Dean Henderson

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Deleted User 661

Lite og gjøre Henderson den første timen. Liverpool sliter spillemessig. Går ikke på skinner for de heller for øyeblikket.
post liked by: Pink Final, Can2, RedTrafford, Blodfink, Pancho P

Deleted User 595

Gått bra så langt 👏

Veldig gøy om Forest tar Liverpool-skalpen nå, og hjelper oss 😄

Forest møter også snart Arsenal. Får krysse fingrene da og.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Can2, Blodfink, Pancho P

Deleted User 661

Kjemperedning av Deano på overtid 👍
post liked by: Pink Final, pixma, Can2, Blodfink, RedTrafford, Pancho P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16734

Fantastisk redning av Deano 👏👏
post liked by: pixma, RedTrafford, Buchan, Can2, Blodfink, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 595

I helsike, det er den beste redningen jeg har sett på lenge :O :O
post liked by: Pink Final, pixma, Buchan, Can2, Blodfink, Pancho P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16734

Dean Henderson med to strake rene laken.
Mot hhv Brighton og Liverpool.
Alltid tilstedeværende Sarah Clapson i Nottingham Post gir ham 7,5 v Brighton og 8,5 v Liverpool.
Sistnevnte like bra som han fikk mot Everton, og kun 0,5 mindre enn han fikk mot West Ham.
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Can2, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 661

Nølende Henderson som lager et straffespark i dag. Skjønner meg ikke på hvorfor han "bare" får gult kort mens Cancelo får rødt. Henderson gikk jo kun etter fot og ikke ball.
post liked by: Pink Final, Cola2

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Har ikkje sett situasjonen, men såvidt eg kjenner til skal det vere gult og straffe for "frispart innanfor 11 meteren".
Men slik det vart skilja brukte Cancelo for mykje kraft og "dælja" han ned, så det kan tenkast at forseelsen kvalifiserte til rødt uansett og då skal det vel vere det. Det er einaste logikken eg ser.
post liked by: Pink Final

Deleted User 595

Kunne fort vært rødt til Henderson, der. Det er ikke stygt eller farlig, men det er hindring av målsjanse.
post liked by: Pink Final, Cola2

Deleted User 661

Regelen sier vel noe sånt som at hvis man ikke prøver å ta ballen, er det rødt kort.
Så heldig der Henderson. Men straffespark og røde kort i premier league er jo bare tilfeldigheter og dagsformen til dommer/VAR.
post liked by: Pink Final

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

GBailey wrote: 05 Nov 2022, 17:16 Kunne fort vært rødt til Henderson, der. Det er ikke stygt eller farlig, men det er hindring av målsjanse.
Gjekk vel bort frå "dobbel straff" for ei stund sidan. Anten Rødt eller gult og straffe og så lenge det er ein "vanlig" frisparksituasjon så er det gult med mindre det er eit alvorleg brot på reglane...meiner eg:)
post liked by: Pink Final

Deleted User 595

JørgenT wrote: 05 Nov 2022, 18:12
GBailey wrote: 05 Nov 2022, 17:16 Kunne fort vært rødt til Henderson, der. Det er ikke stygt eller farlig, men det er hindring av målsjanse.
Gjekk vel bort frå "dobbel straff" for ei stund sidan. Anten Rødt eller gult og straffe og så lenge det er ein "vanlig" frisparksituasjon så er det gult med mindre det er eit alvorleg brot på reglane...meiner eg:)
Åja, det visste jeg ikke! Takk for oppdatering :D
post liked by: JørgenT, Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

GBailey wrote: 05 Nov 2022, 18:19
JørgenT wrote: 05 Nov 2022, 18:12

Gjekk vel bort frå "dobbel straff" for ei stund sidan. Anten Rødt eller gult og straffe og så lenge det er ein "vanlig" frisparksituasjon så er det gult med mindre det er eit alvorleg brot på reglane...meiner eg:)
Åja, det visste jeg ikke! Takk for oppdatering :D
Men Cancelos røde for City i dag var jo ren «dobbel straff». Ganske uskyldig skulder mot skulder og ganske soft forseelse, men både straffe og rødt likevel….
post liked by: JørgenT

Deleted User 595

Godt poeng, @Ryder. Jeg må innrømme at noen av disse reglene, inkludert hands, har blitt så kompliserte at jeg ikke forstår de slik man sikkert burde.

Leste at Cancelo fikk rødt fordi han utelukkende gikk etter mann, og at Henderson fikk gult fordi han var på vei og ta ballen først, men klønet til med en ettersleng med armen.

Slik jeg så situasjonen med Henderson, ser det ut som han først går for ball, og så ombestemmer seg når han ser det ikke lenger er mulig. Hadde jeg vært dommer, hadde det fort blitt rødt 😅
post liked by: Pink Final, Cola2
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

I mine 100% subjektive øyne så var det fullstendig passende at Cancelo ble utvist. Om det var korrekt eller ikke har jeg ingen mening om, velger likevel å være fornøyd med utfallet.

I Henderson sitt tilfelle så vil jeg nok lande på at det var korrekt med gult kort. Så skal det sies at jeg tror at han hadde vunnet den duellen dersom han bare hadde vært aggressiv nok. Syntes han ser litt passiv ut og trekker seg halvveis. Så er selvfølgelig det lett for meg å si, det er ikke jeg som skal hive hodet inn i føttene på en Premier League spiller i full spurt.
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply