Hva bør gjøres?

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Pink Final wrote:26 Apr 2022, 21:44 Ja jeg kjenner til fortiden hans @Jan Anders.
Fant denne artikkelen med litt kort bakgrunnsinfo. Visste at han var i det miljøet, men ikke at han var ille.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16743

Ikke noe å være stolt av den bakgrunnen nei.
Men som artikkelen sier ‘Enten vi liker det eller ikke, er hooliganisme en del av den engelske fotball kulturen’.
Glad det er (nesten) borte.

Grunnen til at jeg ser på de to gutta er at de ikke virker å være Main Stream.
Noe av det jeg misliker mest med moderne fotball kultur er å henge ut enkeltspillere på nett, skiftlig eller på fan kanaler.
Noen utvalgte spillere skal bare tas uansett.
Luckhurst er av det slaget synes jeg.
Jeg blir helt motsatt, får kjempelyst å ta akkurat den spilleren i forsvar.
Si hva man vil om fortiden til O’Neill, men han er ikke en glatting som eksempelvis Luckhurst.
post liked by: Belfastboy, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 477

I dag greide jeg og pine meg gjennom United Stand siden det var snakk om hvem som var på transfer lista ut av klubben. 6 Mann på lista ut Telles, Wan bissaka , Jones, Bailley, Martial og Henderson. + 6 mann som ikke får fornyet kontrakt Pogba, Mata, Matic, Grant, Lingard og Cavani
Det blir en aktiv sommer.
post liked by: Pink Final

Deleted User 595

Haha, håper du ikke tok skade 😅

Den lista var Goldbridge sin mening, ikke basert på noen rapporter.

Henderson blir nok ikke solgt, men fort utlånt. Resten er vel up in the air 😬 Vanskelig å gjette, men sannsynlig at noen av de vil få lite spilletid i et ten Hag-system. Veldig synd å miste Martial og Telles, men hadde ikke gjort opprør av den grunn.

Mange gode innlegg her om fan-kanaler. Det finnes noe for enhver smak. Ingen er perfekte. Personlig liker jeg både Stretford Paddock/Howson, United Stand (spesielt Ricky som er en gammel ringrev med god peiling på fotball og historie), samt Webby & O'Neill. Webby & O'Neill kan bli lite analytisk for min del, men de er genuine og har enorm sjarm.
post liked by: Pancho P, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Klarer å styre min begeistring for Howson også, for å si det slik, og kan ikke fordra denne typen clickbait-drit som de også driver på med.
Clickbait shite.jpg
Clickbait shite.jpg (85.96 KiB) Viewed 1093 times
100% av det der er ville spekulasjoner basert på egentlig ingenting.

Men synes noen av de andre de har der stort sett er fornuftige og interessante å høre på.
post liked by: Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Liker seansene der de sitter flere og diskuterer - og de gangene de går i dybden. De nyhetsgreiene er, som du sier, ufundert vås som de godt kunne sluttet med.
post liked by: Pangaea, Pink Final

Deleted User 595

Interessant pressekonferanse i dag 😄

1. Brunos kontraktfornyelse: Rangnick går ganske langt i å bekrefte den omtalte timingen til forlengelsen, og hvorfor den ble gjort før sommeren, og overgangsvinduet. Dette er jo en deal som enkelt kunne vært gjort etter sesongen, men den store forskjellen er jo den signaleffekten det sender før overagangsvinduet åpner; United er fortsatt attraktivt for stjernespillere.

2. "Jeg ser også frem til å hjelpe både Erik og klubben med å endre alt her slik at United igjen blir en toppklubb."

Altså skal han nok jobbe videre i en betydelig rolle.

Likte avklaringen på første punkt, og semi-bekreftelsen på andre!
post liked by: Pink Final

Deleted User 430

PWD A Devil for life wrote:27 Apr 2022, 09:21 6 Mann på lista ut
Jøsses.. Skulle nesten tro han hadde rappet lista Daily Mail kom med forrige uke 🙄
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
GBailey wrote:27 Apr 2022, 15:39 "Jeg ser også frem til å hjelpe både Erik og klubben med å endre alt her slik at United igjen blir en toppklubb."
Alt skal endres på, faktisk. Hvis den oversettelsen stemmer så bikker han fort 70 før han får sett hjemlandet igjen..
post liked by: Pink Final

Deleted User 595

Her er originalsitatet:

"And I look forward to helping Erik and everyone at the club to get the best and change the whole approach next season so Manchester United can be a top club again."

Gir langt mer mening nå.
Ville oversatt det noe slikt:
"Endre hele metodikken/opplegget rundt neste sesong."

Virker da fornuftig. Må kanskje ikke tolkes bokstavelig. Tror han mener at det med de rette endringene vil det meste kunne bli bedre. 😊👍
post liked by: red, Pink Final

Deleted User 108

Det er ihvertfall lurt å forlenge kontrakten sin før en sesong uten champions league. Da går du opp i lønn i stedet for å gå ned 25%.
post liked by: Pink Final

Deleted User 430

GBailey wrote:27 Apr 2022, 16:11 Gir langt mer mening nå.
Det gir en litt annen mening, ja. Leste oversettelsen på united.no også, så jeg trodde han hadde sagt typ "everything".

Da kan han kanskje reise hjemom en ukes tid i sommer, likevel, da😏
post liked by: Pink Final

Deleted User 595

https://youtube.com/shorts/IeLcvbSNDVM?feature=share

Ronaldo forteller at han mener hele spillergruppa har et ansvar for å gjøre det bedre.
post liked by: messilingard, Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

The ones who give up is weak mentally. - Ronaldo
Ronaldo er nok inne på noe. Selv om at jeg ikke nødvendigvis tror at hele den resterende troppen er enig med Ronaldo her. McTominay var for så vidt også inne på det, man må starte med seg selv og sørge for at en selv presterer bra. De to jeg nevner her tror jeg at har en mentalitet hvor de vil se seg selv i speilet, og ikke bare skylder på alle andre.
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

GBailey wrote:28 Apr 2022, 09:13 Ronaldo forteller at han mener hele spillergruppa har et ansvar for å gjøre det bedre
Skjønner jo at han blir sett på, og omtalt, som et problem om han stiller slike krav. Alt over "knyt lissene dine selv" virker å være for hardt for den gjengen der...
post liked by: messilingard
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

GBailey wrote: 28 Apr 2022, 09:13 https://youtube.com/shorts/IeLcvbSNDVM

Ronaldo forteller at han mener hele spillergruppa har et ansvar for å gjøre det bedre.
Er ikke det fra intervjuet hans for et par måneder siden? Synes vertfall å huske at han sa veldig lignende ting der.
Post Reply