Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4441
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2870
Liker mottatt: 9465

Ronaldo aksepterer ikke siktelsen fra FA (united.no). For min helt i orden, spesielt siden FA har klart å bruke 6 måneder på en siktelse fordi en telefon ble knust. Kunne forstått det dersom de tok ut en siktelse i april forrige sesong, men nå blir det for min del alt for sent å ta grep.
post liked by: Cola2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14640
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23354
Liker mottatt: 19325

Ja, det er jo litt vel lang saksbehandling, men jeg mener han bare burde akseptert dette. Han gjorde jo handlingen han har blitt gransket for.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4441
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2870
Liker mottatt: 9465

MEN har en artikkel om at han har akseptert siktelsen, men at han er klar for å anke en eventuell straffeutmåling dersom den blir streng. Skal jeg tolke det så blir det anket dersom han får kampstraff. I følge MEN så var det en misforståelse da Ten Hag ikke helt forsto spørsmålet på dagens PK, Ten Hag mente tydeligvis at klubben var enig med Ronaldo om å anke dersom han fikk kampstraff.

For min del så blir det ekstremt urimelig å dømme Ronaldo med noen form for suspensjon, spesielt når vi har kommet til oktober og kampprogrammet er overfylt. Skulle han fått det så burde de tatt tak i dette forrige sesong. 6 måneder for vurdere om det er upassende å slå vekk telefon er i overkant mye etter min mening.
post liked by: Cola2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14640
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23354
Liker mottatt: 19325

Ok. Flott om han har akseptert. Jeg er ikke helt enig med meg selv om jeg synes det er dumt om han anker en evt. utestengelse. Men heller mot at han bør ta den straffen han får.

Klubben vil heller ikke akseptere en evt. utestengelse, jaja.
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7624
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27367
Liker mottatt: 17872

Må bare skrive det jeg antar de fleste tenker.
Ronaldo viser dessverre ingen respekt for fansen, klubben, medspillere eller manager slik han opptrer.
Man blir i beste fall oppgitt som supporter.
Tipper mange er fly forbanna.
Håper han forsvinner i januar.

Da forteller han nok også ‘sannheten’ slik han lovte å gjøre i sommer.

Skuffende.
Jeg trodde faktisk en stund han hadde følelser for Manchester United.
post liked by: Belfastboy, messilingard, Ryder, RedTrafford, Pancho P, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Ryder
Posts: 4712
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2633
Liker mottatt: 10739

Ronaldo har først og fremst følelser for Ronaldo.

God tur videre, hvor enn det blir, vi blir sterkere som klubb uten ham.
post liked by: RedTrafford, messilingard, Pancho P, Pink Final, Belfastboy, Can2
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4441
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2870
Liker mottatt: 9465

For min del så er jeg spent på å se hva som skjer videre med Ronaldo. Jeg håper egentlig at han forsvinner i januar slik at United kan jobbe videre. Får vi ikke hentet en ny spiss så får Elanga, McNeill eller Hughill få muligheter i Europa League eller en av cupene. Slik jeg ser det så er ikke Ronaldo verdt all støyen som oppstår rundt han. Hadde det vært for 10 år siden så hadde denne beslutningen vært betraktelig vanskeligere, men Ronaldo er ikke lenger verdensklasse i mine øyne og man kan ikke leve på tidligere meritter i fotballen.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Ryder, pixma, RedTrafford, Belfastboy
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 823
Liker mottatt: 2570

For min del så håper jeg at vi ikke ser han på benken mere, bruk heller noen som er MU verdig ikke en halvgammel sutrekopp av en fotballspiller.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Can2
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3955
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17318
Liker mottatt: 11064

Må være ærlig å si at jeg ikke likte tanken på at han skulle signere for City. Men var heller ikke overbegeistret for han signerte for oss heller. Det beste var om han ble i Juve.
Når det sagt så er jeg så klart helt enig at han lager mer støy og uro enn en spiller vi har brukt for.
Har også vært der at hvis han er god nok, bør han få spille.
Etter seriestart i år, har det ikke vært noe som helst å skryte av . Alderen lyver ikke om han vil eller ikke. Nesten at jeg syns han virker ett år eldre for hver uke som går.

Etter igår syns jeg han beviset ganske mye. For min del er jeg ferdig med hele Ronaldo.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Det mest passende hadde vært å plassert Ronaldo på tribunen mot Chelsea, skal ikke få fri, oppmøte for å få lønn enkelt og greit.
Satser på EtH har en plan der.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Belfastboy, Can2
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Egentlig bare trist at det endte opp slik. Må si dette ødelegger litt av minnene av han fra 2003-2009.

Litt OT. Men forøvrig ganske vilt hvor mye vi får frigjort av lønninger fra neste sommer pga kontrakter som går ut:
  • Ronaldo - £385k i uken.
  • Greenwood - £75k i uken (forhåpentligvis så raskt som mulig)
  • Phil Jones - £75k i uken
  • Tuanzebe - £50k i uken
  • De Gea - £350k i uken (kuttes i hvert fall -100k, om ikke mer)
Altså potensielt £700-800k spart i uken til nye spillere. (Evnt. til lommebøkene til Glazers familien... :skul: )
post liked by: Pancho P, Pink Final, Belfastboy

Deleted User 430

red wrote: 20 Oct 2022, 16:11 De Gea - £350k i uken (kuttes i hvert fall -100k, om ikke mer)
Har vel allerede blitt kuttet 25% pga manglende CL, som de andre kontaktene har, så dagens lønn burde bli den nye maks-lønnen for alle.

---

Når det gjelder CR7 så er det opplagt at klausulen ikke vil bli aktivert, uansett, så da tenker jeg det er greit å avslutte det så raskt som mulig.

Han puttet bra med mål i fjor, da vi trengte han og han trengte klubben, men nå er det ingen av partene som har brukt for hverandre. Da går ting også raskere åt skogen enn det ellers ville gjort.

Trist sorti, men det kunne vært verre. Kunne vært en viktig spiller som lagde uro...
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Pancho P, red, Belfastboy, Can2
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4441
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2870
Liker mottatt: 9465

Ronaldo er ikke i troppen mot Chelsea. I følge Chris Wheeler så nektet han å komme på banen før han forlot stadion. Skal jeg tippe så er ikke Ronaldo en Unitedspiller veldig mye lenger, sitter på en følelse av at Erik ten Hag har ingen planer om å vike så mye som en cm for å blidgjøre Ronaldo. Og da er det vel bare en løsning slik jeg ser det.

Og nå melder Laurie Whitwell dette:

post liked by: Pancho P, Belfastboy
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

andRED
Posts: 325
Joined: 09 Oct 2022, 20:13
Liker gitt: 203
Liker mottatt: 914

Så her er saken at Ten Hag har bedt Ronaldo om å gjøre seg klar for å komme inn, Ronaldo nekter og går i garderoben og hjem.

Isåfall 100% riktig avgjørelse, og en sterk en også. Dette betyr vel at vi har sett Ronaldo i United-drakt for siste gang.

Modedit: Man trenger ikke sitere innlegget over i helhet. - messilingard Notert!
post liked by: Pancho P, messilingard, Belfastboy
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3955
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17318
Liker mottatt: 11064

Hvis det stemmer at Ronaldo er ute av troppen, ser jeg på det som ett veldig godt tegn. Endelig.

I denne klubben bruker vi ikke silkehansker lenger.
En NY standard er satt,
👍👏
post liked by: Pancho P, messilingard, andRED, pixma, Pink Final, Belfastboy, Can2

Deleted User 661

Da forsvant siste rest av legendestatusen jeg en gang hadde angående Ronaldo.
post liked by: Pink Final, Belfastboy
Post Reply