United-quiz

Alt som ikke passer andre steder.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16737

Har vært slik at den som svarer riktig stiller neste spørsmål @Manc@Heart.
@Canto svarte rett, så vi kan evt vente og høre hva han mener.
Om ikke han vil stille neste spørsmål kan du kjøre på 👏
post liked by: Manc@Heart
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 480

Pangaea wrote: 18 Jun 2022, 22:47Henke Larsson derimot spilte ikke så mange kamper (var et lån på bare noen få måneder), og ganske sikker på han scoret noen
Dumt forslag. Ser den.


Neste:

Charlton, Law, Rooney og Rawley er de 4 øverste på toppscorer-listen for United. -Men hva med 5. Plass?
post liked by: Pangaea

Deleted User 429

Er det kanskje Ryan Giggs?

Deleted User 595

George Best? Tror og van Nistelrooy er rimelig høyt oppe, og fort kunne vært topp 3 om han hadde fortsatt i United.

Er vel ingen som har scoret så mange mål på så få kamper som RvN.

Deleted User 480

Gode forslag @Beta og @GBailey. Det er, skal vi si, et litt underfundig svar på denne...
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16737

Jeg har svaret, men avventer litt.
Kan bare skyte inn at Busby Babe Tommy Taylor er vel eneste med enda høyere scoringssnitt enn Ruud van Nistelrooy.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Vet ikke helt hva du mener med underfundig, vi har ikke så mange spillere fra Australia :P

Mulig han ligger litt lenger bak, men hva med Ronaldo? Har gått forbi Solskjær bl.a., men mulig han ligger noen plasser lenger bak fortsatt.

Det var en tid da jeg kunne slikt om mål, kamper, årstall osv på rams, men da var jeg ung og laget en hjemmeside om United med masse statistikk. Nå har det i stor grad gått i glemmeboken.
post liked by: Pink Final

Deleted User 480

Haha :D @Pangaea Kanskje bare en eller noe fra "The land down under".

Kanskje på grensen til et lurespørsmål dette. 😉
post liked by: Pink Final, Pangaea
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Jeg ble for nysgjerrig og sjekket opp fasiten, men vil selvsagt ikke si noe mer her. Interessant da :P

Men kan vel trygt si at jeg bommet godt på mål selv. Ronaldo er på 14. plass med 142 mål.

Deleted User 595

Jeg har ingen bedre forslag enn George Best per nå 😅 Vet at Ryan Giggs er høyt oppe, men mener å huske at han aldri tok igjen Best?? Scorte Giggs nok i sin siste sesong?

Kunne og gjettet på Sparky...

Violet (eller Viollet?) overlevde jo München, og vet at han scorte en del over lengre tid. Men vil nok gjette Giggs før han.

Ronaldo vet jeg er litt lengre nede. Han hadde to-tre sesonger i United på slutten der han scorte ekstremt mye, samt årets sesong. Så fortsatte han slik resten av karrieren. Men de første årene i United var mer preget av herlig vingspill enn mål. Han klatrer nok fort opp noen plasser på lista om han blir her i noen år til(?)

Det eneste som kan være lurespørsmål må jo være om to eller flere deler plassen? Da tipper jeg Best og Giggs.

Så avventer jeg fasit, som fort er to andre spillere 😂
post liked by: Pangaea

Deleted User 480

Legg merke til at jeg spør "Hva" med femteplass, og ikke "Hvem" som innehar den.

Hvis dette blir for "lurete" skal jeg ta det til etter-retning neste korsvei!
post liked by: Pangaea, Pink Final

Deleted User 429

Så svaret er "selvmål"?
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

GBailey wrote: 19 Jun 2022, 17:08 Scorte Giggs nok i sin siste sesong?
0 i sin siste sesong :( Hadde et nydelig frispark som keeper reddet da Giggs byttet innpå seg selv når han var midlertidig manager. Hadde den gått inn hadde han scoret i alle sine sesonger, som hadde vært helt vilt gitt hvor lenge han holdt på. Likevel, helt surrealistisk karriere, og det er vanskelig å se at noen kan ta ham igjen på kamper.
post liked by: Pink Final

Deleted User 480

Bingo! @Beta Heder og ære tildeles i din retning 🏆-Og en oppfordring om å stille neste spørsmål. 🙂
post liked by: Pink Final, Pangaea

Deleted User 429

Kjenner at jeg gikk skikkelig i fella nå siden jeg må komme på et godt spørsmål å spørre lol. Skal gå litt i tenkeboksen.
post liked by: Pink Final
Post Reply