Dean Henderson

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Tippar det vil vere rimeleg stor interesse for ein keeper av Henderson sin kvalitet og alder. Er verkeleg Ramsdale og Kepa så mykje betre? Spurs treng også ein ny målmann. Dei har vore lenka til Pickford, men personleg meiner eg potensialet til Hendo er minst like stort. Maguire og Henderson for Kane? 😉
post liked by: pixma, RedTrafford, Cola2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Pancho P wrote: 19 Mar 2023, 08:28 . Maguire og Henderson for Kane? 😉
Den dealen tar jeg
post liked by: Pancho P, pixma, RedTrafford
LUHG!

Beta 2.0
Posts: 313
Joined: 03 Feb 2023, 11:35
Liker gitt: 105
Liker mottatt: 821

Da kan Henderson flyttes til «ex-spillere». Bekreftet klar for Crystal Palace. Forhåpentligvis for mer enn de £15 united.no har rapportert to ganger i dag. Hvis ikke skulle jeg nesten ha lagt inn et bud og skaffet meg billig kattepass.
post liked by: Rød Pølse, messilingard, Pink Final, Cola2
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Bestillingen er levert @Beta 2.0!

Syntes det er fint at Henderson er ute av klubben. Åpenbart en keeper som kan få en god karriere i en klubb som Crystal Palace, men jeg klarer ikke se for meg at han hadde vært en god andrekeeper for oss bak Onana. For det så blir egoet hans for stort.

Ønsker likevel Henderson lykke til videre!
post liked by: Beta 2.0, Cola2
LoveUnitedHateGlazers

Beta 2.0
Posts: 313
Joined: 03 Feb 2023, 11:35
Liker gitt: 105
Liker mottatt: 821

Spent på hva som skjer hvis han ender opp med å være andrevalg bak Johnstone, som ikke er helt usannsynlig.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Vil tro at Henderson får muligheten så fort han er tilbake fra skade. Palace er ikke akkurat en typisk klubb som bruker mye penger, så når de byr 15m+ så vil jeg tro at de forsøker å få ROI.
post liked by: 10Hag
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Dean Henderson har enda ikke spilt for Crystal Palace etter overgangen fra oss 31. august. Satt på benken mot Wolves og Villa, og ser ut til å starte på benken mot Fulham i dag også. Virker åpenbart at han er bak Sam Johnstone i køen av ex-reds i buret til Crystal Palace. Mulig at han debuterer mot oss på tirsdagen kanskje?

Virker vel uansett som om at han ikke helt har det potensialet som flere av oss så for oss tilbake i 2020. Så skal det sies at sesongen enda er ung og Dean Henderson mest sannsynlig har 10 år igjen av karrieren sin.
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, Pink Final, Cola2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Hehe....

@messilingard

Jeg kan garantere deg at Deano IKKE hadde gått til Palace, om han ikke hadde fått lovnader om at han skal bli satses på.
Hvis ikke så hadde han jo bare blitt hos oss istedet.
Nå er Johnstone en god keeper, men Deano er hakket bedre og som du nevner, yngre.

Blir nok mye Deano i mål for Palace denne sesongen.

Håper for hans del at han viser det som bor i han og at en større klubb kjøper han til neste sesong.
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16754

Var veldig delte meninger om ham på Nott Forest nettsteder utover vinteren i fjor.
Virker som han er en type som splitter fansen - noe med personligheten hans.
Som tydelig appellerer til en type mennesker og motsatt hos andre.

Jeg er blandt dem som mener han ble veldig hypet rundt 2020.
Skjønte aldri helt hypen den gang.
Men moro at ‘vi’ har to keepere i Palace som sloss om plassen der.
post liked by: Belfastboy, RedTrafford, messilingard
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12534
Liker mottatt: 4887

Pink Final wrote: 23 Sep 2023, 17:37 Jeg er blandt dem som mener han ble veldig hypet rundt 2020.
Skjønte aldri helt hypen den gang.
Det kan jeg si meg enig i.
Jeg synes også han ble framsnakket som den neste store keeperen av enkelte, men jeg har fremdeles til gode å se akkurat det.
post liked by: RedTrafford, messilingard, Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Ser ut som en ganske god deal for vår del, burde kanskje fått mindre i add-ons riktignok. Vanskelig å oppnå de dersom han skal være nr 2. Likevel, 15 millioner for en reservekeeper må vel være blant de bedre avtalene vi har gjort?
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Cola2
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply