Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro

2
Topp med Cristiano Ronaldo post [mention]Blodfink[/mention] For en spiller.
Et helt angrep alene på sitt beste.
Ikke alle som liker personen Ronaldo.
Jeg har sansen, sikkert fordi han var i United og gjorde det så bra.
Særlig mellom 2006-2009 :heart: var han en helt rå spiller.

(Kudos for å skrive fullt navn [mention]Blodfink[/mention])

Sånn litt på siden setter jeg pris på at navn på spillere staves riktig.
Cristiano - noen skriver jo Christiano.
Lingard - her har man variasjoner over Lindgard, Lindegard, Lindegaard osv.
Mkhitaryan, Kuszczak, Schmeichel, Kanchelskis osv er mer forståelig om blir feil stavet.

Sånn, da la jeg hodet på blokka til neste gang jeg selv staver et navn feil :oops: ;P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

4
Har egentlig aldri likt Ronaldo etter at han forlot klubben. Så i mine øyne når han ikke helt opp blant ex-reds når man skal diskutere hvem som var den største. Muligens den beste, men aldri den største blir vel mitt forhold til Ronaldo.

Personlig vil jeg nok også regne Messi som GOAT selv om det er en helt annen diskusjon.
Støtt MUST
LoveUnitedHateGlazers

5
RaoulDuke skrev: 17 okt 2019, 09:11 PS: Noe feil med den linken din
][/hr]
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
messilingard skrev: 17 okt 2019, 10:59 Har egentlig aldri likt Ronaldo etter at han forlot klubben. Så i mine øyne når han ikke helt opp blant ex-reds når man skal diskutere hvem som var den største. Muligens den beste, men aldri den største blir vel mitt forhold til Ronaldo.

Personlig vil jeg nok også regne Messi som GOAT selv om det er en helt annen diskusjon.
Ser poenget ditt, men jeg sørget lenge når han stakk. Den siste sesongen (som Fergie "pressa" igjennom), var også sorgtid for min del. Man visste at han dro i en hel sesong...

Ronaldo kan være cocky, men skal noen være cocky så er det typer som ham og Zlatan.

De er kunstnere på banen, egen liga rett og slett.

Og vinnerskaller, uredde og gale. Jeg elsker sånt.

Messi er i samme liga, en sinnsyk spiller, men personligheten er litt grå imo...

Sammenligningen mellom han og Ronaldo har jeg aldri fått hodet mitt helt rundt.

De er så forskjellige på mange måter. Kanskje de hadde fått en halv pokal hver av meg.

De har vel like mange kåringer som GOAT.

Har alltid lurt på hvordan et lag med Ronaldo, Zlatan og Messi ville gjort det, hehe.

Zlatan var for rebelsk for Pep i Barca, så ble ikke så mange kampene med Messi.
LUHG!
Svar

Gå tilbake til «Spillere og ledere»