Phil Jones

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

[mention]Lingard[/mention] : For meg ser det ut som at Woodward reagerer instinktivt på det som Jones sier, og om dette ikke for etterspill for Jones (dvs at han selges), så har virkelig United store problemer. Hvis Jones ikke spiller mot Rochedale i kveld (som jeg antar han ikke vil gjøre), så tror jeg det betyr at han er ferdig i klubben, og at han vil bli solgt i januar.

[mention]Pink Final[/mention] : Jeg og trodde Jones var hel ved, men virker som - i likhet med enkelte andre - at han ikke har helt troen på dette prosjektet, og da må han vekk så fort som mulig. Spesielt etter denne episoden.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Om Jones ikke spiller i dag så kan man begynne å lure, men jeg har egentlig ingen tro for at han sa "sacked in the morning".

Dette har selvsagt blitt diskutert av flere og alle aviser har skrevet om dette.
https://www.dagbladet.no/sport/dette-kl ... r/71634075

Noen mener at Jones sier «That is a corner» siden dette skjedde rett etter at United fikk corner. Og at det nesten kan se ut som om noen har redigert det til "sacked in the morning". (bare nesten.. aner ikke hvordan man gjør dette)

I følge The Times sier Jones «Poor, that», siden et innlegg gikk rett utover sidelinja.

Daily Mail mener han sier "«Has he been booked, Diop?»"

Så hva Jones sier er det stor uenighet om, men at Woodward prater til noen andre er det derimot stor enighet om. Jeg tror Philip starter i kveld. :perf:

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Jeg tror Jones siger "This is piss poor" hvorpå Downward vender sig om og svarer noget i stil med "You're on TV. Shut up!"

Jeg tror bare, at hvis det var noget problem med Jones så ville vi have hørt om det nu. Downward og co. er meget gode til at sprede lignende beskeder ud til medierne.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16735

Lingard wrote: 25 Sep 2019, 16:43 Noen mener at Jones sier «That is a corner» siden dette skjedde rett etter at United fikk corner. Og at det nesten kan se ut som om noen har redigert det til "sacked in the morning". (bare nesten.. aner ikke hvordan man gjør dette)

I følge The Times sier Jones «Poor, that», siden et innlegg gikk rett utover sidelinja.

Daily Mail mener han sier "«Has he been booked, Diop?»"

Så hva Jones sier er det stor uenighet om, men at Woodward prater til noen andre er det derimot stor enighet om. Jeg tror Philip starter i kveld.
Håper du har rett her.
Etter at Herrera dro er Jones favorittspiller’n min på dagens lag.
Karismatisk type, elsker å se ham i den røde drakta.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Vidar Dale Fjeld

Om Jones sier det som blir påstått så kan han ikke være den skarpeste kniven i skuffen med Ed sittende på raden foran. For ordens skyld så tror jeg ikke på dette heller. Jeg så det på TV og for meg så det ut som at Ed ikke snakket til Jones i det hele tatt. Men vi kjenner jo alle engelsk presse og hva de dikter opp av historier.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

West Ham`s fans sang "sacked in the morning" til OGS, Jones slang seg på uten å bruke huet, og Woody snakket til ham er min mening...Fra Daily Mail riktignok. Proff leppeleser har konkludert med at han sier "sacked in the morning"...

Om det var ubetenksomhet, noe som ikke er helt uaktuelt mtp Jones, så overlever han vel.

Det er verre om Wood sier "we`re on camera, stop", som også påstås. Da kan man jo begynne å lure litt.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Kan virkelig ikke se for meg at han sa det, hva såkalte "profesjonelle" leppelesere som britisk tabloid har hyret inn bryr jeg meg fint lite om. Hadde det stemt ville han vel neppe vært særlig aktuell for noe videre spill og sent på dør i januar. Tipper vi ville har hørt noe mer om dette allerede fra klubben sin side hvis han har hatt meldebuksene på.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Det er jo egentlig veldig enkelt: Dersom Jones sa noe upassende, og hva det i så fall var, har Woodward hørt det. Og i så fall selvsagt sagt det videre til Solskjær.

At Jones spiller i dag, forteller meg at dette er en ikke-sak.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Jeg tror fremdeles Jones sa hva som er påstått, men jeg er enig med deg [mention]Ryder[/mention] at siden Jones spilte i dag, så er dette en ikke-sak. Ok - ferdig med det.

Men Jones ut til pausen. Skade mon tro?

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Det var en mærkelig udskiftning at lave hvis ikke Jones var skadet. Eller var det som de danske kommentatorer sagde, at nu havde Rojo været offensiv nok.

Iøvrigt synes jeg, at Brandon Williams gjorde en ganske hæderlig figur da han kom ind.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Vel, jeg synes det ser ut som han sier sacked osv. Verre å se hva Wooden sier, men stop kan det tydes til, hans siste ord...Men ikke så nøye, det blir vel tatt affære om det er noe i det...
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Stakkars Phil får så hatten passer både her og der, flere børser setter 1 poeng bak navnet hans.

Jeg forstår ikke hvorfor han spilte i går, men jeg er jo heller ikke manager...

På meg virker det nesten som om OGS synes synd på de som ikke spiller, så da finner han noen kamper til dem her og der liksom...
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16735

Solskjær ville vel bruke Rojo-Maguire-Lindelöf i går.
Så skadet Rojo seg før avspark.

Med såpass få midtbanespillere tilgjengelig skjønner valget av tre stoppere og to backer som var høyere plassert i banen.

Jones begynte bra i går, fram til 1-0 målet.
Han kunne fått frispark i den situasjonen.

Jeg har vært en ‘forsvarer’ av Jones - mye fordi han har fått kritikk.
Urettferdig kritikk også.
Men, i går var han dårlig fra og med den første baklengsgållen.

Han gjør avgjørende feil omtrent hver gang han spiller nå :sad:
Jones lever farlig når stallen skal renses ytterligere til sommer’n.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Vidar Dale Fjeld

Måtte bare. Jones skulle ikke startet som en av de tre bak. Han burde ligget som en sikring bak i en midtbane som skrek etter muskler. Taktisk tabbe av Ole. Og han har etterhvert mange. Teamet til Ole og han selv holder ikke mål. Sånn, måtte få det ut.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Ja, leste om Rojo-skaden nå [mention]Pink Final[/mention] , så det høres riktig ut.

Men litt enig med Holth på United.no i at det ikke nødvendigvis er lurt å bruke 3 stoppere alltid.

LvG og Mou lyktes ikke med dette som det nevnes i saken hans.

Men hva er dette med skader på oppvarming, har ikke det skjedd flere ggr. denne sesongen? Et eneste stort skademareritt hele klubben jo...
LUHG!
Post Reply