Ryktetråd 2021

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Vi får spille resten av sesongen i smultringformasjon! 😜
post liked by: Torquemada
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Hmmmm..... denne liker ikke



User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Ikke jeg heller. Synes ikke vi bør legge alle eggene våre i Ronaldo-kurva...

Deleted User 430

][/hr]
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Bare å puste lettet ut 👌

post liked by: Ryder
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Jeg ser at enkelte har regnet på hvor mange kamper Cavani kan komme til å miste dersom han deltar på alle landskamper for Uruguay pga karantene. Det er snakk om så mye som 20 kamper fram til mars/april. Dersom dette stemmer, så skjønner jeg tanken om å la han gå. Ikke noe poeng i å ha en spiller på full lønn som ikke kan spille kamper fordi han må sitte i karantene.

Men nå ser det ut til at han blir, og jeg har lest noen meldinger på at han ikke kommer til å stille på landslagets kamper. Men hva som stemmer her vil tiden vise. United har uansett bruk for Cavani akkurat nå.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Ser ikke ut til å bli noen overgang på Cavani, nei. Det er like så greit mtp at han har gjort sakene sine veldig bra etter at han kom til klubben. Litt problematisk er det med den lange reisen hver gang han skal spille landskamp, men nå ser det ut som han velger å prioritere United. Det høres bra ut og jeg håper vi får se han fra start mot Newcastle.
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Det ble bekreftet i går at han ikke drar til Sør Amerika for å spille landslagskamper av forbundet deres:



Det samme gjelder de Brazilianske spillerne fra Premier League. (Fred, Alisson, Ederson, Jesus, Firmino, Thiago, osv)

Ryktene om en overgang til Barcelona er antakelig et resultat av dette. For hadde han spilt i La Liga hadde han fått dra på landlagssamling med Uruguay.
post liked by: Torquemada

Deleted User 430

Er vel en grei bekreftelse på at United ikke kommer til å foreta seg noe i dag når de ikke engang kaster seg inn i en tidligere avblåst deal som denne...?

User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Steinar Stenseth wrote: 31 Aug 2021, 17:01 Er vel en grei bekreftelse på at United ikke kommer til å foreta seg noe i dag når de ikke engang kaster seg inn i en tidligere avblåst deal som denne...?
Jeg har ikke sett så mye av Saul, men litt irriterende er det at Chelsea, som allerede har Jorginho, Kanté og Kovacic som alternativer sentralt i banen, kjøper enda en ny sentral midtbanespiller.. mens vi tydeligvis ikke er interessert. Litt merkelig, når vi til og med kan få han på lån.. men regner med Pogba kommer til å spille mye sentralt denne sesongen, sammen med Fred, Matic eller McTominay.. og det vet vi at ikke kommer til å fungere bra nok.
post liked by: Torquemada

Deleted User 430

Lingard wrote: 31 Aug 2021, 17:32 Jeg har ikke sett så mye av Saul
Har ikke sett han uke ut og uke inn selv, men noen kamper har det da blitt. Føler han er en typisk "soldat" som vi har veldig behov for mtp. rolleforståelse og posisjoneringsevne. Ville gitt en mye bedre ro på midten enn hva de vi har nå gjør. Ikke mitt førstevalg, men likevel..

Chelsea får skremmende god dekning, ja 😕
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Steinar Stenseth wrote: 31 Aug 2021, 18:20 Chelsea får skremmende god dekning, ja 😕
Jepp. Dekningen vår er ikke dum den heller med Pogba som spiller så og si alt når han er skadefri. Han fungerer best ute til venstre, men Solskjær og co gir seg ikke.. og vil at han skal spille sentralt sammen med Fred, Matic, McTominay eller van de Beek. I tillegg kan vi hente tilbake Garner om det skulle bli krise. Det virker forresten som Solskjær og co har stor tro på at Garner (selv om han ble sendt ut på et nytt lån).
Men uansett, så var det dette med kvaliteten, da.
van de Beek blir ikke brukt og det samme kan vi egentlig si om Matic.
Og selv om Fred spiller mange gode kamper i løpet av en sesong, så skorter det mye på pasningsferdighetene hans, i tillegg til at han er nokså udugelig i begge boksene og det er heller ikke positivt. Jeg har egentlig ikke så mye imot Fred og ser gjerne at han blir i klubben som stallfyll, men vi trenger nok en oppgradering her.
post liked by: Torquemada

Deleted User 430

Veldig enig, @Lingard. Vi har, dessverre, litt for mye kvantitet fremfor kvalitet mtp. rolleforståelse til å spille med 1 defensiv stabilisator. McT og Fred er knall som en duo, ev. hver for seg som boks-til-boks, men der Chelsea kan velge mellom å spille med enten Kané eller Jorginho alene eller begge 2 virker det som vi må konstant bruke Mct og Fred for å skape trygghet. Beholder gjerne begge våre 2 i stallen, men prosjekt "dm-alene" må nok snart avsluttes. Så sant ikke Varane plutselig skulle skape en stabilitet for de foran seg også.
Har ordentlig trua på Garner selv, men det var nok ett år for tidlig for han for regelmessig spilletid hos oss.

Ellers er det jo lov å håpe at McT kanskje finner ut av at han skal leve opp til "den nye Matic"-stempelet han fikk selv om han er rå på boks-til-boks løpingen sin..
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

En del rykter rundt Martial og PSG akkurat nå.




Deleted User 430

][/hr]
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Torquemada wrote:31 Aug 2021, 19:20 En del rykter rundt Martial og PSG akkurat nå.
Må vel kun være aktuelt hvis både Mbappé og Sarabia reiser ila kvelden..?
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Svarte..... Saul kunne ha vært et ok alternativ på midten hos United.
Post Reply