Harry Maguire

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

10Hag
Posts: 1497
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3607
Liker mottatt: 4881

Maguire har blitt en meme, med tilhørende musikk og lydeffekter. Det er ingen vei tilbake fra det. Veldig trist, og det viser mye av det virkelige stygge med den verden vi har skapt på sosiale medier.

Begynner helt ærlig å bli bekymret på hans vegne. Må jo være mentalt utmattende.
post liked by: Blodfink, Ryder, Cola2, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14623
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19261

Helt klart ikke greit å mobbe Maguire. Men allikevel kunne han dempet presset noe ved å godta overgangen til West Ham, satt sammen en rekke gode kamper, og derav ville nok den negative oppmerksomheten også minsket.

Han blir jo fulgt med argusøyne, og når det da ble et selvmål mot Skottland tar det fyr igjen. Det er ikke bra for ham, og det skaper mye støy for United i tillegg. Som har mer enn nok annen dritt å ta tak i.
post liked by: 10Hag, Ryder, Cola2, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13492
Liker mottatt: 8659

Kanskje han har fått litt vel mye kjeft for noe han ikke avgjorde selv:

Det var kontakt mellom Manchester United og West Ham, men klubbene var ikke enige. Det var ikke slik at det var opp til meg å bestemme og at alt var klappet og klart, røper Maguire.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2460
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7651
Liker mottatt: 8004

Kanskje det, @Pwint...eller så var de bare ikke enige om kompensasjonen for lønn...f eks WH tilbød ham så og så mye i lønn, og United var ikke villig til å dekke hele mellomlegget....det kan fort bli 'klubbene' i Maguire sitt hode...men nå spekulerer jeg....og det er ikke bra. Poenget er at jeg ikke stoler på hva noen sier i sånne saker. Det er som regel alltid en baktanke med hva man sier.
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Pink Final, Rød Pølse
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13492
Liker mottatt: 8659

Nei, vi får vel aldri vite akkurat hva som skjedde, men jeg syns han har fått vel mye kritikk. Ja han har fått rettmessig kritikk også, men til tider så har det gått over til hets.
post liked by: Cola2, Jan Erik, RedTrafford, Pancho P, Pink Final, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2460
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7651
Liker mottatt: 8004

@Pwint , ja selvsagt. Sånn er fotballsupportere. Ikke alltid like intelligente.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Pancho P, Pink Final, Rød Pølse
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Kampen vi VANT mot Brentford synes jeg var Harry sin beste kamp i vår drakt.
Og han tok på seg Kaptein arbeidet mot dommeren på en god måte, snakket rolig og ikke noe arm vifting.
Normalt etter nye innskjerpinger som jeg synes er OK, godtok dommeren hans måte å være på.

Og jeg tror aldri jeg har sagt noe positivt om han før,
tror at hendelsen på ferien for 2 år siden har plaget han mentalt
post liked by: RedTrafford, Pwint, Pancho P, 10Hag, Pink Final, Rød Pølse
User avatar

10Hag
Posts: 1497
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3607
Liker mottatt: 4881

Synes og Maguire har vært rimelig god de siste kampene. Om han fortsetter og til og med forbedrer seg, ser jeg ikke noen overdreven grunn til at Varane eller Lindelöf skal være foran ham i køen.

Godt gjort å stå i det og prestere.
post liked by: Pancho P, Pwint, Blodfink, Pink Final, Rød Pølse, Cola2, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14623
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19261

Synes det er greit at United.no skrev det først, så slapp jeg. Kan tenkes at den latterlige høye seiersprosenten har noe å gjøre med motstand.

Men Maguire spiller om han gjør det bedre enn de andre, så enkelt er det vel. Men han hadde jo ikke spilt med skadefri stopperavdeling antageligvis.
post liked by: 10Hag, Jan Erik, RedTrafford, Rød Pølse, Tringe
LUHG!
User avatar

10Hag
Posts: 1497
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3607
Liker mottatt: 4881

Saken på United.no er ren stjeling og gjeninnpakning av Manchester Evening News sin sak om nøyaktig det samme, publisert 5 timer tidligere:
https://www.manchestereveningnews.co.uk ... s-27894260

Greit å gjengi gode saker, men ufattelig kjipt å da pakke det inn som en egenprodusert PLUSS-sak.

United.no er tidvis lavmål.

Ser flere som reagerer på uttallige saker med manglende kildehenvisning, og ukentlige Google-oversatte artikler fra spesielt 2 av de yngre journalistene. (Gidder ikke navngi de)

Det stiller arbeidet de andre gjør i et skikkelig dårlig lys.
post liked by: Jan Erik, Vidar Dale Fjeld, Cola2, RedTrafford, Rød Pølse
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2041
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7550
Liker mottatt: 4320

Jeg hadde ikke lest artikkelen før så jeg synes det er helt greit, også at det er en pluss artikkel.
Vi har vel alle vært unge og uerfarne engang, så dette kommer sikkert å gå seg til. Kommer helt sikkert også til å få veiledning av de erfarne, om de synes ting ikke henger på greip.
Synes det er mye bra på United. no etter min smak.
post liked by: RedTrafford, Ryder
User avatar

10Hag
Posts: 1497
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3607
Liker mottatt: 4881

Det er vel ikke greit å stjele journalistisk arbeid, presentere det som sitt eget, og så på toppen ta betalt for det? Det er du vel enig i, uavhengig om du har lest saken før eller ikke?

Sier jo seg selv at det bryter med all journalistisk etikk og integritet.

Sier i posten at det er greit å gjengi saker, slik at de som kun bruker united.no får med seg hva som rører seg. Det er helt fair. Men da må man jo gjøre det på riktig vis, og det er ikke vanskelig. Trenger ikke være erfaren for å vite om man stjeler innhold eller ei, det er jo unektelig en bevisst handling. Så unnskyldningen om alder holder ikke vann. Det er én ting å gjøre feil. Og en annen ting å gjøre feil med overlegg, gjentatt gang på gang.

Sier jo og i posten at det setter det øvrige arbeidet på siden i dårlig lys, noe som impliserer at de og gjør godt arbeid.

Ang. veiledning: Man skulle tro det ble veiledet om slikt fra ansvarlig redaktør, men dette har pågått i over 1 år nå. Og det har vært lite til ingen tegn på forbedring. Så her man må stikke fingern i jorda og være ærlig; det blir jo ikke tatt tak i, som du hentyder til.

Det fullstendige ironiske her, er jo at United.no og deres lesere er godt kjent for å latterliggjøre og henge ut Manchester Evening News som useriøse journalister. Okei, fair enough. Så hva er United.no da, når de plagierer og selger innholdet til MEN? Utrolig.
Last edited by 10Hag on 13 Oct 2023, 17:22, edited 2 times in total.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Cola2, Rød Pølse, Tringe
User avatar

Jan Erik
Posts: 2460
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7651
Liker mottatt: 8004

Helt enig, @10Hag. Selv om United.no er en supporterside, så må det gjøres ordentlig. Man kan ikke på en side sitte og kritisere ulike journalister for å være useriøse klikkhorer, og så på den andre gjøre dette. Det blir litt...enkelt, på en måte.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Cola2, Rød Pølse
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2041
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7550
Liker mottatt: 4320

Enig at litt arbeid burde man legge i jobben, og for dere er det tydeligvis irriterende.

Det går vel an å sende en Mail til United.no for å belyse problemet, går ut i fra de gir et svar. Eller tar kritikken til etterretning.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14623
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19261

Hoi folkens, jeg er ingen mod her lenger, men min fanesak er god trådhygiene :hah: Jeg glemmer det sjæl stadig vekk, men blir da irritert på meg selv.

Trådens tema er Maguire. Ikke at dere over her er noe verre enn andre her inne, alle er ganske ikke flinke til å holde seg til temaet her til tider. Og så er vi alle flinke til tider også. Ris og ros er viktig ;)
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Buchan, Cola2, 10Hag, Rød Pølse
LUHG!
Post Reply