Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Blodfink wrote: 07 May 2022, 15:34 Pogba i City kan passe mener nå jeg, en lagmaskin med mye ballinnehav, gode spillere i alle posisjoner. Ser ikke bort fra at han produserer godt for dem. Lønn er jo ikke noe problem for den klubben, og gratis overgang i tillegg. Forstår Guardiolas interesse om den er sann, noe den ser ut til å være.
Spørsmålet i mine øyne er om Pogba tåler å være andrefiolin på midtbanen bak både Rodri, Bernardo Silva, Gundogan og de Bruyne. Alle de nevnte der er tross alt bedre fotballspillere enn Pogba. City har ingen luksusspillere og der kreves det 100% innsats hele tiden, absolutt grunnlag for å stille et spørsmål om Pogba har mentaliten til å henge med på det der.

Til slutt så skal han komme overrens med en så brutal manager som Pep. Dersom man ikke gjør som man får beskjed om av Pep så spiller man ikke. Umodenheten til Pogba kan fort bli et problem dersom Pogba ikke får spille eller blir byttet ut etter 60.

For min egen del så er jeg absolutt fornøyd om han går til City, da jeg tror at City har hentet seg et problem. Gir de problemet en fireårskontrakt så er det enda bedre.
post liked by: RedTrafford, Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Vi antar jo bare hvordan det evt. vil gå med ham i City @messilingard, jeg mener bare at forutsetningene for at han lykkes i City er mye større, siden alt rundt ham er mye bedre. Som på det franske landslaget. At det nevnes i mediene at spilleren selv ønsker å spille under Guardiola kan jo fint stemme, man ønsker jo ofte å jobbe for de beste.
Tror Pogba fort finner seg i den spilletiden han evt. får, Guardiola benker jo alle de 4 du nevner til tider, det rulleres og det er ingen luksusspillere som du nevner.

Det største hinderet er skader sånn jeg ser det, ikke fotball-evnene hans.
post liked by: Pink Final, Pancho P
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Kan hende han er der at han ikke bryr seg slett like mye om hvor mye han spiller lenger, og lønna blir sikkert fet der også, men han ønsker trofeer. Sjansen for det er rimelig god i City, særlig opp mot United om dagen. Men som sagt tidligere, så er jeg usikker på hvor reell interessen er. Uten å ha giddet å lest noe særlig om det, så tipper jeg det er ganske så agentdrevet, eller fra folkene rundt Pogba. Virker ikke som det har vært særlig stor interesse for ham, så da må de genere litt 'støy' selv og se hva som skjer. Sesongen er snart over.
post liked by: messilingard, Pancho P
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Mye snakk om at Pogba er så utrolig god for Frankrike. Han er bedre (ikke minst noe mer stabil) enn for oss, men det jeg har sett har ikke vært så fantastisk, det er sjelden sånn at han dominerer.
Når det gjelder City og hvordan han passer der, tror jeg det er både/og. Han vil tjene på å ha bedre medspillere, og tjene på å ikke være den som må styre kampen. Han er best når han får være krydder, ikke hovedingrediensen. Samtidig vil de kreve mye disiplin på banen, og den har han ytterst sjelden vist for oss i alle fall. Kan bli litt som med Grealish, en fyr som har vært vant til å gjøre akkurat som han vil og som sliter når han skal innordne seg et system.
post liked by: Pancho P
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

@Ryder , mye enig, han dominerer ikke på Frankrike, men han opptrer disiplinert og fungerer godt i et mesterlag. Litt sånn jeg ser det for meg i City. Jeg mener også han kan fungere i United med et bedre opplegg rundt. Men han har tapt fansen, det er over.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Landslagsfotball er tre-fire hakk under PL kvalitets- og kvalitetsmessig. Det er noe annet å møte Watford, Burnley og Norwich enn Kazakhstan, Finland og Bosnia. I tillegg til dette så er det ikke slik at Frankrike har helt lik spillestil som City. Franskmennene fremstår som regel ganske godt organisert og i balanse, City tar derimot særdeles mye mer risiko.

Jeg er ikke objektiv her, jeg har vært ganske tydelig på at jeg ikke er noe fan av Pogba. Men han er svært overvurdert i mine øyne. I den forstand han har vært verdensklasse så var det i Juventus, ellers har det vært OK til tider.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Ja, når det gjelder Pogba har du liten kredibilitet @messilingard, akkurat som jeg med Maguire, selv om jeg opplever meg selv som balansert i mitt syn på kapteinen vår ift ditt på Pogba...Hehe. Ingen er nok veldig uenig i at det han har vist i United ikke har vært bra nok uansett.

Jeg håper han går til City, og jeg tror han kommer til å gjøre det bra om skadefri som nevnt før. Så skal jeg spise ordene om han er skadefri, og allikevel forsurer miljøet i City som noen mener han gjør i United.
Last edited by Blodfink on 07 May 2022, 19:35, edited 1 time in total.
post liked by: messilingard
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

@Blodfink

Jeg er i det minste ærlig på at Pogba ikke er min favoritt. Skjønner deg godt der!
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

Ikke full enighet der heller...

post liked by: Pancho P
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Leser noen rykter på Twitter nå om at neste stoppested blir PSG. Kanskje ikke veldig overraskende, hvis det viser seg å stemme.

Deleted User 595

Lukter PSG eller Real Madrid lang vei.

Juventus og Bayern er nok og interessert. Men han skal jo ha ørten millioner i ukelønn for å spasere rundt midtsirkelen, så da blir nok PSG mest realistisk. 😅

Blir en gledens dag når han setter seg på det flyet fra Manchester, sammen med sitt entourage på 18 frisører.

Deleted User 430

Er det noe PSG trenger så er det jo enda mindre balanse i laget. Høres lurt ut, dette..

Med Europas høyeste lønnsbudsjett og over €200mill i minus,før Messi-signeringen, ifølgeSwissRamble, så lukter dette som match made in heaven..
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

GBailey wrote:13 May 2022, 10:11 Blir en gledens dag når han setter seg på det flyet fra Manchester, sammen med sitt entourage på 18 frisører.
:joy::joy:

Jeg har ikke akkurat lagt skjul på at jeg også ser fram til han forlater oss. Rart å si om det som kunne vært en verdensstjerne og viktig spiller for oss, men bortsett fra i mindre perioder, så har han skuffet stort gjennom alle årene her. Snart like mange unnskyldninger om hvorfor han ikke har lykkes her som antall hårsveiser. På tide å ta farvel, og tror det blir bra for begge parter.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Steinar Stenseth wrote:13 May 2022, 10:41 Med Europas høyeste lønnsbudsjett og over €200mill i minus,før Messi-signeringen, ifølgeSwissRamble, så lukter dette som match made in heaven..
Jaja, hva er vel et par milliarder i underskudd nå til dags? Financial Fraud Play og så videre, jaggu godt det fløy inn som supermann og reddet sporten vår....
post liked by: JørgenT, RedTrafford

Mr H
Posts: 455
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 108
Liker mottatt: 1347

post liked by: messilingard, Cola2, Pancho P
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Jeg er heldigvis bedre forberedt, her ligger champagnen på is! Dette er som bursdag, 17. mai, juleaften og nyttårsaften på engang, endelig er vi kvitt Paul Pogba! Overvurdert som spiller, umoden som få og illojal til siste slutt, Pogba viser seg virkelig frem som en mann man kan stole på!

Nå skal jeg endelig flytte tråden hans over til ex-spillere, det har jeg gledet meg til.
post liked by: Cola2, Pancho P, RedTrafford, Pangaea
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply