Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4441
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2870
Liker mottatt: 9465

Angående Haaland så er jeg helt enig med klubbens avgjørelse angående klausuler. Aldri i verden at vi kan gi Raiola slik makt slik han er. Nå tror jeg faktisk at Haaland valgte Dortmund pga et bedre sportslig opplegg hvor han i større grad blir satset på.
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 367

interessant du nevner Kulusevski.
Han ble signert 02.01 2020 av Juve. 2 dager ut i vinduet. Lurer veldig på om det går ann signe på 2 dager eller dette var en godt planlagt greie.
8-)
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Januar vinduet blir som oftest pratet ned. Som noen har nevnt over så har Vidic, Evra, Suarez, Van Dijk og Laporte ankommet PL i januar. Ingen umulighet. Selvsagt mye tøffere å hente spillere fra PL, men håper klubben besitter en klan av speidere også i utlandet.

Man må ta rykter for akkurat det det er, rykter.

Januar vinduet må være ideelt for klubbene. Ikke for å kjøpe fra 2 eller 3 hylle. Hadde United lagt 100 mill på bordet for en 24 årige Saul, ville vært ypperlig med tanke på at han også får en halv sesong på seg inn mot neste sesongstart.

Vi linkes til Grealish, Jimenez, Maddison med fler. Dette er ok pluss spillere. United blir ikke over natten en toppklubb av disse spillerne. Hvorfor ikke strekke seg enda ett hakk, når man først må betale slike summer. Disse overnevnte spillerne skal ikke koste det samme som gutta i toppsjiktet i La liga eller BUndesliga... Skjønner på sett og vis at klubben sitter litt på gjerdet også uten at jeg skal forsvare eierne for å ikke hjelpe OGS på veien.
User avatar

Ryder
Posts: 4712
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2633
Liker mottatt: 10739

Nå har vi visst i omtrent ett år at vi trenger flere midtbanespillere, og fortsatt har klubben åpenbart ikke kommet seg videre fra Maddison. Glem det, han kommer ikke nå uansett, så hvorfor er han i det hele tatt fortsatt et tema?

Alle disse hundrevis av speiderrapporter klubben skryter av å sitte på - finnes det virkelig ikke noe der som kunne forsterket laget, kanskje til og med for en relativt billig penge, i stedet for å kjøre seg fast på oppskrytte PL-spillere som garantert vil koste 100 mill pluss?

Tar forbehold om at det jobbes med smarte kanonoverganger i det skjulte, men i så fall er det første gang i Woodwards historie at en transferprosess ikke er kringkastet i uker og måneder på forhånd.

Kjenner at dette frustrerer meg mye mer enn det som skjer på banen. Forventer ikke at vi klasker til med etablerte verdensstjerner, men dette ville vært et godt tidspunkt for å vise litt smartness på overgangsfronten. Men forventningene til at det skjer er ikke akkurat skyhøye.

Vidar Dale Fjeld

Hvilket prosjekt har Ed og Ole tenkt å selge til agenter og spillere? Ed er Ed og har Ole pondus og et prosjekt som de beste vil være med på? Nå vet jeg at fotballspillere er mennesker og at gresset kan være grønnere på et annet stadion...men er penger det eneste som lokker de "beste" til Old Trafford er vi på en vei som "alle" sier vi ikke skal på. Også i hierarkiet på Old Trafford skal en tro det en leser. Spørsmålet er nok - Hvor mye tålmodighet finnes det på Old Trafford. Og hvor stor tro har spillerne der ute på Ole og Manchester United....der ligger første hinder og kanskje det største.
User avatar

Ryder
Posts: 4712
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2633
Liker mottatt: 10739

En uke ut i transfervinduet, og ikke et eneste rykte med litt kjøtt på. :angry:
Om vi ser bort fra spekulasjonene om at Young og Lingard forsvinner, da. De må de gjerne gjøre, men ikke før til sommeren.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14639
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23351
Liker mottatt: 19323

Donny van de Beek, Hakim Ziyech og Saul Niguez er linket. Alle 3 er hjertelig velkommen.

De to Ajax-spillerne har 16 mål og 29 assist seg i mellom denne sesongen. Alle turneringer.

Begge 8 mål, Ziyech har 21 assists! DvdBeek 8.

Raúl Jiménez linkes også. God spiller.

Alle 4 inn, vi trenger da 1-2 midtstoppere, og et par offensivt anlagte backer, så er vi der. Nytt lag må til, det er minst 6 som bør selges, 10 stk og...

Maguire med skade nå, ikke imponert over ham, men uten ham begynner det å se fryktelig ut i forsvaret...Derfor inn med stoppere! Demiral og Upamecano kanskje.

Her må det sterk lut til tror jeg. Eierne og Ed bør jo også selges, og deres lakeier.
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Meldes om at Young er klar for Inter, men dog ikke før til sommeren. Men kan skje at overgang skjer allerede nå i Januar. Seglfølelig er det greit å rydde i stallen. Det kan også tyde på at det kommer inn nye spillere. Det ville vært hodeløst å slippe enda en spiller til nå uten forsterkninger.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4441
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2870
Liker mottatt: 9465

Young er uten kontrakt til sommeren så er derfor fri til å forhandle med hvem han vil.

Men ja, enig i at vi ikke har bredden til å slippe spillere nå uten forsterkninger. Eller egentlig har vi ikke bredden til å slippe noen uavhengig av eventuelle forsterkninger.

Av en eller annen grunn føler jeg det kommer en kanin opp av hatten nå i januar, men så har man blitt skuffet før så har vel ikke veldig store forventninger.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Bør vel helst komme inn spillere nå i Januar. Som vanlig, så har vi hat mye skader og det har vi hat helt siden 14/15 sesongen. Det burde jo ikke være et sjokk for folk at vi får skader. Vi går inn i 3-4 intense måneder nå.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Kommer også opplysninger at United tilbyr Young en ny kontrakt. Tviler på at han signerer, tror han har lyst på et siste lite eventyr. Han får vel heller ikke spille så mye hos oss.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 823
Liker mottatt: 2570

Får han 3 års kontrakt så blir han nok og ser ikke bort fra at dem gir han det også.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4441
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2870
Liker mottatt: 9465

Klubben ga ikke etter når Ander Herrera ba om en 5 års kontrakt. Rapportene gikk vel ut på 3+1 til han. Og han er en mye bedre spiller enn hva Young er. Ashley Young kommer aldri til å signere en 3 års kontrakt av noen som helst. Greit nok å være negativ, men man kan vel holde seg innenfor visse grenser?
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Det er snakk om å gi Young en 1-års kontrakt. Han var backup for Shaw, og denne sesongen har han blitt superreserve for Williams. Dette vil ikke endre seg til neste sesong. Så om lønna blir lavere, så hvorfor ikke.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Ryktene på Twitter snakker om Cavani, Eriksen og Umtiti. Tror ikke på noen av disse før jeg ser det.



User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14639
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23351
Liker mottatt: 19323

United kommer ikke til å prøve seg på Eriksen ifølge andre medier, han vil til en annen liga, noe som jo også kom frem i fjor sommer. I alle fall har United blitt sitert på dette.

Jeg tenker det handler litt om garantier om CL for dansken. Om City eller Liverpool ville hentet ham, ville han da sagt blankt nei? Mulig, jeg vet jo ikke.

Fyren har vel fortsatt ambisjoner om å vinne titler på høyeste nivå, da går man ikke til United i disse dager. (Dette er ikke drittslenging, det er realiteten).
LUHG!
Post Reply