[CL] Manchester United - PSG

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

The Rock
Posts: 87
Joined: 07 Nov 2020, 10:26
Liker gitt: 15
Liker mottatt: 5

Lingard wrote: 02 Dec 2020, 23:06
The Rock wrote: 02 Dec 2020, 23:01 Fult fortjent seier til PSG!
Fred skulle vært utvist i 1.omg. Soleklart rødt kort! Å dette er ikke første gangen han driter seg ut! Han må lære seg å kontrolere sinnet sitt!

En av Solskjærs store svakheter er å gi flere spillere klippekort. Pogba har hatt det hele tiden. lingard har hatt det. Osv osv. Martial er helt elendig for tiden. At Solskjær velger å starte med han er ikke bra coaching. At han lar Fred starte 2.omg når han burde vært utvist og alle skjønner at han fort vil få et gult kort til, ja dette er meget meget svakt manager nivå spør du meg.
Hva mener du med at det er et soleklart rødt kort?
Og hvorfor er seieren fullt fortjent? Gjerne utdyp..
Hvis du ikke skjønner det så anbefaler jeg deg å se kampen i reprise.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14779
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23724
Liker mottatt: 19853

PSG med flest avslutninger, høyest pasningstreff, flere cornere, United løp 1 km lenger.
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2060
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7690
Liker mottatt: 4432

Jeg skjønner skuffelsen er stor her, det er frustrerende., men jeg synes at starten på andre omgang var meget bra, United utspilte PSG, men dessverre så var de udyktige foran mål. Og da går slik som dette av og til.
post liked by: Belfastboy, Pink Final
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Lingard wrote: 02 Dec 2020, 23:06 Hva mener du med at det er et soleklart rødt kort?
Flere mener at det er rødt, og han er heldig. Men uansett, så var Fred heldig i flere situasjoner og ingen er overrasket på det røde kortet som da tilslutt kommer.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1914
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13638
Liker mottatt: 5163

The Rock wrote: 02 Dec 2020, 23:07 En av Solskjærs store svakheter er å gi flere spillere klippekort. Pogba har hatt det hele tiden. lingard har hatt det.
Må ta med gromgutten Rashford også da. Hatt en god kamp siden corona. Men han er vel fredet pga det han gjør utenfor banen.
post liked by: Elkey
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2060
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7690
Liker mottatt: 4432

Blodfink wrote: 02 Dec 2020, 23:08 PSG med flest avslutninger, høyest pasningstreff, flere cornere, United løp 1 km lenger.
Joda, men United sine sjanser var gedigne. Større prestasjon nesten å ikke score, enn å score 😊
post liked by: Elkey, Pink Final
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2918

The Rock wrote: 02 Dec 2020, 23:07 Hvis du ikke skjønner det så anbefaler jeg deg å se kampen i reprise.
Du la ikke merke til at vi spilte en veldig god kamp helt PSG gikk opp til 2-1?
Da vi var 11 mot 11 så var vi det beste laget, så derfor skjønner jeg ikke helt hvorfor du mener seieren er fullt fortjent? Direkte ufortjent var det ikke, men kampen kunne vippet begge veier. Vi hadde ikke marginene med oss.. og Martial må lære seg å skyte ballen i mål.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, messilingard, Buchan
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7688
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27763
Liker mottatt: 18260

The Rock wrote: 02 Dec 2020, 23:07 Hvis du ikke skjønner det så anbefaler jeg deg å se kampen i reprise.
Nå kan @Lingard svare for seg selv, men han stiller deg bare to spørsmål der han spør om begrunnelse.

Sett under ett fortjente Fred rødt.
Og Fred burde vært tatt av til pause.

MEN, United dominerte midten totalt de første 25 av 2 omgang, bl.a på grunn av Fred.
post liked by: Belfastboy, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4476
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2928
Liker mottatt: 9666

Elkey wrote: 02 Dec 2020, 23:10
Lingard wrote: 02 Dec 2020, 23:06 Hva mener du med at det er et soleklart rødt kort?
Flere mener at det er rødt, og han er heldig. Men uansett, så var Fred heldig i flere situasjoner og ingen er overrasket på det røde kortet som da tilslutt kommer.
Jeg mener helt alvorlig at det IKKE er rødt kort i situasjonen med Paredes. Det var litt knuffing som jeg ser det. Og Paredes bidro ganske sterkt. Hvis jeg skal ønske meg en ting til jul så er det at UEFA tar et sikkelig oppgjør mot oppførselen til spillere som Paredes, Neymar og Herrera. Er helt patetisk å se på.

Når det er sagt så ble jeg veldig overrasket over at det ikke ble rødt kort og således kan jeg forstå argumentasjonen med at Fred var heldig i den situasjonen. At han får rødt kort totalt sett er ingen dommertabbe som jeg ser det. Herrera bidrar greit med å ligge og vri seg selvfølgelig ved det andre gule kortet.

Alt i alt burde Fred vært tatt av til pause, men det får Solskjær ta på sin kappe.
post liked by: Lingard, Belfastboy, Pink Final, Buchan
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

The Rock
Posts: 87
Joined: 07 Nov 2020, 10:26
Liker gitt: 15
Liker mottatt: 5

Pink Final wrote: 02 Dec 2020, 23:16
The Rock wrote: 02 Dec 2020, 23:07 Hvis du ikke skjønner det så anbefaler jeg deg å se kampen i reprise.
Nå kan @Lingard svare for seg selv, men han stiller deg bare to spørsmål der han spør om begrunnelse.

Sett under ett fortjente Fred rødt.
Og Fred burde vært tatt av til pause.

MEN, United dominerte midten totalt de første 25 av 2 omgang, bl.a på grunn av Fred.
Han skulle vært utvist i 1omg. At han fikk gult kort var julegave på forskudd.
Vi hadde en god periode der ja. Ikke så mye pga Fred!!! Cavani og Bruno var mest på i den perioden. Telles gjorde det også bra. Fred må løre seg å kontrolere sinnet sitt.
Uansett svak coaching av Solskjær å sende han utpå i 2.omg. Det finnes ingen unnskyldning for det.
Å denne sesongen har vi 5 bytter mulig. Da blir det enda dummere.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7688
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27763
Liker mottatt: 18260

Lingard wrote: 02 Dec 2020, 23:16 Da vi var 11 mot 11 så var vi det beste laget, så derfor skjønner jeg ikke helt hvorfor du mener seieren er fullt fortjent? Direkte ufortjent var det ikke, men kampen kunne vippet begge veier.
Etter en meget svak start på matchen - så synes jeg du her gir matchbildet i et nøtteskall.

Håper det er slike vurderinger media, supportere osv tar i betrakning i morgen.
Og ikke kun det som gikk galt.
Denne matchen kunne gått begge veier i aller høyeste grad.
post liked by: Belfastboy, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2060
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7690
Liker mottatt: 4432

Belfastboy wrote: 02 Dec 2020, 23:13
The Rock wrote: 02 Dec 2020, 23:07 En av Solskjærs store svakheter er å gi flere spillere klippekort. Pogba har hatt det hele tiden. lingard har hatt det.
Må ta med gromgutten Rashford også da. Hatt en god kamp siden corona. Men han er vel fredet pga det han gjør utenfor banen.
Synes faktisk at han ikke var så dårlig, skapte store problemer for PSG forsvaret, og blant annet pasningen til Martial, som Martial burde scoret på.
Last edited by Buchan on 02 Dec 2020, 23:29, edited 1 time in total.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

@Lingard Enig med deg at direkte rødt ville vært strengt, men Fred burde hatt gult kort da han taklet Paredes i en annen situasjon. Nå var det Paredes som fikk gult, fordi det for dommeren så ut som at Fred ble taklet, men det var motsatt.
post liked by: Pink Final, Buchan
User avatar

Ryder
Posts: 4761
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2697
Liker mottatt: 10964

Blir vel resultatet som styrer hele vinklingen denne gangen også, men bortsett fra de første 20 gjør vi en god kamp. Vi skaper trykk også med ti mann, noe jeg ikke trodde vi kom til å gjøre. Hadde vi scoret på kjempesjansene på 1-1 hadde det vært en annen historie.

Så skal OGS selvsagt ta av Fred, selv om han spilte bra. Fred har en spillestil der han er arrig og spiller på marginer i duellene. Han vil aldri spille 100 prosent safe. Og er det én ting du kan være sikker på, er at PSG ikke vil ha NOEN skrupler med å filme på ham et rødt om nødvendig. Naivt av både Fred og OGS

God kamp av McTominay, spesielt i 2. omgang. Bruno uvanlig usynlig, Rashford variabel men involvert i det aller, aller meste vi skaper. Wan-Bissaka var også god synes jeg, også offensivt. Hvorfor starter Martial? Kunne ønsket meg Donny som en av de tre bak Cavani i stedet.

Utrolig surt. Pessimist som jeg er, tror jeg vi ryker mot Leipzig - og alt på grunn av den forbanna katastrofen i Istanbul. Vi hadde det i lomma...
Last edited by Ryder on 02 Dec 2020, 23:35, edited 2 times in total.
post liked by: Buchan, Pink Final, messilingard
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2918

Belfastboy wrote: 02 Dec 2020, 23:13 Må ta med gromgutten Rashford også da. Hatt en god kamp siden corona. Men han er vel fredet pga det han gjør utenfor banen.
Enig i at spillerprestasjonene til Rashford har vært veldig ujevn post corona - egentlig nesten hele dette kalenderåret, men han gjør så mye bra på siste tredjedel av banen at han er ekstremt viktig på dette laget. I dag var han faktisk god, synes jeg, og skapte mye trøbbel for PSG.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ryder wrote: 02 Dec 2020, 23:30 Utrolig surt. Pessimist som jeg er, tror jeg vi ryker mot Leipzig - og alt på grunn av den forbanna katastrofen i Istanbul. Vi hadde det i lomma...
Frykter det samme, men sånn er det når man er pessimist.
post liked by: Buchan, Pink Final
Post Reply