Bruno Fernandes

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
Post Reply
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2069
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9132
Liker mottatt: 8400

Når laget sliter er det vanskelig for de fleste spillere å utmerke seg positivt. Så kan man selvsagt spekulere i hvorfor laget sliter. Jeg er overbevist om at alle skadene, særlig i forsvaret, spiller en sentral rolle i forklaringen.

Det er heller ikke unaturlig å trekke frem statistikker på den/de som ofte har vært avgjørende når laget fungerer, og peke på sviktende prestasjoner. At Bruno har levert prestasjoner på et utrolig høyt nivå for et velfungerende Portugal i høst er et aldri så lite tankekors.

Er forøvrig enig med de som mener at Bruno er vår beste spiller og også vår beste signering post Ferguson. Å spekulere i om vår klubbkaptein har en personlighetsforstyrrelse synes jeg er direkte lavmål.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pwint
Football, bloody hell!
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

@Rød Pølse: Svarer deg, siden du dårlig kamuflert referer til noe jeg har sagt uten å faktisk gjengi det.

Jeg sa at jeg opplever noen av Brunos utbrudd på banen som histrionisk.

Jeg verken spekulerte i, tenkte eller skrev, at Bruno lider av noen form for personlighetsforstyrrelse, herunder histrionisk personlighetsforstyrrelse, som det er åpenlyst at du sikter til.

Enorm forskjell, og her trekker du konklusjoner om hva jeg sier og tilfører mening jeg aldri har ytret eller selv tenkt.

Men du kan få det i klartekst om det er nødvendig: Jeg spekulerer altså ikke i om Bruno, eller noen andre har, personlighetsforstyrrelser.

Og om det skulle være tvil: En histrionisk handling har i 99% av tilfeller ingen tilknytning til noen personlighetsforstyrrelse, inkludert histrionisk personlighetsforstyrrelse. Isolert sett er histrionikk ekstremt vanlig, og de aller fleste oppfører seg teatralsk og spiller for galleriet noen ganger i løpet av sitt liv.

Å antyde at noen har holdt på å kaste diagnoser på folk når de åpenbart kun har beskrevet isolerte handlinger, er derimot skikkelig lavmål.

Er jo tydelig blitt at noen - deg inkludert - rett og slett ikke tåler å høre at man ikke synes noen spillere er så gode som man selv synes. Men om man beskylder noen slik du gjør her, bør man ha kontroll på fakta, og her har du tolket deg langt ut på tynn is. Og ikke minst bør du være hel ved nok til å faktisk henvende deg direkte til meg, fremfor å kamuflere beskyldninger så åpenlyst uten å nevne navn eller gjengi det som taes opp.

@Pink Final: Nå kommer du til å be meg holde meg on topic. Men jeg har rett til å forsvare meg i samme tråd som jeg blir snakket om, når du og dine venner her på forumet kommer med slike kommentarer. Jeg harselerer ikke med dere for deres meninger. Det gjør dere dog, konsekvent.

Og jeg så den meldingen du skrev. Ta det heller her og slutt å late som at du ikke ser hva som foregår, eller bare avfeie det med at jeg tar av. Dere driver med ren latterliggjøring, og du er gammel nok til å vite det selv. Ta eksempelvis hva @Rød Pølse skriver her. Du vet like godt som meg at det har kun én hensikt. Så må du gjerne lyve for deg selv og andre, og kalle det uskyldig. Men du er smart nok til å vite bedre.

Gjelder og @Belfastboy, @Buchan og @StretfordEnd.

Dere sier ikke noe direkte til meg. Men dere trykker konsekvent liker på slike kommentarer som kun er ment som dårlig kamuflerte angrep på andre forumisters meninger.

Flaut hvordan en gjeng på 50+ kan oppføre seg slik.
Skulle likt å møtt dere i regi av et pubtreff og kamp med forumet, og sett om dere holdt på slik da og.

Vet i alle fall at de andre jeg har en god tone med her på forumet hadde taklet å høre motsatte meninger om Bruno uten å rotte seg sammen og bølle slik dere gjør. På lik linje som jeg har null problem med å høre meninger som er helt motsatt av mine egne, uten å ty til slikt som dere bedriver.

@messilingard: Vet at du synes det er et viktig prinsipp av at man skal få lov å forsvare seg her inne. Dette skriver jeg da til mitt eget forsvar. Har selv konsekvent kun ytret meg om mine fotballmeninger, og latt fint være å gi noen som helst stikk til de, spesielt etter jeg kom tilbake. Syns det er ryddig å få det på det klare.
Last edited by 10Hag on 24 Oct 2023, 03:13, edited 1 time in total.
post liked by: Tringe

Deleted User 661

Ønsker deg en fortsatt god dag @10Hag. Måtte du få mange "likes" i fremtiden.
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

Back on topic:
De fleste her er vel ganske enige i at Bruno er vår beste spiller, og beste signering Post-Fergie.

Synes selv han er en god spiller, og en farlig offensiv trussel.

Men jeg synes allikevel ikke han passer et lag som vil dominere og kontrollere kamper. Men jeg synes han passer veldig fint når vi hovedsakelig skal spille kontringsfotball, og det er der han har briljert for oss med sine målpoeng.

Portugal og landslag blir fort en helt annen debatt. Se på motstanderne Portugal møter i de fleste kampene de spiller i løpet av ett kalenderår. Tempo og taktikk er i en annen liga, og med så mye rom og tid i et overlegent Portugal-lag, er Bruno en naturlig stjerne. Han er tross alt en veldig god spiller, noe jeg aldri har sagt noe på. Men om man skal bruke landslagsfotball som målestokk, så er jo og Maguire og McTominay blant våre to aller beste spillere, noe vi vet ikke stemmer. De er gode spillere de og, men poenget er at landslagsfotballen spilles på et veldig mye lavere nivå enn Premier League, og gjør sammenligningen veldig irrelevant.

Det er helt legitimt å se på Bruno som en kaotisk spiller, eller så ville ikke så mange fans syns nettopp det om ham. Jeg er langt fra alene å mene at han er destruktiv for hvordan vi prøver å spille.

Og så er andre/deres synspunkt og like legitime. Han skaper mange sjanser, og har mye god statistikk å vise til. Har alltid erkjent at deres meninger om Bruno ikke er feil, og har ikke latterliggjort dere for deres meninger, slik dere gjør andre veien.

Om jeg skulle argumentert for hvorfor jeg mener så ulikt som dere, da det er tydelig at dere ikke forstår hvorfor jeg mener så annerledes, så blir det enklest og mest tydelig ved å bruke dette eksemplet:

Hvem har vært Tottenhams desidert beste spiller i mange år? De aller fleste er enige om at det er Harry Kane. Det meste av ofte anvendt statistikk og antall målpoeng støtter og dette. Det er nesten fåfengt å mene noe annet. Son er den eneste som er i nærheten.

Hva skjedde så når Kane dro, og de mistet målpoenge hans? De ble faktisk bedre.

På samme måte mener jeg at vi kan bli bedre... UTEN målpoengene til Rashford og Bruno.

Jeg forventer ikke at dere skal være enige. Men nå er det så tydelig illustrert hvorfor jeg mener det jeg mener, og at det er min oppriktige, genuine mening, at det ikke lenger skal være nødvendig å latterliggjøre meningen, slik du og de jeg nevner i posten over konsekvent gjør. Vær uenig, men dere kan i alle fall ikke nå hevde at dere ikke forstår hvor jeg kommer fra, slik du ofte gjør @Pink Final. Jeg er helt sikker på at selv om du er helt uenig, så ser du og forstår argumentet mitt og sammenligningen til Kane. Det er ikke et forsøk på å rakke ned på Bruno, det er ikke det jeg gjør eller har interesse av å gjøre. Det er faktisk min genuine oppfatning av det taktiske spillet vi utøver. Og selv om min oppfatning kan være helt feil, er den like fullt logisk sluttet, som de som mener at Bruno/Kane gjør/gjorde sine lag bedre.

Slik. Det burde ikke være nødvendig, men nå er det så klartekst og teskje som det kan få blitt.

Så neste gang, kan du kanskje prøve å gjøre slik jeg gjør når du skriver at Bruno og Rashford er våre beste spillere. Selv om jeg er totalt uenig i din konklusjon, så setter jeg meg i dine sko og tenker at det er forståelig og helt legitimt at du synes det. Det er ikke et fiber i min kropp som har lyst å drite deg ut for at du synes det. Selv om jeg er nøyaktig like uenig i din vurdering, som du er i min.

Du viser ofte til at du mener at jeg rakker ned på spillere.
Og det gjør jeg bare ikke.

På samme måte som du ikke rakker ned på f.eks Donny van de Beek. Jeg er helt uenig i din vurdering av ham, og synes du tar enhver sjanse du kan til å ytre kritisk om ham, slik du mener jeg gjør med Bruno. Forskjellen er at jeg ikke beskylder deg for å ikke være Unitedsupporter, her inne på Unitedforum og hele den leksa du gir meg hver gang.

Jeg synes tvert i mot at du må få mene det, uten å bli latterliggjort eller snakket ned til. Så får jeg heller prøve å diskutere det saklig, uten å være syrlig eller direkte/indirekte ufin. Hvorfor du og dere ikke klarer å gjøre det samme når jeg kritiserer Bruno og Rashford, er uforståelig.

Når jeg synes Bruno og Rashford spiller bra, så sier jeg det. Og motsatt. Og det blir mer motsatt, fordi jeg synes helt ærlig at de sjeldent spiller bra. Selv når de scorer og skaper sjanser, ser jeg store mangler i spillet deres som jeg taktisk mener motarbeider måten vi sirkulerer ballinnehav og dikterer tempo på.

Subjektivt, og ingen fasit. Men like fullt min mening, som deres egne subjektive meninger.
post liked by: Tringe
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

@StretfordEnd: Det handler naturligvis ikke om "likes". Du må gjerne fortsette å late som du ikke forstår hva jeg mener, noe svaret ditt tyder på er nøyaktig hva du gjør.

Vet ikke hvorfor du ikke tør å si til meg hva problemet er, men heller fortsetter med den passiv-aggressive, smålige oppførselen. Du kunne kanskje forklart det med at du ikke bryr deg, men du gjør jo det all den tid du konsekvent velger å støtte kommentarer som kun har som hensikt å pirke og latterliggjøre.

Da kan du gjemme deg bak floskler som du gjør over her, selv om det er åpenlyst for alle, deg selv inkludert, hva du driver med.
post liked by: Vidar Dale Fjeld, Tringe

Deleted User 661

Det er også grunnen til at jeg ikke svarer og diskuterer med deg. Det blir bare tull og tøys. Da blir det slutt med min passiv aggressive holdning og jeg gjør det samme som Pancho P og gir meg. Orker ikke å måtte ta hensyn til om jeg tråkker noen på tærne. Da er det null vits i å svare meg på dette @10Hag fordi jeg vil aldri se svaret ditt uansett. Takk for meg.

MODEDIT: Slettet en unødvendig setning i begynnelsen her. - messilingard
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Belfastboy
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27297
Liker mottatt: 17814

Synd du også forlater forumet @StretfordEnd.
Og synd det blir så mye drama og høye bølger her av å diskutere ham flertallet av oss opplever som Uniteds beste spiller.

Modedit: Slettet en del av dette innlegget.
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2069
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9132
Liker mottatt: 8400

Wow! Det er meget mulig at jeg har feiltolket noe du har skrevet, @10Hag. Det kan jeg i så fall bare beklage. Grunnen til at jeg ikke refererer direkte til dine uttalelser handler ikke om å kamuflere noe som helst, men i likhet med @StretfordEnd så orker jeg rett og slett ikke så mye drama. Bortsett fra eierskap og utenomsportslig fjas så er United på mange måter et fristed fra nettopp det.

Jeg kan bare gjenta meg selv fra en annen diskusjon her inne: På generelt grunnlag kan det være lurt å forsøke å unngå å være veldig konfronterende og veldig fintfølende. Da blir det som oftest et bedre klima for gode og saklige diskusjoner. Det vil være utrolig kjedelig hvis folk faller fra pga dårlig stemning. Personlig håper jeg at @StretfordEnd ikke forlater forumet og at @Pancho P dukker opp igjen snart. Det er ikke så mange her at man ikke merker når folk forsvinner.

Til slutt vil jeg bare presisere at alder kun er et tall. I denne sammenhengen er det også helt irrelevant for folks meninger. Duster finner man i alle aldersgrupper. Jeg blir forhåpentligvis 50+ jeg også, men foreløpig er det noen år igjen 😆
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Tringe
Football, bloody hell!
User avatar

Vidar Dale Fjeld
Posts: 153
Joined: 04 Aug 2022, 07:53
Liker gitt: 132
Liker mottatt: 366

Huff og huff...tankene går tilbake ett par år...og trodde at skjulte budskap og "latterliggjøring" av andre innlegg var historie...men jeg ser også små drypp, der eliten samles...la det være gutter. Det er for mange gode innlegg her inne til at en trenger å holde på med dette...oppegående folk skjønner det som skrives mellom linjene. Nå er vel alle forum noe uoversiktlig, men her er vi ganske få så det blir synlig. Ta alle et lite blikk på seg selv før en poster...det kjennetegner smarte mennesker at en kamuflerer godt. Men vil vi ikke alle det beste for klubben? Bare litt forskjellige veier og meninger om hvordan det bør gjøres?
post liked by: Pink Final, messilingard, 10Hag, Pwint, RedTrafford, Blodfink, Tringe
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27297
Liker mottatt: 17814

Vi skal ha et fint forum @Vidar Dale Fjeld.
Men et forum er for diskusjon.
Når man er uenig i at det meste av Uniteds problemer forklares med Rashford og Fernandes fra @10Hag, og det omtrent i hvert innlegg - da er det innafor å si i fra.
Skrive sin mening.
Jeg går ikke på person (ikke at du hentyder det).
Men på meninger.
Det er en vesensforskjell.

Jeg tar 1 uke pause fra forumet, ut oktober.
(Pålegger meg selv 1 uke karantene).
Så slipper dere min innblanding en uke fra nå 🥳😉.
Kommer til å følge med som Mod, på evt overtramp.
Svarer også på PM.
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Vidar Dale Fjeld
Posts: 153
Joined: 04 Aug 2022, 07:53
Liker gitt: 132
Liker mottatt: 366

Tror jeg tar en Pancho P for godt i trådene...
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2628
Liker mottatt: 10732

Orker ikke forholde meg til alt surret som foregår nå, oppfordrer bare alle til å ta et steg tilbake og prøve å ikke ta alt personlig.

Om Bruno:
Synes du argumenterer godt, logisk og forståelig, @10Hag. Jeg er ikke nødvendigvis enig med deg, men skjønner hva du mener. Tolker deg slik at du mener vi ikke kan bli et ballbesittende og dominerende lag med Bruno på banen, alle hans gode egenskaper til tross. Du ønsker rett og slett at vi spiller på en måte der en spillertype som Bruno ikke er nødvendig (eller mulig).

Synes ikke vi kommer unna sammenligningene med Kevin de Bruyne for City, et lag jeg har inntrykk av spiller på din idealmåte. Det er sikkert delte meninger om hvor gode de er i forhold til hverandre, men statistikkene deres er påfallende like på de aller fleste områder. Nøkkelpasninger, skapte sjanser, xA og treffprosent på pasninger. Men KDB definerer ikke Citys spillestil i samme grad, noe som har veldig lite med KDB å gjøre, men derimot fordi de har andre spillere som er i stand til å kontrollere og resirkulere ball. KDB er krydderet, den som bryter monotonien med tempoøkninger og den geniale, risikosøkende pasningen. Rodri er nok en enda viktigere spiller for City enn KDB, han er selve navet som får alt til å gå rundt, men ingen vil likevel beskylde KDB for å ødelegge Citys plan og spill. Brunos mangler blir ekstra tydelige fordi vi ikke har nok stabilisatorer med komplementære ferdigheter rundt ham.

Det skulle jo vært teoretisk interessant å se et strekk på la oss si fem kamper, der Bruno benkes (for Mount, f.eks). Som et eksperiment, der vi får se hvordan det slår ut. Utelukker ikke at det kunne fungert, men føler meg langt fra sikker, for å si det sånn.

Vi har vel vært innom det tidligere - det blir litt høna eller egget. Spiller vi som vi gjør fordi Bruno er udisiplinert og ødelegger planen vår, eller får han tvert imot instruks om å spille sånn fordi ETH mener det er best? Ser flere steder at han blir beskrevet som en løs kanon som er hodeløs og gjør som han vil. Et klart motargument der er jo at ETH har gjort ham til kaptein etter ett år i klubben der han har sett hele troppen på nært hold. Tror vi virkelig han velger en kaptein som konsekvent saboterer managerens plan og som aldri følger "rules and principles"? ETH har vel tvert imot sagt at Bruno er fotballklok og hans forlengede arm på banen. Kanskje er det et resultat av pragmatisme, kanskje ETH bare forholder seg til de han har, likevel er det rart dersom han påskjønner en spiller som ikke skulle passe i hans foretrukne system.


Så innrømmer jeg lett at jeg personlig er veldig glad i Bruno, jeg mener han har vært vår eneste spiller som stabilt har levert i verdenstoppen de siste sesongene - og en av veldig få som konsekvent har vist genuin vinnervilje, innsats og engasjement. Da føles det litt sårt når han får kritikk, og han bør også ha et solid overskudd i banken å tære på, selv i tunge perioder som nå. Vi kjenner toppnivået hans og vet det holder skyhøy klasse - hvor mange andre i troppen kan vi si det samme om?
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Vidar Dale Fjeld, red, messilingard, Belfastboy, 10Hag, Pwint, RedTrafford
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2069
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9132
Liker mottatt: 8400

Jeg har ikke vært her så lenge, så jeg skal ikke uttale meg om tidligere tilstander. Mitt generelle inntrykk er at det er både takhøyde og rom for ulike meninger. Det blir vanskelig å diskutere noe som helst hvis man skal ta hensyn til alle eventuelle følelser som andre muligens kan lese mellom linjene. Da blir jo nesten alt et minefelt. Det er lov å ikke tolke alt i verste mening også.

Noen ganger kan det, naturlig nok, bli litt temperatur, men alle har et visst ansvar for å unngå å ta ting for personlig. Det er heller ikke flaut å beklage hvis man har tråkket noen på tærne. Vi har alle et engasjement for Manchester United og fotball er mye følelser. Vi blir glade og frustrerte, mest det siste nå i høst, og vi får utløp for følelsene på ulike måter.

Jeg opplever ikke at det er noen vendetta mot enkelte her inne. Hvis man har meninger som går på tvers av andres, så må man også forvente at man møter litt motstand i enkelte diskusjoner. Da kan det selvsagt være at det kommer noen spissformuleringer og argumenter som oppleves urettferdige eller lite nyanserte. Det betyr ikke nødvendigvis at det er ment slik av den som skriver det. Det er greit å bli fornærmet, men det går an å forsøke å se ting med litt storsinn også.

Jævlig kjedelig hvis flere bare slutter å skrive her inne fordi det koker litt i ny og ne. Vi hadde kanskje hatt godt av et par kvinnelige forumister for å roe gemyttene innimellom, men det får vi ikke gjort så mye med. Enn så lenge kan vi jo prøve å holde oss til Kardemommeloven; man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil 😊
post liked by: Pink Final, Ryder, messilingard, red, Belfastboy, Pwint, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Skal hoppe litt i ilden her og kanskje ikke gjøre meg spesielt populær i samme slengen. Mitt syn, og det her kommer jeg absolutt aldri til å gi meg på, er at vi må tåle meninger som er provoserende her inne. Punktum. Det kan ikke være slik at folk skal være redd for å ytre en upopulær mening utelukkende for å ta hensyn til andre. Det er ikke slik at vi trenger å være enig med hverandre hele tiden og det er en viktig grunn til å i det hele tatt være her inne. Og så lenge tonen og måten vi kommuniserer med hverandre er respektfull og ordentlig så kommer ikke jeg til å ha noe ønske om å sensurere noen brukere. Det jeg derimot kommer til å slå ned på er når man mangler grunnleggende respekt ovenfor andre og har en svært aggressiv og konfronterende stil. Også vet jeg at det har tidligere vært brukere, spesielt hos united.no, som har gått langt over streken og kommet med trusler mot enkeltindivider og deres familier, det er selvsagt på ingen måte akseptabelt.

Når det gjelder det som vi kan kalle for provoserende meninger så er det også viktig å huske på at de som er her inne stort sett ikke vet hvem motparten er, og jeg tror heller ikke at det er veldig mange her inne som forsøker å provosere med den hensikt av å irritere andre brukere. Og om det er det så er det trist det, men det er ikke noe man ikke bør klare å heve seg over. Jeg er i alle fall overbevist om at de aller fleste her inne ikke er her med den hensikt av å irritere andre, i så fall så er det brukere som ikke bruker særlig tid her. Jeg tenker i alle fall at det er lite naturlig å ta ting personlig når man ikke engang vet hvem personen på andre siden er. Generelt sett så blir man fort mett av å provosere og irritere, spesielt på et forum hvor man ikke kjenner hverandre, dersom man er nogenlunde oppegående. Og mitt inntrykk er at de aller aller fleste her inne faller innen for kategorien nogenlunde oppegående+.

Når det gjelder situasjoner hvor man blir provosert så er min anbefaling at man puster, teller til 10, kanskje går seg en tur og tenker på at dette med all sannsynlighet ikke er skrevet med den hensikt av å skulle provosere deg. Dersom noen går direkte på personer eller skriver noe som åpenbart er et brudd på reglene så kan man benytte rapporteringsfunksjonen. Det kan være andre forklaringer på hvorfor noen skriver det de skriver enn at de forsøker å irritere eller provosere. En forklaring kan være at det er forskjellige nivåer for patriotisme, og det må vi også kunne akseptere. En annen forklaring kan være at det er forskjellige interesser for eksempel med taktikk. Poenget er at vi må kunne tåle at folk har ulike meninger her inne.

Skal legge til at jeg ikke er ute etter å ta noen her, ei heller for å forsvare noe annet enn et generelt prinsipp om at det skal være takhøyde og rom for ulike meninger her inne. Og jeg skal heller ikke si at vi ikke kan tåle at brukere driter seg ut eller at det til tider kan blir temperatur over det som kanskje er normalt. Jeg har selv både dritet meg ut her inne og havnet i situasjoner hvor temperaturen har nådd kokepunktet.

Helt til slutt så vil jeg legge til at jeg syntes det er trist at brukere gir seg her inne. Jeg håper flere av dere bare trenger en pause og kommer tilbake ved et senere tidspunkt.
post liked by: Rød Pølse, Ryder, Pink Final, Belfastboy, red, 10Hag, Pwint, RedTrafford, Blodfink, alfen74
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2628
Liker mottatt: 10732

Støttes 100 prosent, @messilingard :thumb_up:
post liked by: messilingard, 10Hag, Pwint
Post Reply