Dean Henderson

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
Post Reply
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2039
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7541
Liker mottatt: 4308

For å si det som vi sier det på våres trakter. Han he drede på drage.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Can2, Belfastboy
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2573
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13359
Liker mottatt: 8562

Kan forstå frustrasjonen til Henderson, men her skriv han nok under på avskjedssøknaden. Det beste United kan håpe på no er at han presterer såpass godt at verdien hans aukar til neste sommar. Elles er det interessant å registrere at det truleg ikkje var Ten Hag som tok valget om kven som skal vere førstekeeper neste sesong.
post liked by: Pink Final, Buchan, Can2, Belfastboy, Cola2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4413
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2831
Liker mottatt: 9371

Ikke helt heldig med disse kommentarene, selv om at jeg forstå hva han mener. Det var klønete av Solskjær å beholde to så gode keepere i fjor sommer.

Det sagt så kommer han ikke med noe kritikk av Ten Hag. Eneste han nevner der er at han sier at han ikke har pratet med han. Litt klønete, det skal jeg være enig i, men langt på nær noe skandale i seg selv. Trenger ikke bety at noen broer blir brent med andre ord, i alle fall ikke slik jeg ser det.

Han tilbringer uansett året på utlån, mye kan skje på et år i fotballverdenen. Forhåpentligvis så spiller han bra, også får man eventuelt håpe at Ten Hag ikke gjør samme feil og satser på to førstekeepere.
post liked by: Buchan
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

post liked by: Pink Final, Buchan, Can2

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Altså ingen er større enn klubben, men når det er sagt har klubben i mange år vist seg å vere (fint sagt) inkompetente både på det eine og det andre (i mi meining). Det er nok eit faktum at han har blitt lova ein ting, men som resulterte i noko anna, så det trur eg han på. Men det er litt med heile denne prosessen (farsen) som er ugreit, og på ingen måte styrker hans sak. Det er ein tap-tap situasjon.
post liked by: Pink Final, Buchan, Can2
User avatar

Pangaea
Posts: 2742
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3925
Liker mottatt: 5043

Pink Final wrote: 02 Aug 2022, 22:27 Etter siste utspill fra Dean Henderson tror jeg han har brent alle bruer tilbake til Man United.
https://www.united.no/nyhetsarkiv/jeg-var-rasende/
Vil kanskje ikke dra det så langt, men når jeg leste den artikkelen tidligere (den originale, på engelsk), så gir han et fryktelig dårlig inntrykk. Han er ikke den første spilleren som har blitt 'vraket' fordi en annen i samme posisjon spilte bedre, og han blir definitivt ikke den siste.
post liked by: Pink Final, Pwint, Belfastboy, Buchan, Can2, Cola2
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7573
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27042
Liker mottatt: 17618

Klønete om han ble lovt å være førstekeeper.
Viktig å huske at dette er Hendersons versjon, vi har ikke hørt klubbens versjon.
(Jeg håper ikke klubben kommer med noe offentlig svar på dette heller.
Det ville gitt ytterligere sirkus vibber).
Han er skuffet og sint.
Men han er ikke det første menneske her i livet som blir offer for uheldige omstendigheter.
Han fikk covid, D de Gea kom tidlig hjem fra ferie, trente og spilte glimrende.
Uflaks for Deano.
Forventet Deano at de Gea skulle vrakes?

Jeg holder på min (subjektive) oppfatning at han ikke er en like god keeper som de Gea.
Det var lite interesse for Henderson i sommer, han er nok ikke like god som han tror selv.
Dessuten virker det som han er en av flere spillere hos oss med en altfor egoistisk mentalitet.

Tror det kan være sunt for troppen om/at spillere som Henderson, Pogba, Lingard og Ronaldo forsvinner.
(Der sa jeg det mange nok tenker).

Det sagt tror jeg han blir en bra keeper for Nottingham Forest.
Han er veldig ambisiøs, og at han er et klart førstevalg tror jeg gjør ham godt.
post liked by: JørgenT, Pwint, Belfastboy, Buchan, Can2, Pangaea, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Mod edit: Fjernet sitatet da posten du siterte i sin helhet står rett over,

Som vanlig må du komme med stikk og snakke ned Deano.

At du mener han ikke er god nok er din mening. Å den skal du få ha som alle andre.

Men å snakke som at han juger ? Det burde du holde deg for gpd til. Hvorfor i all verden skulle han gå ut å juge om dette ?
Kan med 99.9 % si at dette er sannheten og fakta.
En så god keeper sitte på beken så lenge uten å klage på noe som helst.

Jeg på min side håper og tror at han gjør det så bra på utlånet sitt at han er vår nye førstekeeper neste sesong.
Er ingen garantier for at De Gea holder like god form heller.

Tiden vil vise!
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7573
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27042
Liker mottatt: 17618

@Sir Alfie Rey
Jeg har ikke skrevet at han lyver.
Skriver at dette er Hendersons versjon.
Det er ikke å skrive at han lyver.
Godt mulig han har rett.
Jeg skriver også om det stemmer i kursiv.

Tror du på alt som serveres deg før du vet om saken har flere sider?
post liked by: Pwint, Belfastboy, Buchan, Pancho P, Can2, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2039
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7541
Liker mottatt: 4308

Henderson var nok maks uheldig som fikk covid, og DDG grep muligheten.
Selvfølgelig så forstår de fleste at han og kanskje flere er skuffet, og føler at de er dolket i ryggen.
Men hvis alle som føler seg urettferdig behandlet, eller kommer til å føle seg urettferdig behandlet av en Manager/trener eller klubb skal uttale sin misnøye i media så kan det bli mye festlig lesestoff fremover.
Nei her er det bare å bite tenna sammen og vise hva man er god for.
post liked by: Pancho P, Belfastboy, Pink Final, Can2, Cola2

Deleted User 595

Om noe, så er min personlige, subjektive mening at dette er prov på Solskjærs svake man-management.

Spillere som Cavani, Lingard, Bailly, Donny og Henderson ser ut til å ha blitt overtalt til å bli i klubben, med lovnader om mer spilletid. Så får de mindre, fordi enkelte spillere har hatt klippekort under tidligere managere, uavhengig svake prestasjoner. Mens i andre situasjoner, har det vært rett. Cavani led av at Ronaldo kom inn, men klarte heller ikke å levere når han fikk sjansen. De Gea spilte så bra, at han ikke fortjente å bli benket.

At de Gea sto forrige sesong er for øvrig helt fair. Henderson må tåle konkurranse fra de Gea i form. Samme gjelder Cavani, som ikke leverte i like stor grad som Ronaldo, når han kom innpå. Synd, men slik ble det.

Tror ikke det betyr at Henderson var en lekkasje. Men det bekrefter at han ikke var fornøyd, noe jeg uten problem kan forstå. Vi vet at mange spillere var misfornøyde under henholdsvis Mourinho, Solskjær og Rangnick.

@Pink Final mener at Deano ikke er god nok for en toppklubb i PL. Hans statistikk fra eneste fulle sesong i PL viser det tvert motsatte. Da var han blant de beste i ligaen. Og bortsett fra brøleren mot Liverpool, var Deano bedre enn de Gea i 2020/21-sesongen, da de delte plassen på United. Så det tror jeg ikke stemmer i det minste, men tiden vil vise. Å spille for United er som nevnt langt tøffere enn å spille for Sheffield United og Forest.

Om 1 år er det ikke utenkelig at rollene er reversert. Plutselig er Deano førstekeeper, og ingen toppklubber vil ha de Gea.

Håper uansett at både de Gea og Deano har en knallsesong nå. De Gea har uansett null skyld i at Henderson er misfornøyd. Kan ikke akkurat klandre de Gea for at han har spilt bra!
post liked by: Sir Alfie Rey, Pancho P, Buchan, Pink Final, Belfastboy, messilingard, Pangaea, Cola2
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Pink Final wrote: 03 Aug 2022, 08:19 @Sir Alfie Rey
Jeg har ikke skrevet at han lyver.
Skriver at dette er Hendersons versjon.
Det er ikke å skrive at han lyver.
Godt mulig han har rett.
Jeg skriver også om det stemmer i kursiv.

Tror du på alt som serveres deg før du vet om saken har flere sider?
Ok.

Nei jeg tror selvsagt ikke på alt som skrives. Men dette er en spesiel sak. Han går ut selv. Å ekstremt tvilsomt dette ikke stemmer.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
GBailey wrote: 03 Aug 2022, 08:46 Om noe, så er min personlige, subjektive mening at dette er prov på Solskjærs svake man-management.

Spillere som Cavani, Lingard, Bailly, Donny og Henderson ser ut til å ha blitt overtalt til å bli i klubben, med lovnader om mer spilletid. Så får de mindre, fordi enkelte spillere har hatt klippekort under tidligere managere, uavhengig svake prestasjoner. Mens i andre situasjoner, har det vært rett. Cavani led av at Ronaldo kom inn, men klarte heller ikke å levere når han fikk sjansen. De Gea spilte så bra, at han ikke fortjente å bli benket.

At de Gea sto forrige sesong er for øvrig helt fair. Henderson må tåle konkurranse fra de Gea i form. Samme gjelder Cavani, som ikke leverte i like stor grad som Ronaldo, når han kom innpå. Synd, men slik ble det.

Tror ikke det betyr at Henderson var en lekkasje. Men det bekrefter at han ikke var fornøyd, noe jeg uten problem kan forstå. Vi vet at mange spillere var misfornøyde under henholdsvis Mourinho, Solskjær og Rangnick.

@Pink Final mener at Deano ikke er god nok for en toppklubb i PL. Hans statistikk fra eneste fulle sesong i PL viser det tvert motsatte. Da var han blant de beste i ligaen. Og bortsett fra brøleren mot Liverpool, var Deano bedre enn de Gea i 2020/21-sesongen, da de delte plassen på United. Så det tror jeg ikke stemmer i det minste, men tiden vil vise. Å spille for United er som nevnt langt tøffere enn å spille for Sheffield United og Forest.

Om 1 år er det ikke utenkelig at rollene er reversert. Plutselig er Deano førstekeeper, og ingen toppklubber vil ha de Gea.

Håper uansett at både de Gea og Deano har en knallsesong nå. De Gea har uansett null skyld i at Henderson er misfornøyd. Kan ikke akkurat klandre de Gea for at han har spilt bra!
Spot on mister!!

Snakk om å sette skapet på plass! :D

Yes Deano er så til de grader en topp topp keeper! Noe du viser til her.
Å litt spesielt at mr statistikk som bruker statistikker på alt det er verdt, ikke bøyer seg i støvet her ;)
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7573
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27042
Liker mottatt: 17618

Jeg har vondt for å tro at en manager, uansett hvem - lover noen fast plass på laget.
Da setter man seg selv i en knipe.

I sommer var det lite interesse for Dean Henderson.
Hadde han vært en keeper av helt ypperste klasse ville det vært interesse.
Feks fra Newcastle, en nyrik klubb som satser stort.

Hva statistikk angår forteller som kjent ikke det hele sannheten.
Fred feks er blant spillerne på United med høyest treffprosent på pasninger.
Allikevel slår han gjerne et par horrible i hver match.

Dessuten er det så mye som ikke er målbart som spiller inn.
Feks mentalitet, evnen til å fungere i et kollektiv m.m.
Det vi feks VET om Henderson er at han stormet ut av Carrington i sinne da han ikke fikk spille FA cup mot Aston Villa.
Det avslører en stor brist i personligheten hans.

Men helt ok at folk mener ulikt om hvem som er best.
Selv er jeg ikke i tvil om at de Gea er best av de to.
Henderson sier selv at han har valgt bort United.
Tipper han er ferdig i klubben.
Tror han vil få det bra i Nottingham Forest.
Kjenner ikke så godt til hvordan de vil spille.
Vil de bygge opp bakfra?
Eller vil de spille mer likt Sheff United da Deano spilte der?
Altså slå langt og flytte etter,
Det er jo én side ved spillet som gjør om en keeper passer godt inn eller ei.
post liked by: Belfastboy, Buchan, Pancho P, Can2, Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1894
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13232
Liker mottatt: 5069

Jeg regner med at Henderson er ferdig i United.
Det at han tar et oppgjør nå med klubben viser vel at han har levert inn sin avskjedssøknad.
Det er i hvert fall min mening.
Han er en god keeper, og håper han får et godt opphold i Forest.

Og så synes jeg at både @GBailey og @Pink Final er dyktige med å fortelle sin side av saken i stedet for å slenge ut at "Henderson er mye bedre" eller omvendt.
Flott at det underbygges med hvorfor de mener det.
Kred til dere to for det.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Buchan, Can2, Cola2

Deleted User 631

Tror nok det stemmer det Henderson sier. Noe av det samme har jo kommet fra Lingard og Bailly også. Lovt spilletid var grunnen til at Bailly skrev under på ny kontrakt og lovt spilletid var grunnen til at Lingard ble sesongen ut.
Henderson tror jeg hadde vært Solskjærs førstevalg hvis han ikke hadde fått Covid-19. Der hadde Henderson rett og slett uflaks.
Er rimelig trygg på at United vil bruke den beste i mål. Denne sesongen må de begge levere. Leverer Henderson til verdensklasse blir han nok hentet tilbake. Har tiltro til at manager, keeper trenere og resten på treningsfeltet velger den beste keeperen for klubben og at de kan jobben sin godt og er like kompetent som oss på forumet.
post liked by: Pancho P, Buchan, Belfastboy, Can2, Cola2
Post Reply