Brandon Williams

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Dersom Bournemouth rykker opp og vil ha Ethan Laird på lån i en sesong til så mener jeg at vi bør låne han ut. Angående Williams så tenker jeg at han muliggjør et salg av Telles. Klarer vi å få en slant pund i tillegg til å få Telles ut av lønnsbudsjettet så tenker jeg at det er ressurser vi får frigjort til andre posisjoner.

Jeg tror ikke at Williams noen gang vil bli god nok til å starte på noen av backene våre, men han kan absolutt være en god backup. Det at han kan spille på begge sider gjør heller ingenting, selv om at det er venstresiden han fungerer best.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Cola2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2517
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12976
Liker mottatt: 8245

Brandon Williams kan nok bli ein fin backup, men personleg tvilar eg på om han er god nok til å spele nokonlunde fast på førstelaget.

Eg vil ikkje avskrive Telles heilt enno. I Ajax har Daley Blind fått ei nøkkelrolle i forsvaret som speloppleggar eller quarterback og eg trur Telles har ein del liknande kvalitetar (som vi elles har for få av i dagens United-tropp). Han er kanskje ikkje like fotballsmart og defensivt solid som Daley, men eg har forstått det slik at ten Hag gjerne spelar med to ulike typar sidebackar. Éin som dundrar på offensivt og som ofte går opp i midtbaneleddet, og éin som er meir pasningssterk og som trekk inn på stopparplass når den mest offensive av stopparane går framover i bana. Hittil har vi hatt liten nytte av Telles sin pasningskvalitet, men eg har ein mistanke om at ten Hag vil ha behov for styrkene til brasilianaren. Eg synest vi har frykteleg få spelarar med gode pasningsføter i klubben, særleg når Matic, Mata og Pogba forsvinn.
post liked by: Pink Final, messilingard, red
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Well done lad, Williams tør å skrive det han mener :champion:

Backlash?? Fra den korrupte delen av sosiale medier ja :hah:

https://www.caughtoffside.com/2023/06/1 ... ys-treble/
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Så det i går etter kampen jeg også på Twitter. Tydeligvis ikke bare jeg som hadde promille i går kveld...
post liked by: Blodfink, 10Hag
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

men all kritikk av City er velkomment, promille eller ei :hah:
post liked by: messilingard, RedTrafford
LUHG!
User avatar

10Hag
Posts: 1346
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3297
Liker mottatt: 4356

https://www.caughtoffside.com/2023/03/2 ... ymore/amp/

Er allerede i ilden for å angivelig ha inhalert lystgass... Vet ikke om det stemmer da. Men å lese tweetene hans fra i går er en prøvelse. Han klarer jo såvidt å skrive på en forståelig måte. Det vitner om noen som ikke er helt edru.

Eventuelt har han hatt verdens verste engelsklærer, og liker å blåse grå ballonger i bilen.
Last edited by 10Hag on 11 Jun 2023, 16:30, edited 1 time in total.
User avatar

Jan Erik
Posts: 2184
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 6597
Liker mottatt: 6960

Lystgass, eller dinitrogenoksid, som Williams ser ut til å ha brukt, kalles hippy crack. Det er altså ikke snakk om den røykbare versjonen av kokain. Heldigvis...
post liked by: Blodfink
User avatar

10Hag
Posts: 1346
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3297
Liker mottatt: 4356

Det var jo enda "godt". Oppdaterer posten, takk for info!
post liked by: Jan Erik
Post Reply