Gavekort fra United.no (5 x 400kr)

Litt info om hva dette forumet er og hvordan man skal oppføre seg.
Post Reply
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

United.no har gitt oss noen gavekort. 5 stykker av 400kr som kan brukes i supporterbutikken deres.

Disse har jeg lagt inn i butikk systemet her på forumet. Det fungerer slik at du får poeng etter hvor mye du skriver. Disse poengene kan brukes til å kjøpe diverse ting til forum profilen. I tillegg har jeg altså lagt ut de fem gavekortene i butikken. Det er førstemann til mølla.

Gå til Poeng & Butikk øverst. Trykk på handlevogn ikonet for å gå til butikken (det er ganske lite). Under der igjen finner du diverse kategorier.
Her er direkte link til gavekortene: aps/shop/gavekort-fra-unitedno

Poeng deles ut slik:
Starte en tråd: 10 poeng
Per ord i poster: 5 poeng

Når du kjøper gavekortet får tilgang til å laste ned en .zip fil, når du åpner denne zip filen finner du et bilde. På bildet står koden du må skrive inn hos United.no.

Koden fungerer kun 1 gang. Det pga fraktkostnader.
Koden kan brukes på ting som også er dyrere enn 400kr, men da må du selv betale mellomlegget.
Kodene er gyldige ut sesongen.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Gavekort 1 og 2 (de to billigste) er nå lagt ut på nytt. En bruker utnyttet en feil i systemet og kjøpte dem uten å ha poeng tilgjengelig. Ikke direkte juks, siden det var en feil i systemet som lot personen gjøre det. Men han utnyttet feilen godt ved å kjøpe to gavekort. Veldig kjedelig at folk utnytter systemet når man prøver å gjøre noe godt.

Uansett, kodene han fikk tak i har blitt deaktivert. Vet ikke om han rakk og bruke dem. Og nye koder har blitt lagt ut i butikken.
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Kjedelig at noen skal utnytte systemet og ikke være ærlige. Er det virkelig sånne folk her inne også ?? :(
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Captain Marvel wrote: 21 Dec 2019, 21:49 Kjedelig at noen skal utnytte systemet og ikke være ærlige. Er det virkelig sånne folk her inne også ?? :(
Neida. Var en feil i systemet. Lot folk kjøpe gavekortene uten å ha poeng nok. Personen utnyttet feilen bare.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16738

RaoulDuke wrote: 21 Dec 2019, 21:25 Veldig kjedelig at folk utnytter systemet når man prøver å gjøre noe godt.
Trist å lese, smålig oppførsel.

Du gjør en fantastisk jobb med dette forumet [mention]RaoulDuke[/mention].
Tror jeg har mange med meg som er takknemlig både for at du opprettet et forum (Supporterklubben har jo ikke eget forum), og alt du gjør for å skape engasjement samt vedlikeholde forumet.
:clap: :clap: :clap:
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply