok med meg barnet og kjørte til hele slekta, dro i parker, babykino osv.

Selvsagt ble det også tid for litt Fifa og FM:)
Post Reply