Hva bør gjøres?

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17237
Liker mottatt: 11012

i min verden skjønner jeg ikke at det skal være et tema engang jeg.
Kompetanse må være første pri, andre pri tredje pri osv.
Om de er hvite fra England, svensker eller grønne menn fra Mars spiller vel ingen rolle.
post liked by: 10Hag, Pwint, Blodfink, Tringe
User avatar

10Hag
Posts: 1497
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3607
Liker mottatt: 4880

@RedTrafford: Exactly! Ikke bare i din verden, det er rett og slett sunn fornuft og uangripelig logisk.

Det var nøyaktig det jeg uttrykte i min opprinnelige post, som nå blir hentydet som rasistisk.

Sorry, men da sier jeg faen meg i fra. 😬
Last edited by 10Hag on 15 Dec 2023, 16:08, edited 1 time in total.
post liked by: RedTrafford, Pwint, Blodfink, Tringe

Beta 2.0
Posts: 320
Joined: 03 Feb 2023, 11:35
Liker gitt: 105
Liker mottatt: 821

Du får kose deg videre.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2898
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13482
Liker mottatt: 8641

Men kompetanse kan være mye @RedTrafford, Klart at den medisinske kompetansen må komme først, men så er det noe med å forstå kultur, språk og masse annet. Jeg gikk til en lege en gang som sikkert var ekstremt dyktig, for all del, men jeg skjønte ikke hva han sa, og jeg er ikke så sikker på at han skjønte hva jeg sa heller. :D Jeg ville gjerne hatt en lege som forsto meg, og som kunne kommunisere på en måte som gjorde det mulig for meg å bli frisk.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17237
Liker mottatt: 11012

Da får de ansette noen tolker da 🤣
Hvis det er det som er problemet😀
post liked by: Pwint, 10Hag, Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9444

Syntes vi skal holde oss for gode til å kalle hverandre rasister her inne uten noen som helst grunn.

Jeg syntes i alle fall at det må være lov å kritisere mangfold på lik linje som at det må være lov å kritisere homogenitet.

Når det gjelder mangfoldige organisasjoner og hvordan de presterer så vil jeg anbefale folk å lese boken «When cultures collide» av Richard Lewis. En av de tingene som han skriver er at mangfoldige organisasjoner er avhengige av noen forutsetninger som ledelse, felles verdier og en felles forståelse av hvilke mål osv for å lykkes. Det er med andre ord ingen automatikk i at mangfoldige organisasjoner vil være mer suksessfulle selvom at de kan lykkes og at det er noen synergieffekter som lettere kommer frem i mangfoldige organisasjoner. Og det er også noen fallgruver som man bør være klar over som gjerne blir glemt når media viser til forskning på område.

Når det er sagt så er jeg for at vi ser utenfor Englands grenser når vi skal lete etter medisinsk personell, men årsaken til dette er først og fremst fordi jeg vil tro at tilgangen på ekspertise vil være minst like stor utenfor som i Storbritannia.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Pwint, 10Hag, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

Jeg støtter fortsatt Ten Hag, bare så det er sagt. Men samtidig klør jeg meg litt i hodet av at vi har såpass dårlige resultater. Fullt klar over at vi har hatt tidenes skadekrise så langt, men likevel... det er ikke amatører vi mønstrer likevel, særlig offensivt.

Mye ser ganske mørkt ut må jeg si. Men nå er det TO lag som har scoret færre mål enn oss, mot ett lag for noen få kamper siden. Formtabellen har nesten blitt snudd på hodet for vår del. Fra helt øverst for noen uker siden, til nesten nederst nå, med bare 4 poeng de siste 5 kampene, som holder til 18. plass.

Tvi-tvi, jeg krysser fingre og tær for at 2024 blir et langt bedre United-år enn siste halvdel av 2023 har vært.

Men én ting som fortsatt ser relativt bra ut, er managerstatistikken for Ten Hag. Siden er ikke oppdatert enda, så mulig han har falt bak en ikke helt ukjent skotte nå, men i skrivende stund ligger han øverst av alle klubbens faste managere med en seiersprosent på 60,7%.
https://www.united.no/nyheter/35-ting-d ... ite/101624
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Pwint, Pink Final, RedTrafford, Belfastboy
User avatar

Andtho01
Posts: 1108
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3411
Liker mottatt: 3580

Vil gi denne opprydingen tid åg håper på bedre resultater etter INEOS har henta sine folk. Også håper eg en vakker dag så er hele den helvetes forbanna Glazers famile ute for godt men det blir vel desverre alt for lenge til...
Eg klarer ikke å se hvem neste manger inn blir om Ten Hag for sparken men blir jo fort det samme om igjen en ny kommer inn å blir spist opp av klubben som veldig mange har blitt..
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Pink Final, RedTrafford

Alf banan
Posts: 326
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 24
Liker mottatt: 653

Selg Antony i januar. Å bytte ut Elanga med Antony har i alle fall vært tidenes tabbe. Snakker om waste of money. Så får ten Hag slutte å krangle med alle spillerne å slik at vi faktisk har spillere som ønsker å være her. Sancho kunne vi trengt nå.
post liked by: Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9444

Dersom Sancho skal være løsningen så kan vi like gjerne spille med juniorlaget i stedet for. Sancho har på ingen måte oppført seg slik man bør kunne forvente av at svært godt betalte spillere skal gjøre. Jeg er helt enig i at Antony ikke er et spesielt godt kjøp, og at ten Hag har gitt Antony alt for mange sjanser. Men Sancho har brent samtlige broer og hører på ingen måte til i klubben lenger. Vi trenger spillere med ekstremt mye bedre mentalitet enn han skal vi konkurrere om noe som helst.
post liked by: Pwint, alfen74, 10Hag, pixma, Spirograf1, Andtho01, Tringe, Rød Pølse, red
LoveUnitedHateGlazers

28FPellistri
Posts: 446
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 468
Liker mottatt: 1565

Personlig håper jeg inderlig vi bare terminerer kontrakten til Sancho. Det vil sende et bra signal utad, at disiplin må opp og ukultur bort.
post liked by: pixma, Pwint, Spirograf1, 10Hag, Andtho01, Tringe
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2570

Det finnes nok ikke noen hokus pokus hjelp for MU, så lenge det er de som spiller nu og som de fleste her sier så bruker EtH nesten konsekvent spillere i feil posisjon. Så man må nok vente til noen forteller EtH noe smart eller at det kommer inn en ny sjef som forstår hvordan man forbedrer et fotball lag. Så får man bare ta de store nedturene og de lille oppturene som kommer.
post liked by: Pwint
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19255

Det som nå må gjøres er å vinne 5 kamper på rad :yikes: Sjekka våre neste kamper. Før i verden hadde jeg tenkt at vi kunne vinne alle sammen: Wigan i cupen, så Tottenham hjemme, Wolves borte, West H hjemme, Villa borte og Luton borte. Nå tenker jeg at Wigan kanskje er overkommelig, resten av kampene er umulig å vite. Men vi tar 4 poeng eller noe sånt? :yikes:
post liked by: Pwint, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2898
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13482
Liker mottatt: 8641

Blodfink wrote: 02 Jan 2024, 11:25 Nå tenker jeg at Wigan kanskje er overkommelig
Kanskje. Men jeg føler meg jaggu ikke sikker. 🫤
post liked by: Blodfink, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2898
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13482
Liker mottatt: 8641

Ser på United.no at det virkelig begynner å lysne på skadefronten. Casemiro og Martinez er mer eller mindre klare, mens en rekke andre ikke er langt unna. Det vil nok bety en langt bedre andre halvdel av sesongen. Blir spennende å se hva EtH kan få til med "fullt" lag.
post liked by: Tringe, Blodfink, red, Belfastboy, RedTrafford, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply