Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 882
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7721
Liker mottatt: 2582

Mulig storm i vannglasset noe av dette, men Ronaldo legger seg fryktelig laglig til for hogg, da. Jeg får personlig ikke nella av Langerøds kommentar, ingen er større enn klubben.
post liked by: Pink Final
Kong Eric Cantona
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7525
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26858
Liker mottatt: 17368

Mulig jeg ikke er nøytral @GBailey.
Det sliter vi vel med alle mann.
Jeg valgte å ikke kommentere da du skrev at Rashford saboterer laget vårt i 21/22.
Registrerte bare at du mente det helt seriøst, fordi han ikke løp nok.
Ronaldo gadd flere ganger ikke å løpe etter ball, bl.a i en CL match på OT.
Cavani derimot sprintet etter ball, nådde den, og United scoret.

Vi klarer nok ikke å være helt nøytral noen av oss.

Men, det er bare 10 måneder siden en annen fan her inne kalte meg Ronaldo fan boy.
Fordi jeg synes vedkommende ble litt vel drøy i kritikken av Ronaldo.

Ellers får artikkelen til Langerød stå for hans regning.
Den mener jeg ingenting om her.
Jeg forholder meg til KONGEN 😊😄
post liked by: Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9233

GBailey wrote: 31 Jul 2022, 20:50 Det var du som delte artikkelen, @Pink Final. Ville ikke kalt det eller kommentaren du skrev for spesielt nøytralt 🤣 Er jo åpenlyst at du per nå ikke ønsker å være objektiv omkring Ronaldo. Så selv når han i dag leverer en god omgang, ikke gjør noe galt, og sender positive meldinger etter kampen, så kan ikke selv det vedkjennes. Da er man ikke veldig nøytral.
Er vel greit å påpeke at du ikke fremstår veldig objektiv når det gjelder Ronaldo heller. Og det er helt greit det, men da får man akseptere at andre også er subjektive.

Når det gjelder Ronaldo og at han dro tidlig så bryr jeg meg rett og slett ikke så mye. Ronaldo pleier å være profesjonell, så for alt vi vet så er dette for å fremskynde restitusjon. Er uansett ikke krise for min del. Når det gjelder dagens prestasjon så var den OK. Fikk en sjanse som han satte over, men det kan være manglende matchtrening. Regner med at Martial starter mot Brighton. Hvorvidt Ronaldo blir eller ikke håper jeg egentlig bare blir avklart tidlig slik at vi får hentet en erstatter.
post liked by: Pink Final
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 595

Can2 wrote: 31 Jul 2022, 20:50 Mulig storm i vannglasset noe av dette, men Ronaldo legger seg fryktelig laglig til for hogg, da. Jeg får personlig ikke nella av Langerøds kommentar, ingen er større enn klubben.
Med kommentaren om "konge", gjør han det. Den er barnslig.

Resten kan like gjerne være media som legger Ronaldo til for hogg.

Vi vet ingenting om hva som har skjedd bak kulissene, og hvor mye som stemmer eller er rent oppspinn.

Det vi vet, som klubben har bekreftet, er at Ronaldo har familiære problemer som han sliter med.

Vi kan med høy sikkerhet dedusere at flere av ryktene i sommer omkring klubber han visstnok har fridd til, er rent oppspinn. Her snakker man MLS, Napoli, Sporting. Selv Atletico er far-fetched.

Vi vet og at han mistet et barn i sesongavslutningen, tok så kun én uke fri, for så å komme tilbake og levere så godt han kunne for laget.

At familien nå sliter med dette, er så langt fra utenkelig det går an. For alt vi vet, er dette årsaken til alt oppstyret.

Så når Ronaldo langer ut med en sarkastisk "kongekommentar" i kjølvannet av dette, blir det virkelig en dråpe i havet, eller storm i vannglass.

Hvis man skal ta Ronaldo på dette, så betyr det at man kjøper det pressen selger. I dette tilfelle, er det sunt å være svært skeptisk.

Deleted User 430

Pink Final wrote: 31 Jul 2022, 20:42 KONGEN LAGER KAMPTRÅD til i morgen
Det som er litt morsomt er at om du hadde skrevet det under en tråd som f.eks het "Pink Finals hyllesttråd", så hadde det bare vært god humor..

Ser du sammenhengen her? 😏
post liked by: Pink Final

Deleted User 595

At jeg forsvarer Ronaldo betyr ikke at jeg ikke er objektiv. Det gjør jeg fordi det mener jeg er rettferdig.

Jeg har kritisert Ronaldo der jeg mener det er på sin plass. Bare bla i tråden og se.

Du må gjerne synes jeg mangler objektivitet om Ronaldo @messilingard. Da er vi uenige om det.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7525
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26858
Liker mottatt: 17368

Steinar Stenseth wrote: 31 Jul 2022, 21:03
Pink Final wrote: 31 Jul 2022, 20:42 KONGEN LAGER KAMPTRÅD til i morgen
Det som er litt morsomt er at om du hadde skrevet det under en tråd som f.eks het "Pink Finals hyllesttråd", så hadde det bare vært god humor..

Ser du sammenhengen her? 😏
Takk for at De mener det, Deres eksellense 😉😜🎩
Selv tror jeg flere ville fått kaffen i både halsen og i fanget om jeg eller noen andre hadde omtalt seg selv i majestetiske vendinger ☕️😂
post liked by: Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2713
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3857
Liker mottatt: 4926

Har ikke lest artikkelen det refereres til her fordi den er bak betalingsmur, men merker jeg ikke klarer å bli særlig opprørt over en kort setning på instagram eller hvor det var om "kongen". Storm i vannglass.

Synes det er verre at han dro fra stadion før kampen var slutt, men fra det sitatet på forrige side, ser det ut som flere gjorde det samme? Uansett om avtalt eller ikke, så er det dårlig signaleffekt til de som faktisk spilte, at Ronaldo og evt andre seniorspillere bare forlot stadion før kampen var ferdig. Sikkert litt storm i vannglass det også, men av de to situasjonene er det den jeg synes minst om.

Så får vi bare vente og se hva som faktisk skjer med Ronaldo i sommer, og om han spiller for United når vinduet stenger eller ikke. Så lenge ingen klubber er villige til å legge penger på bordet, vil han spille for United kommende sesong. Tror jeg...

Angående tabloide greier, så er svært mye av det som Stretford Paddock/Howson osv driver med i samme kategori. Skulle ønske det fantes en mer seriøs og "proff" fankanal der ute enn Stretford Paddock og hersens United Stand. Begge driver i stor grad med sensasjonalistisk sprøyt. Det finnes ting innimellom det er verdt å se, men man må lete ganske godt blant alle videoene med hysteriske titler før man finner det.

Om Garnacho, så bør man kanskje roe ned et hakk eller tolv. Fyren er et stort talent, men nær sagt en barneræv enda, og det blir idioti og "hyping up" og komme med pjatt om at han skal utkonkurrere Rashford. Gi Garnacho tid og la han utvikle seg naturlig, og så kommer sjansene hans for PL-minutter når det er fortjent, og når han kan håndtere voksen-fotball. Håper for guds skyld at trenerne i United er mer analytiske og edruelige i tilnærmingen til våre beste unge talenter enn mange fans og ikke minst fans-kanaler.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Pink Final wrote: 31 Jul 2022, 20:56 Jeg forholder meg til KONGEN 😊😄
Kongen kom på 10. plass i en seilas denne uka. Ikke verst det av en 85-åring :P

Edit: Når jeg leser videre, ser jeg at omtrent alle har brukt uttrykket "storm i vannglass". Så får skifte takt litt, og bruke "fis i motvind" i stedet :D
post liked by: Pink Final, Can2

Deleted User 430

Pink Final wrote: 31 Jul 2022, 21:24 Selv tror jeg flere ville fått kaffen i både halsen og i fanget om jeg eller noen andre hadde omtalt seg selv i majestetiske vendinger
Tror det handler om kontekst.
Hadde du gjort som du skrev, bare startet en tråd i forumet med den teksten så helt klart. I en tråd, ev. side, dedikert til deg tror jeg det ville vært veldig annerledes😏
Litt som forskjellen på om CR7 hadde postet teksten på egen profil kontra skrive et svar på en dedikert fanpage..

Anyway.. Skal ikke dra uenigheten om tolkningen ut noe mer enn jeg har gjort. Agree to disagree 😁👌
post liked by: Blodfink, Pink Final, Pancho P
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14537
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18961

Pangaea wrote: 31 Jul 2022, 21:26 Om Garnacho, så bør man kanskje roe ned et hakk eller tolv. Fyren er et stort talent, men nær sagt en barneræv enda, og det blir idioti og "hyping up" og komme med pjatt om at han skal utkonkurrere Rashford. Gi Garnacho tid og la han utvikle seg naturlig, og så kommer sjansene hans for PL-minutter når det er fortjent, og når han kan håndtere voksen-fotball. Håper for guds skyld at trenerne i United er mer analytiske og edruelige i tilnærmingen til våre beste unge talenter enn mange fans og ikke minst fans-kanaler.
:
Er for så vidt enig i mye her, men det han viste i dag var imponerende. Noen ganger er unger gode nok. Ferguson satt nok å tenkte Giggs som tenåring på tribunen i dag. Jeg har intet i mot om han tar plassen fra Rashford neste helg. Men Rashford har ligna bittelitt på sitt gamle jeg i sommer. Vi får se til helga. Rashford starter nok den.
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Pink Final, Can2, messilingard, Belfastboy
LUHG!
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 882
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7721
Liker mottatt: 2582

Har oppfattet at det er "uten rimelig tvil" at Mendes har tilbudt Ronaldo til andre klubber, @GBailey. Han kunne neppe gjort det uten Ronaldos godkjennelse.

Forøvrig er ikke Konge et begrep man setter på seg selv, men gjerne får tildelt. Hilsen
Kongen av Understatement😁
post liked by: Pink Final, Pangaea
Kong Eric Cantona
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7525
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26858
Liker mottatt: 17368

Litt delte meninger om Konge uttalelsen her.
Synes det er bra vi klarer å flette inn humor i uenighetene.
Helt Konge den posten din @Can2 😄
post liked by: Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 595

Can2 wrote: 31 Jul 2022, 22:29 Har oppfattet at det er "uten rimelig tvil" at Mendes har tilbudt Ronaldo til andre klubber, @GBailey. Han kunne neppe gjort det uten Ronaldos godkjennelse.

Forøvrig er ikke Konge et begrep man setter på seg selv, men gjerne får tildelt. Hilsen
Kongen av Understatement😁
Tror kanskje du misforstod poenget mitt, men det er greit.
Mye (merk: ikke alt) av det som er skrevet om Ronaldo i det siste - altså grunnlaget til veldig mye av hetsen han nå får - er i beste fall tvilsomt. Og en del er oppspinn, som vi senest så i kveld.

Har aldri sagt at Ronaldo ikke har undersøkt mulighetene for å dra til en annen klubb.

Kongehumor nå. 👍😉
post liked by: Can2, Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4631
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2550
Liker mottatt: 10424

At han dro før kampslutt er isolert sett sikkert en liten fillesak, og det kan godt hende han (og andre) hadde sine grunner. Men det er jo nok en liten dråpe i et glass som begynner å bli rimelig fullt. Og som han ikke virker det minst interessert i å forhindre fra å renne over. Det er jo faktisk lov å i alle fall late som om han ønsker å gi litt ekstra tilbake, late som om han er happy og har lyst til å bidra til kollektivet - også utenfor banen. Kanskje burde akkurat denne dagen, med tanke på alt som har skjedd den siste måneden, heller blitt brukt til å markere fellesskap med resten?
post liked by: Pink Final, Can2, Pangaea

Deleted User 595

Eller kanskje han prioriterer og har tillatelse til mest mulig tid med familien? Kanskje var det avtalt at han skulle dra videre og restituere et annet sted? Old Trafford har ikke moderne fasiliteter for slikt, utrolig nok. Carrington har det, og spillerne har det hjemme. Uansett, hva vet vi?
Han dro med Dalot (som ble klippet ut av bildet som ble lagt ut), og de Gea, Bruno m. fl dro samtidig.

Han la ut en positiv hilsen til United-supporterne etter kampen: "Happy to be back 👍"

Det er to ting jeg forventer av United-spillere:
1. Spill så bra du kan, helst godt nok.
2. Vær positiv.

I dag gjorde han begge. Men blir hetset og latterliggjort.

Sorry. Men det blir veldig skinnhellig når vi skal fordømme buingen av Maguire, men støtte dette. Da er vi fundamentalt uenig på etisk plan.
post liked by: Blodfink
Post Reply