Nottingham Forest

Diskusjon rundt spesifikke klubber. Engelske og internasjonale.
PS: Alt om United i eget forum
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Kom igjen Forest, dere fortjener noe her! Nei og nei, lite målteft på Forest-gutta
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Det er ikke mange resultater som går slik jeg ønsker for tiden...Liverpool vinner, Chelsea vinner, City vinner, Arsenal vinner, Tottenham vinner og Lillehammer vinner...Trøsten er at FFK vant over Ull/Kisa i treningskamp...For en trøst :shit:
post liked by: Pink Final, Buchan, Pancho P
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Dessverre tapte Nottingham Forest 1-0 i dag mot Luton, som også jakter opprykk via playoff. Mikroskopiske sjanser for direkte opprykk nå, men har fortsatt tro på at de kan gjøre det via playoff. Hadde de vunnet i dag, så kunne de faktisk ha satt Bournemouth under reelt press, men tror det blir vanskelig nå.

Naturligvis ikke mål eller assist på Garner i dag, men høres ut som han spilte bra, og at Nottingham Forest var litt uheldige som tapte kampen.
post liked by: Pink Final, red
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

Artig toppkamp i Championship i kveld. Forest ledar borte mot serieleiar Fulham og det er ganske så fortent. Garner er relativt anonym, men det er ikkje høgrevingen Brennan Johnson. Saft suse for ein spelar! Han er i tillegg sonen til David Johnson, som var med å vinne FA Youth Cup for United i 1995.
post liked by: Blodfink, red, Pangaea, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Spennende! Begge med +30 i målforskjell, Bournemouth med 3 poeng mer, men de møter hverandre i nest siste kamp. Så ikke lenger "mikroskopiske sjanser for direkte opprykk".
post liked by: Pancho P, Blodfink, Pangaea, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Ekstremt imponerende at de vant den kampen der. Så at de ledet 1-0 tidlig. Uheldigvis for Forest så utlignet Bournemouth mot Swansea helt på slutten, men likevel er det nå bare 3 poeng mellom dem. Det som så ut som en umulig oppgave for noen uker siden, er nå absolutt mulig. Kanskje må Forest vinne internkampen mot Bournemouth, men vi får se. Blir på en måte seriefinale der, eller opprykksfinale.

Kjekt at Laird har fått spille de siste kampene for Bournemouth. Kan bli spennende om både Laird og Garner starter den kampen der.

Kanskje det er overoptimistisk, men jeg heller mer og mer mot at Garner er klar til å kjempe for en plass på Uniteds midtbane neste sesong. Eller var han omtrent usynlig i dag? Uansett hatt en meget sterk sesong, særlig siste halvdelen.
post liked by: Pink Final, Pancho P
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

I kveld var Ryan Yates mykje meir synleg. Ekstrem fysikk og tackla som eit beist. Garner med ein del gode pasningar, men ser ikkje ut som ein utprega defensiv midtbanemann.

Brennan Johnson MoM saman med Fábio Carvalho, som nok blir Liverpool-spelar til hausten. Han ser dessverre også ut som eit enormt talent😩
post liked by: Pink Final, Pangaea
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Garner vil nok fint fungere som én av to ankere, men skal vi spille 4-3-3 så tror jeg han vil passe bedre som indreløper. Det sagt så klarer vel sikkert ten Hag å forme han som anker også dersom det er nødvendig. Garner er tross alt ganske taklingssterk, i alle fall har han vært det de kampene jeg har fått sett i år. Garner er også en intelligent spiller, så er ikke umulig at han vil kunne løse rollen som anker i fremtiden.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Pangaea
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

Javisst, @messilingard. Vi må også hugse på at han fortsatt er ung. Har sett lite av Forest tidlegare i sesongen, men har forstått at han har spela mest som indreløpar eller offensiv midtbane. Kan jo tyde på at han er ein allsidig herremann, noko som ikkje er eit minus i ten Hag si bok.
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

messilingard wrote:27 Apr 2022, 00:22 Garner vil nok fint fungere som én av to ankere, men skal vi spille 4-3-3 så tror jeg han vil passe bedre som indreløper.
Helt enig i det. Ser egentlig ikke på Garner som en DM/ankerspiller/6er, men heller som en 8er eller toveisspiller. Har vist at han er målfarlig og har gode pasninger, så jeg vil tro han blir brukt mer offensivt seinere i karrieren. Forest bruker han nok som er en mer holdende spiller fordi de trenger han mest der.

Ved siden av Mejbri, så tror jeg Garner er den av "ungdommene" våre som er mest klar til å ta steget opp. Mengi og Tuanzebe har jeg egentlig gitt opp nå.Williams hører vel med i den gruppen også, men jeg er mer usikker på talentet der, sett opp mot Mejbri og Garner.

Deleted User 430

Pangaea wrote:27 Apr 2022, 11:25 Mengi og Tuanzebe har jeg egentlig gitt opp
Gitt opp Mengi? Gutten bikker 20 om 3 dager.. Strengt😂
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Ja vet, det bare føles som sjansene hans har rent litt ut i sanden, og virker ikke som han har tatt de nødvendige stegene heller. Håper selvsagt jeg tar feil og folk kan le av det innlegget om noen år ;)
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

4-1 over Swansea nå med 20-25 minutter igjen. Garner med assist på det 3-1 målet, der han satte igang en kontring. Bournemouth med foreløpig 2-0 i sin kamp. Viktig med litt mål her nå for å sikre bedre målforskjell enn Boutnemouth om de skulle havne likt på poeng.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Pangaea
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Rimelig viktig kamp i kveld. Bournemouth mot Nottingham Forest. Hører rykter om at det går en annen kamp omtrent samtidig, men kan ikke fatte og begripe at det er noe å bry seg med :-|
post liked by: Pancho P

Deleted User 430

Partick Thistle-fansen vil nok prioritere playoff-matchen akkurat i dag, @Pangaea.. 😏
post liked by: Pancho P, Pangaea
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

Urk! Typisk at to så store kampar startar omtrent samtidig. Det blir nok Forest i kveld. Får sjå Partick mot Caley i opptak😉
post liked by: Pangaea
It's Squeaky Bum Time!
Post Reply