Lindeløf var katastrofal i starten, men har tatt store steg og er kanskje den beste stopperen vår i dag. Smalling er god i duellene, men ser grusomt ukomfortabel ut med ballen i beina, og jeg klarer ikke stole på ham når ballen går fort langs bakken.Kyndilfan1 skrev: ↑27 jun 2019, 19:46 Wait, whaaat??? Lindeløf vellykket?
Han var pissehamrende elendig i den første halvdel af forrige sæson. Sidste halvdel var dårlig. I denne sæson har han været ok, måske god hvis man er meget positiv, men så heller ikke mere.
Nu er jeg godt nok Smallings største fan. Men jeg forstår ikke hvorfor så mange United-fans vurderer Lindeløf så utrolig højt og samtidig mener, at Smalling er hovedårsagen til de dårlige resultater. Jeg gad godt vide hvad det er, der gør, at I overvurderer Lindeløf så meget og samtidig undervurderer Smalling så voldsomt? Jeg er ret sikker på, at det udelukkende er deres evner på bolden, men rent defensivt er Smalling langt bedre.
Der er få om nogen (udover VVD og måske Laporte) midterforsvarere i PL, der er bedre end Smalling i duelspillet. Smalling er også blandt de fem bedste midterforsvarere i PL når det kommer til luftspillet. Og så er han enormt hurtig (i 17/18 havde han vist nok den højeste topfart i hele PL) hvilket gør, at han godt kan tillade sig at lave en fejl højt oppe på banen fordi han altid kan løbe angriberen op igen.
Og når vi nu kigger på disse køb så kan du ikke sige, at Lindeløf er vellykket og samtidig være kritisabel om Mata og Martial. Martials debutsæson var på et så langt højere niveau end Lindeløfs sidste og samtidig har Martial aldrig været så dårlig som Lindeløf var Lindeløfs første sæson. Samtidig er Matas første halvandet år hurtigt glemt. Der var han Uniteds bedste. Faktiskt var han tæt på verdensklasse i sin første halvsæson hvilket mange glemmer...
Mata har ikke vært direkte dårlig, men har aldri klart å spille seg til fast plass og jeg synes han har vært et stykke unna nivået fra Chelsea. Med tanke på prisen er det da vanskelig å kalle ham vellykket.
Martial var svindyr. Han hadde en bra start, men er fremdeles ustabil og har ikke utviklet seg på noen måte på de fire sesongene siden han kom til klubben. Med tanke på alle klausulene som er innfridd har han vel passert £50 mill?
Poenget er uansett at den lista viser at det er et skrikende behov for at noen som kan fotball og har en langsiktig plan får en hånd på rattet når det gjelder overganger.