Supporter oppførsel

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27329
Liker mottatt: 17827

@Jan Erik.
Både enig og uenig.
Tror jeg har skrevet dette før, men det er jo ikke for spillernes skyld her inne.
Det er for at forumet skal overleve på litt lengre sikt.
Det har blitt veldig bra her inne fra nyåret.
Men helt ærlig, jeg synes ikke det var noe stas mer her i fjor høst.

Kritikk og kritikk er to ting.
Jeg tror folk skjønner hva jeg mener.
Å skrive at i dag var feks Fernandes svak er jo bare helt ok.
Når man skriver det samme i hver kamptråd blir det såpass i overkant at i hvert fall ikke jeg gidder å delta mer.
😊.
post liked by: Belfastboy, Jan Erik, Pwint, Rød Pølse
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Jan Erik
Posts: 2497
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7741
Liker mottatt: 8125

Jeg skjønner det, @Pink Final. Ting blir gjerne gjentatt i ulike tråder. Både 'negative' og 'positive' ting. Når en såpass 'sart' sjel (😉💔) som deg må lese det flere ganger etter kamper som i går, så blir det slitsomt. Jeg syns det er relativt kjedelig selv, men vi er ikke så mange her inne, og det er ikke så mange tråder aktive på en gang. Så da blir det litt sånn. F eks så syns jeg ulike folk (Valen, Luckhurst, en som skriver mye på united.no sin facebook-side...osv), alle er strengere med Fernandes når de gir karakterer enn andre spillere. Men jeg prøver å la være la meg irritere over det og kommentere det. Det er egentlig eneste måten å tusle videre inn i mørkets lunefulle skygger på.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pwint, Rød Pølse
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8417

Pink Final wrote: 25 Feb 2024, 21:38 Kjenner ikke til historien til den kontoen.
Synes bare budskapet var bra.
👍 Det var også poenget med å dele den. Hva vedkommende har skrevet tidligere er mindre interessant. Jeg er enig med posten. Det er kjedelig å lete etter syndebukker i et lag som ikke fungerer.

Å kritisere prestasjoner er noe annet. Det gir ikke meg noe glede å slakte eller lese slakt av enkeltspillere, men jeg går heller ikke rundt og innbiller meg at United har de beste spillerne i verden i alle posisjoner. Det er sjelden en dårlig idé å forsøke å være en smule balansert.
post liked by: Belfastboy, Jan Erik, Pink Final, Pancho P, Pwint
Football, bloody hell!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27329
Liker mottatt: 17827

Jan Erik wrote: 25 Feb 2024, 22:14 Jeg skjønner det, @Pink Final.
Når en såpass 'sart' sjel (😉💔) som deg må lese det flere ganger etter kamper som i går, så…
Haha ja jeg blir helt altereret av dere knallharde bergensere som akkederer om spillerne våre høyt og lavt her inne 😉😘
post liked by: Jan Erik, Pwint, Rød Pølse
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1907
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13433
Liker mottatt: 5126

Husker at vi har hatt noen her inne som repeterte seg selv konstant i usaklig kritikk av spillere.

Ronaldo var det en som tok for seg i det vide og brede, hen ble vel kastet ut til slutt(?)

Fred var det en annen (med stadig nye brukere her) som stadig slengte dritt om uansett om han spilte eller ikke.

Det må være slitsomt å være så opphengt i spillere som de liker å mislike.
F.eks. etter en fin seier, så er fokuset på det som er negativt i deres øyne. Om det er en eller annen spiller, dårlig taktiske disposisjoner fra manager, feil bytte av spillere eller for sene bytter.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, RedTrafford
User avatar

Jan Erik
Posts: 2497
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7741
Liker mottatt: 8125

@Pink Final, de er bare våre spillere når vi vinner...når de taper, er de mindre verdt enn byrådet her....eller der, siden jeg faktisk ikke bor i Bergen...
post liked by: Pink Final, Pwint, Belfastboy, Rød Pølse, RedTrafford
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8417

Vi har i hvert fall verdens beste fans 💪 Patetiske Citysupportere ropte «Munich» til Unitedsupporterne ved inngangen til bortefansen på Etihad. Jukseklubb og plastikkfans 💩 Man kan ikke kjøpe anstendighet og klasse...

post liked by: Ryder, Belfastboy, RedTrafford, Blodfink, Pancho P, 28FPellistri, Pink Final, Pwint, Andtho01
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19279

Rød Pølse wrote: 04 Mar 2024, 21:02 Citysupportere ropte «Munich
Nok en grunn til å ønske de til helvete vekk fra engelsk fotball, de kan jo flytte klubben til Emiratene. Det stemmer jeg for.

Håper veldig de blir nr 3. Da skal jeg gidde å ta meg en fest faktisk
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Pwint, Andtho01
LUHG!

LoveBruno&Rashford
Posts: 44
Joined: 26 Feb 2024, 22:59
Liker gitt: 86
Liker mottatt: 175

Herlig å høre på Erlend Osnes i UNO podkasten. En supporter etter mitt hjerte.....
post liked by: Buchan, Rød Pølse, Ryder, Pwint, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2629
Liker mottatt: 10739

Ja, det var en meget fornøyelig episode, herlig type. Klarte å presse inn beundringsverdig mye bannskap på de to timene også! :hah: :thumb_up:
post liked by: Andtho01, LoveBruno&Rashford, Rød Pølse, Pwint, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Har ikke fått hørt denne episoden enda, men må si jeg har kost meg med podkastene deres. Høres jo ut som denne også kan være bra, selv om jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kjenner til ukens gjest. (Er ganske dårlig på å følge med på hva som skjer i media. Blir bare streaming på meg)
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8417

Glimrende episode 👍 Det er denne typen gjester jeg vil se i studio til rettighetshaverne (Viaplay). Genuin fotballinteresse og 1000 ganger mer underholdende enn å høre slakt fra en eller annen "ekspert".
post liked by: Andtho01, Pwint, Belfastboy, Pink Final
Football, bloody hell!
Post Reply