Bruno Fernandes

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
Post Reply
User avatar

Topic author
Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Bruno Fernandes

Midtbane

Image

Født 8 september 1994

Signerte 5 1/2-årskontrakt med United 29. januar 2020
Bruno har 19 A-landskamper for Portugal.

Denne mannen fortjener sin egen post!


Deleted User 108

For en deilig spiller Bruno er. Ingen prinadonna, der skal det jobbes sokkene av seg defensivt og krydres med lekkerbiskner offensivt.
Endelig en Stretford End favoritt i klubben vår igjen.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Helt topp start på Bruno nu er det bare at de andre gutta forstår at de må gå på løp straks Bruno får ballen, så jo i går at noe sto bare å så på når han sendte avgåre en gjenombruds pasning for det er dem ikke vant å få.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Rett og slett en nydelig spiller. Ikke bare kan han spille fotball, men han virker i tillegg som en skikkelig fin fyr som resten av gruppa drar nytte av. Han snakker engelsk og portugisisk (selvfølgelig) og kan dermed kommunisere med så og si alle i gruppa. Jeg tror vi alle skjønte at Bruno kom til å heve laget, men at han skulle gjøre det fra dag 1 og spille så bra som det han har gjort.. det er bare helt fantastisk. Nå gjelder det bare å forsterke noen posisjoner til slik at Bruno kan levere enda bedre.

Til slutt må jeg bare rose Old Trafford, eller i hvert fall Stretford End, som sang Bruno-sangen gjennom nesten hele kampen i går. Det er så fortjent. I tillegg kan f. eks en spiller som Pogba se hva som må til for å bli elsket. Jeg håper Pogba er tilbake fra skade snart og at fansen bare fortsetter å synge Bruno sitt navn - dette må få Pogba til å tenke litt..
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ja, det er skikkelig godt å få inn en slik type. Nå gjenstår det å få inn 3-4, kanskje til og med 5 spillere med samme gode kvalitet i sine posisjoner. Da er vi tilbake på nivået hvor ligagull og andre store titler er innenfor å håpe på vil jeg tro. Og det er mulig at OGS sitter i managerstolen når det skjer.

Pogba er gone regner jeg med, ser ikke helt noen vei tilbake for ham egentlig. Om han ikke plutselig skulle begynne å like United igjen.

Han er erstattet med Fernandes rett og slett. Tidlig å si noe sånt, men jeg tror portugiseren er god nok.
LUHG!
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Ser stor forskjell med han på banen allerede. Hjelpes meg. Som dere sier 4 spillere til i samme klasse vil heve nivået enda et par hakk. Da er vi kanskje med og kjemper i toppen. Men det må drilles inn i kanskje 1-2 sesonger før man vinner gull igjen. Jeg tror ikke på noe ligagull før om evnt 2-3 sesonger. Håper jeg tar feil da.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Captain Marvel wrote: 24 Feb 2020, 17:55 Ser stor forskjell med han på banen allerede. Hjelpes meg. Som dere sier 4 spillere til i samme klasse vil heve nivået enda et par hakk. Da er vi kanskje med og kjemper i toppen. Men det må drilles inn i kanskje 1-2 sesonger før man vinner gull igjen. Jeg tror ikke på noe ligagull før om evnt 2-3 sesonger. Håper jeg tar feil da.
Tror ikke det er spesielt pessimistisk, selv med spillerkjøp fra øverste hylle. Neste sesong er altfor tidlig, da bør målet være solid topp 4. I beste fall sesongen etter det, men i så fall er vi også avhengige av hva som skjer i City og Liverpool - selv med 3-5 klare forsterkninger i Bruno-klassen vil vi neppe være på det nivået de er i dag. Og det har litt med manager å gjøre også, er jeg redd.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Om det faktisk stemmer at de har tatt grundig vurdering av personligheten, og ikke bare sett på statistikk og markedsføringsverdi er det er fantastisk steg fremover sammenlignet med hvordan overgangsstrategien tilsynelatende har vært tidligere.

https://www.nettavisen.no/sport/bruno-f ... 33383.html
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

aregran wrote: 08 Mar 2020, 12:18 Om det faktisk stemmer at de har tatt grundig vurdering av personligheten
Ja, det er en bra ting. Solskjær snakker om det stadig vekk, så tror det stemmer.
LUHG!
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Blodfink wrote: 08 Mar 2020, 12:37
aregran wrote: 08 Mar 2020, 12:18 Om det faktisk stemmer at de har tatt grundig vurdering av personligheten
Ja, det er en bra ting. Solskjær snakker om det stadig vekk, så tror det stemmer.
Det er egentlig grunnen til at jeg alltid har vært positiv til Solskjær. Vet ikke enda om han er en god nok taktikker til å ta oss helt tilbake til toppen. Men hvis det ikke går så kommer neste manager til å overta en tropp som er vanvittig mye bedre enn den Solskjør overtok. Liker virkelig måten han rydder i stallen.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Bruno Fernandes Kåret til Premier Leagues beste spiller i februar 👏
For et kupp, tror ikke jeg kan huske andre spillere som har slått til slik fra starten av, i Manchester United.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Helt topp med Bruno og snart signere Pogba ny kontrakt med MU, begynner virkelig å se ut som en midtbane som kan herje med de fleste lag.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Buchan wrote: 16 Mar 2020, 14:35 Bruno Fernandes Kåret til Premier Leagues beste spiller i februar
Og Sean Dyche ble månedens manager, leve antifotballen...Solskjær burde nådd opp.

Bruno er en hit :thumb_up:
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Bruno er årets spiller i United i mine øyne. United har vært fremragende etter at han ble hentet til klubben. Bruno ble hentet 29. januar, og United har - iht. whoscored.com - vært best i PL siden den gang.

1. United 14 kamper 32 poeng (+23 i målforskjell)
2. Liverpool 15 kamper 32 poeng (+13 i målforskjell)

Mye tyder på at United snart er klar til å slåss om PL-gull. Det er bredden i stallen det står på.
Post Reply