Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Deleted User 430

Pink Final wrote: 16 Jun 2022, 15:28 Jeg har prøvd å se etter det gode ved Pogba.
Si fra om du finner noe...
post liked by: Pangaea, messilingard, RedTrafford, Schmeichel, Pwint
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16316
Liker mottatt: 10525

Har prøvd sakte med sikkert å glømme hele Pogba fyren med å vite at han snart endelig forlater United.
Men akkurat nå så kjenner jeg at han ikke kan forlate den britiske øya fort nok.

Håper det han har visst i United trøya er bare en forsmak på resten av karrieren hannes.
post liked by: Pangaea, Cola2, Pwint

Deleted User 430

Sånn går det når lillebror kutter ukelønna til storebror... 🙄

https://www.vg.no/sport/fotball/i/28MKg ... nd-advokat
post liked by: Pwint, Can2, Pangaea
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Det er vel ikke bare fryd og gammen i familien Pogba! 😮 Hvis broren har tenkt å fortelle at det er korrupsjon i fotballen, så slår han vel inn åpne dører.
post liked by: RedTrafford, Pwint, Pangaea
Kong Eric Cantona

Deleted User 430

Er såpass "enkel" av meg at jeg tenker at hvis han hadde planer om å si noe så hadde han sagt det istedenfor å bruke tid på å annonsere det på 3 forskjellige språk osv..

Aldri vært lillebror Pogba sin største fan, men dette er bare trist. "Betal meg, ellers...."
post liked by: Can2
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Hvor leser dere at stridens kjerne i første rekke handler om penger? Følger ærlig talt ikke med på sirkus Pogba, men det er besynderlig at han trekker inn andre superstjerner som ikke har noen direkte forbindelse til han.
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Mulig det var, ihvertfall fra min side, en mer eller mindre kvalifisert gjettning. Det er vel det eller kanskje overgrep som dessverre noen av dem driver med. Ser liksom ikke at Paul P. er er blant dem.
Kong Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16316
Liker mottatt: 10525

Er bare glad for jeg er ferdig med hele Pogba fyren jeg, uansett hva som måtte komme fram.
post liked by: Pangaea, Can2
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Tenkte også at det sikkert handler om penger, men det kan jo være mye annet også. Men er nok mange i sirkelen rundt fotballspillere som ikke akkurat har rent mel i posen, så tenkte også at hele greia blir en slik "pot calling the kettle black" situasjon.
post liked by: Can2, Pancho P

Deleted User 430

Schmeichel wrote: 28 Aug 2022, 18:13 Hvor leser dere at stridens kjerne i første rekke handler om penger?
Førsteinnlegget mitt om ukelønn var egentlig bare et forsøk på dårlig humor, ref arbeidsløs storebror vs. superrik lillebror.

Det sagt så er det, som nevnt i andre innlegg, veldig spesielt annonsere at du truer med å si noe om det ikke er økonomiske motiver bak.

Ikke at det er ensbetydende med at det er stridens kjerne, i utgangspunktet, men trusler som dette pleier å være det..
post liked by: Can2, Pancho P
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Ah, den er god, ville bare vite om det var antagelser eller bygget på noen spesifikke kilder, hehe. Hadde ikke gjort meg noe om Pogba havnet i noe bråk, har nøyaktig null til overs for fyren, det uten engang å ha sett den beryktede dokumentaren hans.

Tok forsåvidt første kommentaren din som en spøk @Steinar Stenseth , men så ble den bygd videre på og da ble jeg med ett usikker, hehe.

Er jo nærliggende og en helt plausibel antagelse å tenke at det kan handle om penger - noe det sikkert gjør også.
post liked by: Can2

Deleted User 430

Ifølge ESPN pågår det etterforskning av saken.

Sources told ESPN an investigation is ongoing regarding the threats received by Pogba, which are said to be serious.

https://www.espn.com/soccer/juventus-it ... ian-mbappe

Tv2 refererer til AFP og anonyme kilder som sier det dreier seg om store summer som kreves.

Har, som sagt, aldri vært hans største fan selv, men det virker ikke som om dette kommer overraskende på han/dem, så sånn sett virker pressemeldingen som ble sluppet i dag å være troverdig.

Hva familiekrangelen dreier seg om finner vi nok aldri ut av 100%, men det virker ihvertfall som om truslene er økonomisk motiverte..
post liked by: Pangaea, Pancho P, RedTrafford, Can2, Schmeichel
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Ingen fersk nyhet, men for meg var dette nytt i dag :hah:

Han ødela menisken på trening før sesongen, kan gå glipp av VM. At han dro ble ikke mindre riktig nå.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Ja, nå er det noen andre som får gleden av å se opptreningsbilder fra Dubai halve sesongen...

Aldri hyggelig at spillere skader seg, for all del. Men skadehistorikken hans er bekymringsverdig, og har kanskje ikke helt fått den oppmerksomheten den fortjener?
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Flyttet innleggene over hit. Ser ingen grunn til å ha mer enn en Pogba tråd.
post liked by: Ryder, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply