Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7531
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26879
Liker mottatt: 17403

Håper ingen buer og hetser Ronaldo.
Det er lavmål, uansett hvem det gjelder.
Synes det er skammelig det Pogba og Maguire (og Fred?) har opplevd.
Håper ikke Ronaldo må gjennom det samme.
post liked by: Pancho P, Belfastboy, Can2, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Pink Final wrote: 30 Jul 2022, 12:48 Håper ingen buer og hetser Ronaldo.
Det er lavmål, uansett hvem det gjelder.
Synes det er skammelig det Pogba og Maguire (og Fred?) har opplevd.
Håper ikke Ronaldo må gjennom det samme.
Rinaldo ? Hehe antar du bare har en skriveleif her.

Rinaldo er forresten en spiller som spiller for Flint Tønsberg :wink:
Glory Glory Manchester United!!!!

Deleted User 430

Pink Final wrote: 30 Jul 2022, 12:41 Tenk om, ….tenk om Paul Pogba hadde vært frekk nok til å skrive noe slikt.
Tenk om... Tenk om Bruno, Rashford, Shaw eller Neville hadde skrevet noe sånt på en konto opprettet av deres egne fans.. Hadde ikke blitt registrert, engang. Ev. hadde man sett på det som simpel humor 😂
Kunne forresten ikke brydd meg mindre om Pogba hadde skrevet det samme i setting.

Ikke et eneste sted er det nevnt Manchester, United, klubben eller noe som helst. Kun en interaksjon med egne fans, som høyst sannsynlig ser på ham som kongen (av fotball) uavhengig av hvilken drakt han har på seg.

Hadde han sagt dette i et intervju mer media, kunne jeg skjønt det, men i en melding på en dedikert fan-konto/profil/side? 🙄

Sorry Mr. Pink, men måtte bare dra frem andre ville perspektiv. Du er bedre enn dette 😉
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2567
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13329
Liker mottatt: 8515

Tippar det var skrive med eit glimt i auget, ja, sjølv om eg synest slik Zlatan-humor er litt barnsleg. Det er berre Kong Eric som slepp unna med slikt i mi bok😂
post liked by: Pink Final, Can2, Pangaea, Cola2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7531
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26879
Liker mottatt: 17403

Du er rask, men ikke rask nok @Sir Alfie Rey.
Tror det sto Rinaldo der i typ 10 sekunder 😅.

Gary Neville har da aldri oppført seg som Ronaldo @Steinar Stenseth.
Derfor jeg sammenlignet med Pogba.
Men, nok fokus på meg.
Ronaldo skrev det sikkert med et glimt i øyet.
For det var han som skrev det.
post liked by: Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Hmm, Reinaldo. Motstykket til GOAT. Eller evt et rengjørerfirma :yikes:

Håper ingen buer på Ronaldo. Det får suppehuene i Madrid stå for, mens Ronaldo fortsatt var verdens beste spiller og vant nesten alt egenhendig for dem. Sykt.
post liked by: Can2, Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7531
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26879
Liker mottatt: 17403

Ser ut til at ganske mange har reagert på Ronaldo’s uttalelse blant oss United fans.
https://www.united.no/kommentarer/jeg-t ... -brighton/
post liked by: Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 595

Synes Dag Langerød er fullstendig tabloid her. Nå snakkes det utelukkende stygt om Ronaldo, og alt han gjør er feil. Dag har gjort mye for å fyre opp dette de siste ukene.

Tror mange ikke engang vil gi han en fair vurdering i dag. Han var skikkelig god, og jobbet hardt hele tiden.
Har fått mye kritikk for å ikke presse eller forsvare. De som fortsatt mener det har kanskje sluttet å se på United, for han gjør begge deler. Får sikkert mye lavere på børsen enn fortjent. Var en god 7. Garnacho banens beste på 8?

For alt vi vet var det avtalt med ten Hag at han kunne dra. Men vi får bare anta det verste.
Han spytta nok sikkert på München-klokka før han dro, og.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.


Howson og McKola med en edruelig take på hele situasjonen.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7531
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26879
Liker mottatt: 17403

Velger å ikke kommentere Dag Langerød og hans artikkel.
Han kommer sikkert med noe utdypende senere.

Limer inn min kommentar fra United.no

(Bold synes nesten ikke her lenger)
Da jeg snakket med United-fans i Oslo i helga var det ingen – null – som hadde latt seg imponere av Instagram-posten hans om at «kongen spiller søndag».
De fleste var klare på at det bare er én konge, og at det er Eric Cantona. Om det skulle være noen annen så måtte det være Denis Law. Ikke Ronaldo.»

Sitat slutt.

Jeg tror vi er mange som tenker slik.
Det kan godt være Ronaldo skrev det i spøk.
Men det er dårlig dømmekraft.
Fordi vi vet agenten hans har forsøkt å finne en ny klubb til ham.

En konge som ønsker seg bort fra kongeriket.
Er det rart vi supportere reagerer!
Ingen er større enn klubben!
Heller ikke Cristiano Ronaldo.
post liked by: Can2, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Jeg synes også dette blir litt vel blåst opp. Han kunne jo som Howson sier satt seg med de andre spillerne på tribunen. Man vet jo at han vil bort og da blir dette litt ekstra leit. Vi får se om United får inn en erstatter, slik at det blir litt ro i rekkene.
LUHG!

Deleted User 595

"It is understood Ronaldo was pictured leaving the stadium around the 80th-minute mark and a fan attempted to jump the barrier and embrace him before security intervened. Ronaldo waved at fans from his car as he prepared to drive off.

United refused to comment on whether Ronaldo's early departure was sanctioned by manager Erik ten Hag, who was not asked about the Portuguese after the match by MUTV. It is reported that other players also left before the full-time whistle, too."
post liked by: Blodfink, Cola2

Deleted User 430

Alltid vært fan av den ansvarlige redaktøren på United.no, mye grunnet at han virker reflektert og ever å se ting i større perspektiv, men her er jeg enig i at det begynner å bli i overkant barnslig/tabloid/lavmål.
Han vet selvsagt mye mer, enn meg, om hva som foregår i kulissene enn hva han kan skrive, men inntil han faktisk kan skrive om det burde saklighet forbli i fokus.

Ekstra moro er det at en setning som "Løven, kongen eller Gud var ikke den som gikk stille i dørene." tydeligvis er null stress å ha i en spillerprofil...

Kjenner jeg gruer meg til om en annen spiller svarer sin egen fanpage, på sitt eget språk, og ihvertfall. Da går jeg i dekning for godt...

Deleted User 595

"Cristiano Ronaldo and other United players in the director's box left the match early which was sanctioned by Ten Hag, reportedly to beat the traffic and crowds.

Players in the director's box (Bruno, De Gea, Dalot, Martial and more) all left on the 75th minute."




Da legger man den død, så kan de som vil det, støtte Dag Langerød i den splittingen av fanbasen og hetsingen av våre spillere, som han driver med nå.

Nytt lavmål for supporterklubben. Det er langt verre enn buing på spillere, når ansvarlig redaktør holder på slik.
post liked by: Cola2
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7531
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26879
Liker mottatt: 17403

For egen del forholder jeg meg helt nøytral til at han forlot matchen før slutt.
Det kan ha vært avtalt, det kan ha vært flere spillere som gjorde det samme.
(Men som kanskje ikke var i troppen i dag).

Jeg synes den om KONGEN var usmakelig.
Om noen her inne hadde kalt seg KONGEN av Unitedforum!
Litt dårlig dømmekraft eller? 😆
Tenk om jeg hadde åpnet en kamptråd med - KONGEN LAGER KAMPTRÅD til i morgen 🤣🤣
Temmelig usmakelig, ganske dårlig dømmekraft.
Og spesielt om jeg samtidig ønsket meg over til Leeds eller Kopforum 😜😅😅

Ps! Ikke ta siste avsnitt altfor seriøst da 😄
post liked by: Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 595

Det var du som delte artikkelen, @Pink Final. Ville ikke kalt det eller kommentaren du skrev for spesielt nøytralt 🤣 Er jo åpenlyst at du per nå ikke ønsker å være objektiv omkring Ronaldo. Så selv når han i dag leverer en god omgang, ikke gjør noe galt, og sender positive meldinger etter kampen, så kan ikke selv det vedkjennes. Da er man ikke veldig nøytral.

Men ja, visst søren er det barnslig å kalle seg selv for kongen. Dårlig dømmekraft.

Da kan man reagere deretter. Barnslig oppførsel fordrer ikke det vi ser nå på united.no.

Men tror du Ronaldo henspeilte til Cantona eller Law når han brukte ordet "konge"?
Det virket åpenlyst som en spøkefull kommentar til en fan.

At spillere som Ronaldo, Zlatan og andre er cocky på barnslig nivå, det er intet nytt under solen.
Last edited by Deleted User 595 on 31 Jul 2022, 20:52, edited 2 times in total.
Post Reply