Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Deleted User 595

Mange gode poeng der, Steinar. Må si meg enig i vurderingene!
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4791

Burde være forsiktig å si noe kategorisk om depresjon, det er veldig alvorlige greier, men må si som noen over her at timingen virker mistenkelig. Framstår mer som en unnskyldning for å ønske seg vekk, og å få sympati.

Tidligere ble Fellaini sett på som et symbol på det som gikk galt under Moyes. Synes Pogba er det beste eksempelet på hva som er galt med United nå. Fint å spille for Frankrike når andre spillere løper for han, så kan han slå pasninger, gå framover og leke seg. Fristende å skrive mye, men vi har alle skrevet eller tenkt det før, og det er gammelt nytt. Vi vet han ikke har vært i nærheten god nok. Klubben skulle solgt han for 2 år siden egentlig, eller vertfall forrige sommer. Nå får vi ingenting for ham. Igjen.

Men velger å se litt mer positivt på det. Det kan faktisk være positivt at kontrakten hans nå går ut. For da blir vi faktisk kvitt fyren. Joda, glimrende på sitt beste, sånn ca 4-5 ganger i året. Det er Fred også, sikkert oftere faktisk. Og han får verken 400 000 pund i uka (eller hva nå Pogba er på), eller er skadet halve sesongen.

Beleilig at han er på tur i Frankrike. Så slipper vi å kjøre ham til flyplassen. Okay, vet han kommer tilbake selvsagt og får spille, men hadde egentlig vært bedre om han ikke gjorde det. Gi minutter til Mejbri eller Lingard i stedet. Lingard er på vei bort også, men samma det. Han har vertfall brydd seg om United i løpet av det siste tiåret.

Good riddance to bad luck.
post liked by: RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16325
Liker mottatt: 10526

messilingard wrote: 23 Mar 2022, 10:37 Nå kan jeg egentlig kun prate for meg selv her, men jeg kjøper så absolutt ikke dette med at han har vært deprimert. For min del så virker det som om det er en unnskyldning kokt opp av PR-apparatet hans for å få sympati siden at han kommer disse uttalelsene nå. Kun spekulasjon selvsagt. Det er vel egentlig timingen jeg syntes virker veldig planlagt.

Er egentlig bare en løsning for Ragnick nå, frys Pogba fullstendig ut. Ingen flere treninger, ingen flere kamper. Lønnen hans får vi gjort lite med, men vi bør heller bruke ressursene våre på noen som ønsker å spille for United fremfor en selvopptatt drittunge uten så mye som et støvkorn av selvinnsikt.
Kunne ikke vært mer enig.

Deleted User 108

Agent Raiola er død etter kort sykdoms periode.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

For å synse litt så tipper jeg at i løpet av sommeren så signer Pogba ny kontrakt med MU, men får håpe at spådommen min er helt feil.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8988

Da meldes det om interesse fra City. For min del må de gjerne ta han, så lenge jeg blir kvitt han her i fra så er jeg mer enn fornøyd.

Det man virkelig bør være bekymret for er om sinnstilstanden til Guardiola er i orden, det her blir som å hive en mutter inn i et tannhjul.
post liked by: pixma, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Klarer ikke å bli oppgitt eller bruke noen negative tanker om han går til City, han er jo en fri mann snart så han velger vel selv hvor han vil spille.
post liked by: Pink Final, Blodfink

Deleted User 595

Stusset veldig når City signerte Grealish, en spillertype som ikke passet helt i Guardiolas system. Grealish er en svingod fotballspiller, men var en individualist av rang når han briljerte i Villa.

Pogba i City... liker det. Han blir deres problem, og lønningssuger.
post liked by: RedTrafford, Pangaea

Deleted User 430

I artikkelen på united.no skrives det noe om at han er tiltenkt rollen til Fernandinho, som nå forsvinner.

Må da være fryktelig unødvendig å betale noen rundt £300k i uka for å sitte på benken...?
post liked by: RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16325
Liker mottatt: 10526

For min del også kan han dra hvor han vil, bare han forsvinner.

Fordel hvis han drar til City er at de kan ha skaffet seg ett problem, ulempen er at det blir fordel for Pool, ellers vi antakeligvis ikke er der oppe på ett eller to år tidligst.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
pixma wrote: 03 May 2022, 09:43 For å synse litt så tipper jeg at i løpet av sommeren så signer Pogba ny kontrakt med MU, men får håpe at spådommen min er helt feil.
Må ikke spøke med sånt, tenk om det skjer :cry2:
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4791

Vet ikke hvem som har tatt over sjappa der nå, men tipper det her er agentdrevet. Gir ikke noe mening for City å signere Pogba. Men for all del, vil dere hat et problem, så "go for it". Situasjonen er vel heller manglende interesse fra andre klubber, så da gjør agenter det de har gjort i uminnelige tider: kast inn et toppnavn (klubb), og se om det rører seg noe.

Tviler ikke på at Pogba ville gått dit om det var en mulighet, han eier ikke lojalitet i kroppen uansett, men jeg bryr meg genuint ikke. Han ville ikke passet inn der, og hadde blitt et problem når han havner på benken over tid. Det Pogba trenger er en liga der de spiller litt tregere fotball, der han får litt mer tid på ballen uten å bli taklet eller presset, slik at han får tid til å slå sine gode pasninger. Trenger også bedre defensive spillere rundt han som løper for han, slik situasjonen var i Juventus. Derfor tviler jeg på at han går til en klubb i PL. Det gir mer mening å gå til Italia eller Spania, evt PSG, hvis de klarer å hoste opp nok penger.

Virker som Haaland har bestemt seg for å gå til City. Jeg er faktisk litt usikker på hvordan det vil spille seg ut. Klart, han kommer til å dænge inn mye mål, men han er heller ikke en typisk Guardiola-spiller. Sier ikke at det samme skjer igjen, men Zlatan gikk til Barcelona, og scoret i bøtter og spann i starten. Så ble han satt på benken/fikk en mer perifer rolle.
post liked by: RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16325
Liker mottatt: 10526

Hvis han nå skulle få ett tilbud fra City, så tror jeg han takker ja til det.
Hva hadde vært bedre enn å bytte klubb uten å måtte flytte, selvom han folk til sånt er det masse energi spart. Litt sånn som på kamper. :-|

Deleted User 595

@Pangaea: Enig i alt, ang. både Pogba og Haaland. Ser ikke at de passer inn i systemet, men de klarer nok å legge opp spillet rundt Haaland, med all den kvaliteten de har.

Er hakket mer imponert over Liverpools rekrutteringer, som med få unntak har vært billige, og svært god match for spillestil.
post liked by: Pangaea
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18076

Pogba i City kan passe mener nå jeg, en lagmaskin med mye ballinnehav, gode spillere i alle posisjoner. Ser ikke bort fra at han produserer godt for dem. Lønn er jo ikke noe problem for den klubben, og gratis overgang i tillegg. Forstår Guardiolas interesse om den er sann, noe den ser ut til å være.
LUHG!

Deleted User 480

Selv om jeg vanligvis prøver å være positiv og se det beste i folk, så kan strikken bare strekkes langt. (Om det blir City.)

Jeg er ikke større enn at jeg håper Pogba (og Haaland for den del) flopper, sutrer, blir et agentproblem, blir benket og havner på sylestua.
post liked by: Pangaea, messilingard, RedTrafford
Post Reply