James Garner

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Tenker også at vi ikke har råd til å la være, med tanke på alle som er på vei ut og tvil om hvor mange nye vi kan få.

Ideelt sett burde han nok vært et år til på lån, men sånn som situasjonen er bør han få sjansen.
post liked by: Pink Final, Cola2

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Hadde "assist" i opprykkskampen. Noko heldig med utfallet totalt sett, men det eg har fått med meg av han tilseier at det er stort potensial her og gode ferdigheiter alt. Eg meiner at me gjerne kan gjere han til ein del av laget kommande sesong. Er kanskje ei polariserande meining.
Er ein god nok til å vere toneangivande i ein av dei beste klubbane i championship er ein god nok for vår meeeeget tynne midtbane meiner eg.
post liked by: Pink Final, Pangaea, Cola2
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Enig, dersom vi kun henter inn én, eller enda verre ingen, sentralt i banen så er vi avhengige av å beholde Garner neste sesong. Og han er etter min mening absolutt klar til å konkurrere mot både Fred og McTominay sentralt. Garner er etter min mening en bedre ballspiller enn de to andre, selv om at han ikke har den samme taktiske forståelsen som kommer av å spille fotball på et høyt nivå og med et høyt tempo. Garner har også et tempo og et trykk i spillet sitt som vi kan ha bruk for dersom ten Hag ønsker å spille aggressivt med et høyt press.

Men dersom vi henter inn to spillere sentralt så mener jeg at Garner bør lånes ut til en klubb i PL, Forrest må vel være interesserte og jeg tror ikke nødvendigvis at Garner har noe i mot å spille PL for Forrest neste sesong heller. Dette alternativet er nok også det tryggeste alternativet for Garner sin utvikling. Men det innebærer selvsagt at vi faktisk får hentet inn minimum to spillere sentralt, ellers så har vi etter min mening ikke bredden til å håndtere et kampprogram bestående av liga, hjemlige cuper og Europa League. Et spørsmål som dukker opp i det jeg fullfører innlegget er hvordan ten Hag vil bruke Donny. Om han benytter seg av Donny som en ren backup for Bruno eller om han skal spille dypere i banen. Uansett så kan det bli mye kamper på høsten i forkant av VM.
post liked by: Pangaea, Cola2, JørgenT
LoveUnitedHateGlazers

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Veit ikkje kor gode kjeldene er her, men Garner ut? Er det ein fallitterklæring eller?
Det påpeikast på ei anna nettside fleire teoriar, men eg blir litt provosert og eg trur de som har følgt litt med forstår kvifor. Blir berre meir og meir apatisk til heile klubben, men på den positive sida er det i såfall fint for han personleg at han omsider kjem til ein klubb som sikkert gjev han speletid og verdsett han meir enn der han er no.
post liked by: Schmeichel, Cola2
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Først var det rykter om at klubben ønsker å selge, men nå tror jeg ryktene har forandret seg til at han ikke er til salgs, men at klubben ønsker å låne han ut.

Jeg ser egentlig ingen problemer i dette og velger å stole på ten Hag om Garner forsvinner ut portene. Han gjorde sakene sine bra for Forest i fjor, men har aldri imponert meg når han har fått sjansen for førstelaget. Spesielt i den tiden hvor Garner, Greenwood og Gomes fikk spilletid.. da var det alltid Greenwood og Gomes som så mest spennende ut.

Han er også fylt 21 år og er ikke i nærheten av spilletid for førstelaget - ennå vi sliter med McTominay og Fred sentralt. Kanskje er det mest fornuftig å sende han ut på lån, men jeg stiller meg skeptisk til hvor god (og talentfull) han egentlig er når han ikke får mer spilletid med de midtbanespillerne vi har..
post liked by: Pink Final

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Eg for min del nektar å tru at gapet opp til dei andre midtbanestjernene våre er så massivt. Ferdigheitsmessig kan det hende han ligg nokre prosent bak, men på innsats er han 100% på linje i verste fall for dei noverande viser 0.
post liked by: Cola2
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Vet ikke helt hva kubben tenker. Han har vel ikke akkurat fått sjansen etter oppholdet i Forest heller. Litt tvilende at han er så forbannet langt bak McFred.
Syns det er bemerkelsesverdig at vi skal kvitte oss med enda en midtbanemann. Det kryr jo ikke akkurat av dem i klubben. Blir heller ikke overrasket hvis det ikke kommer noen inn heller.
Men rykter er rykter.
post liked by: JørgenT, Pink Final

Deleted User 477

Personlig tenker jeg at dette tyder på at De Jong og Rabiat :) kommer inn før vinduet er over.
Og enten er det kontraktfestet hvem som skal spille , eller så må de som ikke får spilletid nå være helt grufulle på trening og ikke lytte til ETH.
post liked by: Pink Final, Pancho P
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

PWD A Devil for life wrote: 15 Aug 2022, 16:55 Personlig tenker jeg at dette tyder på at De Jong og Rabiat :) kommer inn før vinduet er over.
Enig her. Forsterkninger kommer nok.
post liked by: Pancho P

Deleted User 595

Tror og Rabiot og de Jong kommer, noe som er fantastisk.
Vet mange er tvilsom til Rabiot, men tror han styrker oss markant, uavhengig ufullstendig statistikk som viser noe annet. Har sett han spille mye, og det er langt høyere nivå enn McFred.

De Jong trenger man ikke si noe om, alle vet hvor god han er.

Men synes det er skikkelig synd om det skal gå på bekostning av Garner. Håper det er tomme rykter.
post liked by: RedTrafford, Pancho P

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Ein midtbane med FDJ, Rabiot og Garner vil utan tvil, vere meir spanande i alle fall for meg enn det me har no. Ikkje noko vondt om Fred og McT, men det held berre ikkje sånn som dei presterer i det kollektivet me har no. Beek har (kanskje?) ikkje imponert nok heller, men kanskje Erik har ein plan på sikt.
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4790

Veldig, veldig skuffet hvis dette stemmer, at United ønsker å selge Garner. Det stinker av "United må selge før vi kan kjøpe". Vi har nær sagt null alternativer på midtbanen, og Garner kunne kommet inn og gitt oss en annen type spiller. Har vanskelig for å tro at Ten Hag har null tro på ham, men hvem vet..? Hele greia virker særs rart og mistenkelig. Joda, vi kan håpe på at både rabiate Rabiot og De Jong kommer inn, men sistnevnte er langtfra sikkert. Men kanskje Ten Hag da ser på Garner som #5 i rekka, og at det er bedre for han med spill et annet sted. Men å faktisk selge han?! Gir null mening.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Jeg har vel aldri hørt til dem som har hatt kjempestor tro på Garner, det jeg har sett av ham tyder på en god allrounder, men som mangler ekstremferdighetene jeg tror er nødvendig på topp PL-nivå.

Men han er ung med utviklingspotensial, «vår», og alltid litt uggent å selge en av dem uten at de har fått en fair sjanse til å vise seg fram.
post liked by: Pink Final, Cola2
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Men dersom Garner bare er en ny Gibson eller Cleverley er det vel like greit å selge han? Tviler sterkt på at han er noen ny Scholes, da hadde vi vel sett mer av han for lenge siden, men er han en Fletcher derimot... Slike squad spillere er noe man virkelig vil ha i klubben, som faktisk setter pris på å få muligheten i blant.
Trodde lenge McTominay skulle bli minimum en slik spiller, men jeg tror nesten vi "ødela" han litt ved å la han tro at han er god nok til å spille fast på Manchester United, og slik sett også "forvente" det. Hadde han bare fått komme innpå en sjelden gang tror jeg helt sikkert han hadde gitt 110% hver gang.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Cola2
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

@Schmeichel Tja, er det noe jeg føler man ikke kan ta McTominay på, så er det nettopp innsatsen. Han (og Fred forresten) gir 100 % i hver match. De løper stort sett hele tiden (kanskje ikke så riktig som de burde) og gir alt i duellene. Jeg føler ikke at det er der det skorter når det kommer til godeste Scott.

Og i kamper hvor han ikke spiller, så føler jeg at intensiteten er dårligere blant spillerne våre og at tenningsnivået ikke er der det bør være. Jeg er litt svak for egenproduserte spillere og håper derfor han blir i klubben i flere år fremover. Bør være grei stallfyll, tror jeg. Han må jo gjøre en del fornuftig på treningsfeltet mtp på all spilletiden han har fått de siste årene.

Men tilbake til Garner. Vi har hatt problemer sentralt i banen en god stund nå og han er fortsatt et stykke unna å få spilletid på førstelaget. Også ser man andre unggutter på andre lag, som i tillegg er yngre, som allerede er viktige bidragsytere.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Cola2, Can2
Post Reply