Nemanja Matic.

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
Underforum: Ex-Spillere, Akademi og ungdomsspillerne
Svar
Brukeravatar

Trådstarter
pixma
Poeng: 38 385,00 
Tråder: 4
Fan siden: 1980

04 feb 2020, 11:50

Ser at Matic mulig får ny kontrakt, for å si det rett ut så er det et godt tegn på MU sitt fall de siste årene. Få heller inn en talentfull ungdom i stede for å gi Matic ny kontrakt, han er dessverre ferdig på topp nivå selv om han har noen gode kamper for MU i det siste.
Brukeravatar

Ryder
Poeng: 84 030,00 
Tråder: 0
Sted: Trondheim
Fan siden: 1981

04 feb 2020, 12:12

Synes den er litt kinkig.

I bunn og grunn enig i at vi skulle ha beveget oss videre fra Matic for en stund siden. Samtidig har vi ikke råd til å miste flere midtbanespillere. Regner det som relativt sikkert at Pogba forsvinner til sommeren, og da står vi der vi sto ved sesongstart, selv med Fernandes inn.

En spiller i hans posisjon bør egentlig være første prioritet til sommeren, sammen med en spiss. Vi trenger en DM av topp klasse før vi trenger en ving eller enda en tier-type etter min mening.

Matic kan være grei backup i ett eller to år til, noe han også har vist etter nyttår. Men bør selvsagt ikke være et førstevalg dersom vi skal tilbake i toppen.
Brukeravatar

Blodfink
20 times, 20 times!
Poeng: 135 555,00 
Tråder: 73
Fan siden: 1980

04 feb 2020, 12:26

Ville vært helt enig med deg for 6 mnd siden@pixma.

Men med den troppen vi har nå støtter jeg opsjons-forlengelsen på 1 år, hvis det er den det er snakk om.

2-3 års-kontrakt håper jeg ikke det blir.

Det er nok ungdom i United nå synes jeg. Skal det hentes unge spillere må det være noen som går rett inn på laget. Sancho og sånne som har etablert seg på toppnivå i toppklubber. Denne unge Camavinga i Rennes kunne imidlertid vært spennende som erstatning for Matic!

Helt greit å hente yngre talenter for spill i akademiet, men jeg håper og mener vi trenger å hente spillere som går rett inn. Lingard, Pereira, Mata, Martial, Matic, Lindelöf, Shaw bør erstattes med helst noen etablerte litt erfarne spillere i 20-årene. Få tak i disse fra PL, Bundesliga, Serie A, League 1 og Primera.
Svar