Dean Henderson

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Deleted User 631

Det var måten du la det ut på. Applaus til Gary Neville som mente noe annet enn de to gamle rotehuene på forumet her som burde lytte til han som skjønner seg på det. Synes det er synd at du er så hårsår når det gjelder dine to store favoritter, Ronaldo og Henderson. Føler man må være så forsiktig å ikke tråkke deg på tærne når de er tema.
post liked by: Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9233

@mcilroy2.0

Du trenger vel ikke legge til meninger som @GBailey ikke nødvendigvis har? Jeg skal ikke si at jeg alltid er enig med sistnevnte, snarere tvert i mot så syntes jeg det ofte blir forsvart litt for hardt. Men akkurat her og nå så har han faktisk ikke gjort mer galt enn å vise til en podcast fra Andy Mitten, det får vi tåle.
post liked by: Pink Final, Pangaea
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 595

Okei. Nå tolker du vel en del her.

Jeg applauderte Mitten og Whitwell (ikke Neville?), for deres uttalelser. Du har jo ikke engang hørt podcasten.

Så betyr ikke det at jeg har mindre respekt for meningene til Pink eller Pancho. De argumenterer godt for sine synspunkt, og jeg forstår de. Er bare uenig.

At jeg forsvarer Henderson og Ronaldo er fordi jeg i disse tilfellene mener det er moralsk riktig. Ikke fordi de er favorittspillere. Hvis du ikke har fått med deg at jeg har skrevet x antall innlegg der jeg kritiserer begge to, så får det stå for din regning.

Så forventer jeg ikke at andre skal være enige med meg heller. Tvert imot, har ganske grei forståelse for at jeg er i minoriteten av meninger på noen ting. Og det må være lov og greit, for meg og andre. Man mener det man mener, det er en ærlig sak.

Hvis du tror jeg anser @Pink Final og @Pancho P som "gamle rotehuer", så er det igjen på din regning. Kan gjerne være sterkt uenige med de i enkelte saker, men jeg digger de. Noen av de beste og mest informative - for ikke å nevne morsomme - forumbrukerne jeg noensinne har hatt gleden av å snakke ned.

Jeg liker deg og, og dine saklige innlegg.
Selv om du tydelig har et problem med meg. Det får du nesten finne ut av selv, for jeg er ikke lysten på å holde på slik med deg. Har foreslått tidligere at hvis du synes jeg er irriterende, kan du blokkere meg. Synes det er kjedelig, og vil mye heller kunne diskutere fotball med deg. Men bærer ingen nag om du heller går den veien.

Så beklager @mcilroy2.0, men her skyter du rett og slett skivebom.

Og takk @messilingard. Setter pris på at du tok meg i forsvar her.
Last edited by Deleted User 595 on 04 Aug 2022, 23:13, edited 1 time in total.
post liked by: messilingard, Pink Final

Deleted User 595

For å spore tilbake på tråden!

Anbefaler som sagt podcasten. Vet at flere her er faste lyttere, og at Mitten har en høy stjerne.

De presenterer saken nyansert, og legger det frem fra Hendersons ståsted. Sier ikke at det ikke betyr at man ikke har lov å kritisere Henderson. Men det er greit å høre den vinklingen og, fra en ellers ganske ensidig mediadekning av saken.

Mitten går så videre og sier at alle han har snakket med i klubben, sier at Henderson ikke er en trøbbelmaker, men en flott fyr. Han har veldig høy selvtillit, sier han og, med referanser fra de samme folkene. Og da kan han oppfattes som arrogant. Men han understreker at han kun hører gode ting om Henderson. Nevner og at David de Gea og Henderson alltid har gått godt overens, og samarbeider bra.

Ellers er episoden veldig bra. En interessant anekdote om Schmeichel og 😄👏
post liked by: messilingard, Pink Final, Pangaea, Buchan
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7524
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26854
Liker mottatt: 17361

Liker ikke å snakke om/til hverandre i trådene her.
Men gjør det allikevel, nå som det kom opp.
Først, takk for pene ord @mcilroy2.0 og @GBailey.
Veldig hyggelig det du skriver @GBailey.
Du har mye fotballfaglig kunnskap, og forklarer godt 👏
Men akkurat som du flere ganger har skrevet at «De Gea og Rashford er hellige kuer her», ergo at noen av oss ikke vil kritisere dem.
Så gir du inntrykk av å favorisere Henderson og Ronaldo veldig.
Så jeg for min del skjønner @mcilroy2.0 her.
Kanskje du ikke mener det sånn, men det framstår sånn 😊.

Tilbake til sak, så skal jeg høre på hva Mitten sier i den podn.
Takk for tipset 🤝
post liked by: Pangaea, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2713
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3857
Liker mottatt: 4926

Har akkurat skrudd på podcasten, så blir interessant å høre hva de sier. Fin start med skryt av supporterklubben med sine 46000 betalende medlemmer. Ikke "meningsløse" tall på en facebook-side, som Mitten insinuerer.

Men uavhengig av hva disse journalistene sier nå på podcasten, så synes jeg lite om det Henderson gikk ut med her. Totalt unødvendig, og ganske lite profesjonelt for å være helt ærlig. Ekstremt sjelden man hører slike uttalelser, og fra United-spillere? Det ønsker man ikke å se, enten det er Henderson, Ronaldo, Elanga eller noen andre. Forstår at han er skuffet, men da kan man ta slikt på kammerset.

Edit: Har nå hørt diskusjonen om Henderson, og de sa ikke særlig mye formildende eller støttende til ham? Sa det var fint at spillere er ærlige, for det er noe vi savner, men ellers gikk det mye i det samme flere av oss har sagt egentlig. Man får ikke garantert førstelagsplass i fotball, man må prestere. Og Carl Anka (tror jeg det var) var usikker på hvor han egentlig hører hjemme (ref. øverste halvdel i PL), og om han kunne prestert for United hvis han fikk sjansen i 6 mnd. Balansert med for og imot, men virket som de fleste var forundret over det han sa, han skal tross alt tilbake til United om en sesong.
post liked by: messilingard, Pink Final, Buchan, Can2
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2566
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13317
Liker mottatt: 8511

GBailey wrote: 04 Aug 2022, 22:02 Ikke spesielt fordømmende, for å si det sånn.
Langt mer forståelse for Hendersons situasjon 👏
Eg veit ikkje om det er meg du siktar til her, men eg har ved fleire høve understreka at eg har full forståelse for at Henderson kjenner seg forbanna. Men kva vil han oppnå ved å uttale seg så krasst i media om arbeidsgivaren sin?

For det første har han no fått overgangen han var ute etter. Han har komme seg bort frå United og fått speletid i Forest i pre-season. Ein skulle tru at det opprinnelige sinnet han hadde mot United kanskje hadde lagt seg litt. For det andre synest eg han viser Ten Hag lite respekt ved å storme ut utan å kommunisere med han i det heile. Om gamlesjefen min hadde lova meg høgare lønn og betre arbeidsvilkår og ikkje halde lovnadene sine, hadde det vore dårleg form av meg å gå offentleg ut med det i dét øyeblikket ein ny sjef var på veg inn dørene.

Uansett er eg mektig lei av at enkeltspelarar kritiserer klubben i media og til eks-spelarar. Eg synest også det er problematisk at folk som Mitten allereie etter eit par veker får vite kor oppgitte folk var over Rangnick. Informasjonsflyten må strammast opp og lekkasjane må bort. Då må det også bli slutt på opptrinn som det med Henderson. Det har ingenting med fordømming eller mangel på forståelse å gjere.
post liked by: Pink Final, Buchan, Ryder, Can2, Pangaea
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7524
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26854
Liker mottatt: 17361

Hørt podcasten av tre menn med høy integritet (Anka, Mitten, Whitwell).
Mye interessant bl.a om hvor høyt verdsatt Lindelöf er, og om transfer politikk.

Om Henderson sa de bl.a at han har vært uheldig med sykdom, er like frittalende som Benni McCarthy, at han fikk de Gea til å heve seg igjen.
Ellers var alle enige om at han er av PL kvalitet, men delte meninger om han er god nok for en toppklubb i PL.
Balansert og fint.
Hørte ingen støtte til utbruddet han kom med mot klubben.
post liked by: Pancho P, Buchan, Can2, Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 595

Sa ikke at de "støttet" utbruddet, gjorde jeg?

Sa at de hadde en annen vinkling som ikke var så ensidig, fordømmende og mer balansert.

Har heller ikke beskyldt deg @Pancho P for å fordømme noen...
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
"Om gamlesjefen min hadde lova meg høgare lønn og betre arbeidsvilkår og ikkje halde lovnadene sine, hadde det vore dårleg form av meg å gå offentleg ut med det i dét øyeblikket ein ny sjef var på veg inn dørene."

Ja, naturligvis. Men våre jobber er ikke sammenlignbare med å være kjendisfotballspiller i verdens største klubb?
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7524
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26854
Liker mottatt: 17361

Nei, jeg burde presisert det @GBailey.
Tar den.

Enig i at det var en balansert podcast som sagt.
Når du skriver ensidig og fordømmende kan du ikke mene noen av postene her siden saken sprakk?

Jeg så over alle mine ti poster siden onsdag 3 august kl 07.01.
Kan ikke se at en eneste en er ensidig og fordømmende mot Deano.
Jeg skriver mest om hvordan jeg ser på ham som keeper, og egentlig lite om saken.
(Og to av innleggene er rettet til en annen bruker).
Kan ikke se at noen av de andre er ensidige og fordømmende heller.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 595

"De presenterer saken nyansert, og legger det frem fra Hendersons ståsted. Sier ikke at det ikke betyr at man ikke har lov å kritisere Henderson. Men det er greit å høre den vinklingen og, fra en ellers ganske ensidig mediadekning av saken."

Var media jeg siktet til som fordømmende og unyansert...
Last edited by Deleted User 595 on 05 Aug 2022, 09:31, edited 1 time in total.
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2566
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13317
Liker mottatt: 8511

GBailey wrote: 05 Aug 2022, 09:19
Ja, naturligvis. Men våre jobber er ikke sammenlignbare med å være kjendisfotballspiller i verdens største klubb?
Absolutt. Men eg tenker at du skal vere ekstra forsiktig med å uttale deg offentleg når du representerer verdas mest profilerte klubb.

PS. Mest av alt synest eg dette er trist. Eg har lenge hatt sansen for Henderson og eg var glad då han endeleg fekk sjansen i målet. Eg håpa at han skulle bli den nye Gary Bailey, originalen altså 😅
Last edited by Pancho P on 05 Aug 2022, 09:30, edited 1 time in total.
post liked by: Pink Final, Buchan
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 595

Hadde ikke delt innlegget om podcastepisoden om jeg visste at det skulle vekke slike reaksjoner. Trodde det ville være av interesse.

Skrev kun det jeg mente, og det er ikke noe å lese mellom linjene.
post liked by: Pancho P, Buchan
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7522
Liker mottatt: 4292

Takk for tipset til podcasten @GBailey. Kommer til å høre mer på den, flinke å dyktige. Å ja den er mer balansert enn utblåsningen til Danny Mills 😊 Litt useriøst av meg å poste den her.
Ellers så tror jeg at de fleste er enige om at det kanskje ikke var et sjakktrekk av Henderson å springe til media å blåse ut, og ikke snakke med ETH.
Nå for vi håpe at Henderson viser hva han er god for i Forest
post liked by: Pancho P, Pink Final
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2566
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13317
Liker mottatt: 8511

Vi kan sikkert alle gå i oss sjølve når det gjeld å reagere på innlegg. Uansett synest eg nivået på debatten her inne er høgt. Eg lærer mykje nytt kvar dag og du er ein glimrande bidragsytar, @GBailey. Fortsett med det 👏
post liked by: Pink Final, Buchan, Can2, Pangaea
It's Squeaky Bum Time!
Post Reply