Bruno Fernandes

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

King Eric
Posts: 60
Joined: 04 Dec 2023, 19:08
Liker gitt: 81
Liker mottatt: 371

Bruno har levert det han skal og mye mer for oss. Han gir alt for klubben.
Ok, så han har temperament? Hva så!
Kritikken mot Bruno er noe av det mer uforståelige for meg.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Buchan, Pink Final, Belfastboy, Ryder, Andtho01, Pwint
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7645
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27479
Liker mottatt: 17986

Vår beste spiller og kanskje ligaens beste spiller blir omtalt i en kommentar hos supporterklubben i dag.
https://www.united.no/nyheter/han-repre ... en/1296700
Det trekkes fram at han spiller mest, løper enormt mye og gjør veldig mange målpoeng.
En spiller som er så verdifull at det knapt kan uttrykkes sterkt nok med ord.
Han har aldri stått over med skade for oss!
Og han produserer målpoeng som få andre.
20, 45, 24, 28 og 23 målpoeng har Bruno Fernandes på sine snart 4,5 sesonger i vår vakre drakt.
140 målpoeng på 4,5 sesonger, det skulle bli over 30 målpoeng per sesong.
post liked by: Andtho01, King Eric, Belfastboy, Rød Pølse, Ryder, Jan Erik, Buchan, Pwint, Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Alf banan
Posts: 334
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 27
Liker mottatt: 673

Tror Bruno ville vært enda bedre om han fikk lov til å være Bruno. Virker som ten Hag har alt for mange oppgaver som han må løse. Tilbake til 2 defensive som spiller sone i stedenfor mann mot mann, så frigjør det mye av Bruno sine oppgaver. Heller bruke spillerne der de er best. Hvorfor skal egentlig Bruno løpe rundt som tulling når resten av laget står å ser på?
post liked by: Ryder, Andtho01, Pwint, Blodfink, Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4729
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2655
Liker mottatt: 10821

Veldig enig, @Alf banan. Han blir for tiden litt for mye altmuligmann for min smak. Det viser riktignok allsidigheten hans (han kan spille dypere og mer disiplinert og han kan være en god førsteforsvarer), men føler han ofte framstår litt "kokt" når han endelig får ballen i de posisjonene han er best. En del av det er sikkert også selvpåført, men det kan ikke være tvil om at ETH har gitt ham flere og større defensive oppgaver denne sesongen - og at det til tider har gått ut over den kreative produktiviteten.
Synes likevel han har hatt et oppsving de siste ukene, i de fleste fasene av spillet.
post liked by: Pwint, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2122
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9414
Liker mottatt: 8656

143 målpoeng siden debuten for litt over 4 år siden. Mer enn De Brøøøne, faktisk mer enn noen midtbanespillere i Europas topp 5 ligaer. På et lag som har vært ganske dårlig i to av de fire sesongene. ENORM spiller. Unitedlegende ✨
post liked by: messilingard, Jan Erik, Ryder, Belfastboy, Andtho01, Pink Final, Pwint, RedTrafford, 28FPellistri, Spirograf1
Football, bloody hell!
User avatar

Ryder
Posts: 4729
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2655
Liker mottatt: 10821

Synes vi ser i går hvor mye forskjellig Bruno kan bidra med - også (kanskje spesielt) i kamper der vi styrer og har kontroll. En undervurdert side ved ham, er de dype smarte løpene. Mange av dem i går, ett av dem blir til 4-2.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Rød Pølse, Pink Final, messilingard

Alf banan
Posts: 334
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 27
Liker mottatt: 673

Syns også vi så en mer friere Bruno. Ikke så ofte i press, naturlig nok da vi hadde ballen mest. Føler han bruker alt for krefter på å løpe etter ballen. Nå var han mere i sitt rette element hvor han spilte bakromspasninger og gikk selv på løp.
post liked by: Ryder, Pwint, Andtho01, Belfastboy, Rød Pølse, Pink Final, messilingard
User avatar

Andtho01
Posts: 1185
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3745
Liker mottatt: 3830

Er krimminelt å sammenligne Bruno med Szoboszlai
post liked by: Pink Final, Pwint, Belfastboy, Jan Erik, Rød Pølse
Hate Glazer love United
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7645
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27479
Liker mottatt: 17986

Har skrevet det flere ganger.
Liverpool fansen snakker og skriver spillerne sine opp.
Vi gjør ofte motsatt, snakker ned gutta våre.
Ja det er kriminelt å sammenligne sczloboslszai eller hva han heter (Szoboszlai) med selveste Bruno Fernandes.
Den beste spilleren i PL.
post liked by: Andtho01, Pwint, Belfastboy, Jan Erik, Ryder, Rød Pølse, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1908
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13511
Liker mottatt: 5132

Bare å se på denne lista over mål og målgivende i serie og cup fra offensive midtbanespillere i PL denne sesongen
Bruno Fernandes - 26. (15 mål og 11 assist)
Martin Ødegaard - 20. (11 mål og 9 assist)
Kevin De Bruyne - 19. (5 mål og 14 assist)
Bernardo Silva - 16. (11 mål og 5 assist)
Alexis Mac Allister - 13. (6 mål og 7 assist)
James Maddison - 11. (4 mål og 7 assist)
Dominik Szoboszlai - 11. (7 mål og 4 assist)
post liked by: Jan Erik, Ryder, Rød Pølse, RedTrafford, Andtho01, Pink Final
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3981
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17426
Liker mottatt: 11171

Pink Final wrote: 25 Apr 2024, 16:05 sczloboslszai eller hva han heter
Tenker at det holder med Sobosleiv😬
Mulig å huske og mulig å skrive😀
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Rød Pølse, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2122
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9414
Liker mottatt: 8656

Bruno er verdensklasse, Szoboszleiv (jeg la inn et par z-er for autentisitet) er ikke så verst.

Personlig syns jeg det er greit å forsøke å være en smule edruelig. Det er jo ikke vår feil at Liverpoolsupportere er tilbakestående.

Det er fullt mulig å vurdere en spiller mellom rævva og verdensklasse. De fleste spillere befinner seg et sted imellom. For meg blir spillervurderinger fort uinteressante hvis de blir for ensidige. Etter årets sesong ville det vært i overkant å hylle spillerne våre som verdens beste.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pink Final, RedTrafford, Belfastboy, Ryder
Football, bloody hell!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7645
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27479
Liker mottatt: 17986

Bruno er blant verdens beste.
Du skriver det selv @Rød Pølse 😆.

Vi er enige om å være i kontakt med virkeligheten.
Men jeg blir fort litt sånn andre veien når spillerne våre kritiseres/nedvurderes.
post liked by: Andtho01, Belfastboy, Jan Erik, Rød Pølse
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2122
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9414
Liker mottatt: 8656

Pink Final wrote: 25 Apr 2024, 18:17 (...) jeg blir fort litt sånn andre veien når spillerne våre kritiseres/nedvurderes.
Å? Det har i hvert fall ikke jeg lagt merke til 😬

Er enig i at det kan være ganske håpløst å lese hva enkelte lirer av seg om spillerne våre. Da tenker jeg ikke først og fremst her inne.

Min mening er at vi har mange gode spillere, men en dårlig sammensatt stall. De fleste vil kunne spille en hovedrolle på mange lag i PL.

Når det gjelder Bruno, syns jeg han er vår eneste verdensklassespiller pr dags dato. Vi har et par andre som kan lukte på en slik status hvis utviklingen fortsetter og noen unggutter med verdensklassepotensiale.

Bruno har også blitt kritisert for å være en dårlig kaptein, her er et par eksempler på det motsatte...



post liked by: Andtho01, Jan Erik, Spirograf1, Pink Final, Belfastboy
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2523
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7851
Liker mottatt: 8248

United.no har noen sitater fra en diskusjon om Bruno mellom Keane og Ian Wright. Er mer enig med Wright enn Keane i den diskusjonen. Keane tar de verste øyeblikkene og gjør det til det eneste Bruno gjør. Enkelt.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Pink Final, Belfastboy
Post Reply