Supporter oppførsel

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Nei jeg har aldri hørt deg si noe om hvem som er gode fans eller opplevd at du har ment noe om det. Mitt inntrykk er bare at du ønsker et forum som er positivt og konstruktivt og det prinsippet er jeg helt enig i. 👍 Det er vel bare litt forskjellig hvordan vi mennesker opplever ting.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Belfastboy, Jan Erik, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Men tenk så bra stemningen blir når vi får spillere tilbake fra skader nå i januar og vi får en langt bedre vårsesong. Ikke minst neste sesong når vi kjemper om titler igjen 😆
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Belfastboy, Jan Erik, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Pink Final wrote: 30 Dec 2023, 08:11 Kan ikke huske jeg noengang har skrevet at jeg er bedre fan enn andre.
Var ikke deg jeg tenkte på når jeg nevnte dette. At det har vært undertoner av det fra andre brukere er det dog liten tvil om. Personlig så er jeg langt mer fristet til å slette slike innlegg enn de som er kritiske.
post liked by: Pwint, Jan Erik
LoveUnitedHateGlazers

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 356
Liker mottatt: 450

Scroller på facebook. Kommer til United.no har lagt ut at United er i ferd med å sikre seg et keepertalent på 15 år i konkurranse med flere toppklubber. Spennende tenker jeg. Siden dette var på facebook ser jeg litt på kommentarene. Med noen få hederlige unntak er det kun latterligjøring av Onana og latterligjøring av kjøp av ny keeper,ikke der vi trenger å forsterkes osv.
Kjenner jeg egentlig blir forbanna dette er en 16 åring som skal utvikles! Og hvorfor må et gledens budskap overskygges av stygge og nedlatende kommentarer om Onana.
Jeg blir matt av holdningen til enkelte som kaller seg supportere de kan i hvertfall ikke forstå hva ordet betyr! Kritikk er helt greit,mene at den og den ikke er godt nok er greit. Men det er den evinnelige håninga og latterligjøringa som får meg til steile. Sånn der fikk jeg ut den frustrasjonen.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, Buchan, Cola2, Belfastboy, Pwint, RedTrafford, Pink Final, messilingard, Pangaea
User avatar

Jan Erik
Posts: 2495
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7736
Liker mottatt: 8119

@M.r. Brownstone, å lese kommentarer og EVENTUELT gå inn i en diskusjon på Facebook, er nærmest dødfødt. Det er så lavt nivå på det som skrives der, at vi her inne står i fare for å etterfølge Jon Fosse neste år...
post liked by: Rød Pølse, Buchan, Cola2, Pwint, RedTrafford, alfen74, Ryder, Pink Final, Belfastboy, messilingard, Blodfink, Pangaea, M.r. Brownstone
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2071
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9150
Liker mottatt: 8414

Kan ikke annet enn å være enig med @Jan Erik over her. Det blir vel neppe noen Nobelpris på noen her inne, men jeg er villig til å nominere nevnte forumist til komikerprisen etter kommentaren om å gjøre dette til United- og Liverpoolforum 😂

De "supporterne" som omtales i postene over er så pinlige at å se nakenreality på TV er å foretrekke 🫣
post liked by: Buchan, Cola2, Pwint, RedTrafford, Pink Final, Belfastboy, Blodfink, Jan Erik, Pangaea, M.r. Brownstone
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Jeg har blitt mer og mer herdet på internett/SoMe. Kommentarfeltene fylles opp av de som har minst å fare med, men mest behov for å bli hørt. Bryr meg lite om negative kommentarer både om United, spillerne eller om meg for den saks skyld. Plukker stort sett ut de kommentarene jeg syns har innhold og skaper interesse, så kan de som vil få si akkurat det de vil. Et indre filter om man vil 😂 Pleide å la meg irritere av kommentarene på United.no, men lærte fort at det ikke var noe særlig poeng å forsøke dialog. De som irriterte meg endret ikke plutselig mening fordi noen hadde kommet med et godt svar. De fortsatte på samme vis i neste sak.

Jeg vil i den forbindelse si takk til dere som er aktive her. Synes det er mye bra som kommer frem her inne og jeg sjekker ofte i løpet av dagen om det har kommet noe nytt. Syns også det stort sett er respekt for forskjellige meninger, selv om vi alle kan bli engasjerte til tider.
post liked by: Ryder, Rød Pølse, Cola2, Belfastboy, messilingard, Blodfink, Jan Erik, RedTrafford, Pangaea
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27329
Liker mottatt: 17826

Alltid mest stas når vi skryter av våre egne og ler av andre lags spillere synes jeg 😅.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Belfastboy, Cola2, Jan Erik, RedTrafford, Pangaea, M.r. Brownstone
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2766
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3962
Liker mottatt: 5134

M.r. Brownstone wrote: 10 Jan 2024, 22:25 Scroller på facebook. Kommer til United.no har lagt ut at United er i ferd med å sikre seg et keepertalent på 15 år i konkurranse med flere toppklubber. Spennende tenker jeg. Siden dette var på facebook ser jeg litt på kommentarene. Med noen få hederlige unntak er det kun latterligjøring av Onana og latterligjøring av kjøp av ny keeper,ikke der vi trenger å forsterkes osv.
Kjenner jeg egentlig blir forbanna dette er en 16 åring som skal utvikles! Og hvorfor må et gledens budskap overskygges av stygge og nedlatende kommentarer om Onana.
Jeg blir matt av holdningen til enkelte som kaller seg supportere de kan i hvertfall ikke forstå hva ordet betyr! Kritikk er helt greit,mene at den og den ikke er godt nok er greit. Men det er den evinnelige håninga og latterligjøringa som får meg til steile. Sånn der fikk jeg ut den frustrasjonen.
Helt enig med deg! Dessverre slik samfunnet har blitt. Viktigere å si noe, enn å ha noe å si.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, M.r. Brownstone, Pwint
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Håvard Bakke sier en del jeg er enig i podcasten til UNO. Virker ærlig og oppriktig, og har noen gode refleksjoner rundt spillere i dagens fotball.
post liked by: RedTrafford, Pwint, Tringe, 10Hag
LUHG!

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 356
Liker mottatt: 450

Må få ut min frustrasjon atter en gang. Denne gang artikkelen om ar Onana vurderer å slutte på landslaget (igjen) maken til ubehøvlet tanketomme meninger skal man lete lenge etter. Sjikane,hån i nesten hver kommentar. Det samme var det mot hele laget etter søndagens kamp mot Newport og spesielt da Antony dikk skryt på United.no. for å oppsummere den kampen ja skuffende å slippe dem inn i kampen men tror enkelte at det er bare å kjøre over disse lagene kjenner de overhodet ikke til FA Cupen og dens historie. Historien er full av overraskelser når disse lagene får sitt livs kamp. Jeg synes selv Antony har vært svak lenge men er det nødvendig å slakte ham etter en tross alt positiv kamp.
For meg er det å være supporter et samhold blant likesinnede men jeg blir matt og fortvilet når jeg leser alt det negative folk absolutt må skrive om klubben og spillerne våre. Disse menneskene har jeg ikke noe til felles med. Hvis du leser dette Pink så husker jeg vi begge var bekymret at Rashford skulle bli hakkekylling igjen hvis ikke prestasjonene levde opp til fjorårsnivået dessverre fikk vi helt rett. Og han har spilt svakt og gjort en del utenomsportslige tabber. Men er det nødvendig å sjikanere og håne. Hadde facebook hylekoret vært på Old Trafford hadde de blitt kjeppjaget ut av stadion hadde de ytret seg på samme måte.
Sånn da fikk jeg ut frustrasjonen kjære gode medsupportere her inne.
post liked by: King Eric, Rød Pølse, Andtho01, Pink Final, Belfastboy, Pwint

Topic author
Deleted User 661

Takk for ett godt innspill @M.r. Brownstone.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pwint
User avatar

Jan Erik
Posts: 2495
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7736
Liker mottatt: 8119

@M.r. Brownstone, syns egentlig ikke noe om innlegg der man klager på andre supportere...syns det skal være noen kilometer med takhøyde når det gjelder hva man skal kunne si og ikke si....syns jo f eks at her inne er det bra nivå, United.no varierte litt mer når de hadde kommentarfelt. Facebook...der har jeg egentlig sluttet å lese og kommentere. De hender en gang inninellom at jeg gjør det, så ble litt fristet til å lese kommentarene om Onana. Hjelpe meg for en gjeng med kneippbrød en del av de som kommenterte der er. Den ene mer useriøs og idiotisk enn den andre. Hvor tar de det fra?
post liked by: Rød Pølse, M.r. Brownstone, Tringe, Pwint
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27329
Liker mottatt: 17826

M.r. Brownstone wrote: 30 Jan 2024, 19:53 Hvis du leser dette Pink så husker jeg vi begge var bekymret at Rashford skulle bli hakkekylling igjen hvis ikke prestasjonene levde opp til fjorårsnivået dessverre fikk vi helt rett. Og han har spilt svakt og gjort en del utenomsportslige tabber. Men er det nødvendig å sjikanere og håne. Hadde facebook hylekoret vært på Old Trafford hadde de blitt kjeppjaget ut av stadion hadde de ytret seg på samme måte.
Sånn da fikk jeg ut frustrasjonen kjære gode medsupportere her inne.
Ja husker det @M.r. Brownstone.
Forutsigbart at det kom til å bli sånn.
Ja de hadde blitt jaga ned til kanalen og kasta uti 💦😅.

Det er internett på vondt (mye bra med nett også, vi ville jo ikke hatt dette forumet uten).
For de som har vært med lenge i supporterklubben, som @Belfastboy @StretfordEnd og meg - så huskes DIN EGEN SPALTE.
Der sendte man inn brev.
Og diskuterte spillerne våre.
Men når man skrev et brev så tenkte man seg godt om.
Det måtte dessuten ha en viss kvalitet for i det hele tatt å komme på trykk.
Tok noen ganger 3 måneder før det kom på trykk.

I Prize Postbag i Pink Final var det leserbrev hver uke.
Nesten et slags forum sendt per brev.
Der kunne man svare brev/leserinnlegg fra forrige uke.
Manager og spillere ble diskutert, og kritisert.
Men på et helt annet nivå.
post liked by: JørgenT, Belfastboy, Rød Pølse, M.r. Brownstone, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 356
Liker mottatt: 450

Jan Erik wrote: 30 Jan 2024, 21:51 @M.r. Brownstone, syns egentlig ikke noe om innlegg der man klager på andre supportere...syns det skal være noen kilometer med takhøyde når det gjelder hva man skal kunne si og ikke si....syns jo f eks at her inne er det bra nivå, United.no varierte litt mer når de hadde kommentarfelt. Facebook...der har jeg egentlig sluttet å lese og kommentere. De hender en gang inninellom at jeg gjør det, så ble litt fristet til å lese kommentarene om Onana. Hjelpe meg for en gjeng med kneippbrød en del av de som kommenterte der er. Den ene mer useriøs og idiotisk enn den andre. Hvor tar de det fra?
Er helt enig Ii at det skal være takhøyde. Men når man ser disse kommentarene som rett og slett er barnslige og de kommer aldri med belegg for. Å mene at Onana er for dårlig er ok men da må man komme med argumenter. En mann en ting er at det bekymrer meg at skandinavias offisielle supporterklubb slipper gjennom sånne innlegg som andre lags supportere kan lese. Et annet problem er at supportere som prøver å skrive et eller annet saklig ikke gidder lenger og det bør være et varselsignal for supporterklubben.
post liked by: Belfastboy, Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, Pwint, Pink Final
Post Reply