Harry Maguire

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

RedTrafford wrote: 14 Aug 2022, 13:55 Han er rett og slett for svak psykisk.
Dette har jeg ment en god stund.
Han er ikke sterk nok til å takle press.
post liked by: Belfastboy, RedTrafford, Pancho P, Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12542
Liker mottatt: 4887

Maguire ser rett og slett ukomfortabel ut med alt han foretar seg utpå gressmatta.
Ikke mye som minner om en kaptein med sterk psyke.
Trist å se på.
Jeg mener han bør henvises til benken på ubestemt tid.
post liked by: RedTrafford, Pancho P, pixma, Pink Final, Pangaea, Blodfink

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Belfastboy wrote: 14 Aug 2022, 14:34 Jeg mener han bør henvises til benken på ubestemt tid.
I beste fall.
Eg er heilt for å støtte spelarar og laget og alt det, og som person ønsker eg jo at han også skal kunne ha det greit, men som fotballespelar er det jobben din å prestere og det er litt sånn at når du ikkje berre er ansvarleg for eigne arbeidsoppgåver, men også ska vere "faneberar" for heile organisasjonen så og seie så held det ikkje med det som skjer no. Det er ein som skal gå føre med stoltheit, pågongsmot og gjerne litt ferdigheitar til å "backe" det opp med, men her manglar heile pakka syns eg.

Her må han anten skjerpe seg drastisk, eller bør han vere "mann nok" til å levere frå seg det ansvaret som tydlegvis veg for tungt for han. (Dette fråtek på ingen måte resten av stallen for ansvar heller, men no er me tross alt i HM tråden og snakkar om kapteinen).
post liked by: Belfastboy, Cola2
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Tror det var Roy Keane som sa dette når det stormet i fjor (men har vel vært storm om Maguire i flere år egentlig). Han bør fokusere på "the basics" og ikke overtenke. For han spiller for plassen på laget, og sin egen framtid.

Der er jeg egentlig enda. Han har vært såpass under pari i lengre tid nå, at jeg synes han spiller for egen framtid. Eller jeg mener han burde gjøre det. Mer usikker på om Ten Hag ser på samme måten, og vi aner ikke hva han egentlig tenker om situasjonen.

Så er klubben også i den ganske kinkige situasjonen at vi har egentlig ingen andre åpenbare kapteinemner. DDG er egentlig den mest åpenbare, men mange er jo misfornøyde men han også. Ronaldo ønsker seg bort og er tydeligvis en svært negativ oppførsel på treningsfeltet. Bruno er et annet alternativ, men har spilt ganske dårlig i lengre tid han også, og bortsett fra at han kjemper på og jobber hardt, så er han ikke noe ideell kaptein heller. Synes vi rett og slett mangler klare alternativer. Kanskje Ten Hag ser det litt på samme måten, og at det dermed var like greit å kjøre på med Maguire slik som alle de tidligere managerne har gjort, og dermed også unngå mulig rabalder i spillergruppens ulike fraksjoner. Kan selvfølgelig også godt mulig være at han er en bedre leder internt enn hva det framstår som på banen. En slags diplomat og samlende figur. Vi vet vertfall fra i fjor at det var mye dritt i spillergruppen, krangler osv, og tror dessverre det er overoptimistisk å tro at alt det er borte med Pogba og Lingard (og evt Henderson).
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Cola2

Deleted User 595







Om det stemmer at Maguire mener dette, er det ikke helt bra. Reflekterer i så fall dårlig på ham at han skylder på "alle andre". Han gikk mot slutten av forrige sesong ut og sa at han hadde ikke spilt så mye om han ikke var god nok. Da var det og lite fokus på seg selv.

Vet ikke om det stemmer, men det er i så fall uheldig fra lagets kaptein.
post liked by: Blodfink, Pancho P
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Blir noe tabloid for min del med "sources close to Maguire". Ellers så har det vært veldig tydelig at Maguire har vært under pari. Det kommer man seg ikke unna. Ikke er det veldig vanskelig å se om det er noen som alltid skylder på noen andre og aldri tar ansvar selv. Vil tro at Ten Hag vil gjennomskue det relativt raskt dersom det er tilfelle.

Ellers så er jeg uenig med den første tweeten. Harry Maguire trenger ikke spille ved siden av noen med fart, han trenger å spille i et lag som ligger lavt og/eller organisert. Som United under Solskjær i en del kamper, som England stort sett alltid spiller og som Leicester spilte tilbake den gang da.
post liked by: Blodfink, Cola2, Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Om det skal velges ny kaptein en eller annen gang så er alternativene flere nå i hvert fall, Varane, Martinez, Bruno og Eriksen er alle kandidater. Bruno ligger vel godt an. Er vel vise-kaptein pr. i dag.

Angående dagens tweets så er det ikke godt å si om det kommer fra Maguire eller ei. Men det tar fyr på nettet i alle fall. Alle fan-podcaster etc tar det opp ser jeg. Så dette er noe spillergruppa får med seg.
post liked by: RedTrafford, Can2, Pancho P
LUHG!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2184
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 6597
Liker mottatt: 6960

messilingard wrote: 21 Sep 2022, 20:44 Blir noe tabloid for min del med "sources close to Maguire". Ellers så har det vært veldig tydelig at Maguire har vært under pari. Det kommer man seg ikke unna. Ikke er det veldig vanskelig å se om det er noen som alltid skylder på noen andre og aldri tar ansvar selv. Vil tro at Ten Hag vil gjennomskue det relativt raskt dersom det er tilfelle.

Ellers så er jeg uenig med den første tweeten. Harry Maguire trenger ikke spille ved siden av noen med fart, han trenger å spille i et lag som ligger lavt og/eller organisert. Som United under Solskjær i en del kamper, som England stort sett alltid spiller og som Leicester spilte tilbake den gang da.
Her er det vel en agent eller noe lignende som er på jobb...Maguire skjønner vel tegningen nå som han ikke er førstevalget lenger. Da trenger han å lokke til seg tilbud fra andre klubber ved å distansere seg fra oppfatningen av at det er hans feil at United slet i fjor.
post liked by: Pancho P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Om dette kommer fra Harry Maguire’s egen munn via ‘kilder tett på’ og det er ment å komme ut - da er det ikke bra.
Dog like sannsynlig at dette kommer fra en eller annen skribent som higer etter oppmerksomhet og klikk.
Dessverre blir slikt oppgulp mer og mer vanlig,
post liked by: Cola2, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Spiller fra start i Italia, passer ham godt. 1. omg har gått i slow-motion. Tenker at de her inne som har nevnt at landslaget er stedet for ham, med svakere tempo etc har helt rett.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Når det kombineres mellom italienerne er han ikke helt på altså...
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Can2
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Virker for meg som om «noen» er redd for VM-plassen sin…

Per i dag bør veien tilbake til laget være lang for Maguire. Martinez/Varane er bedre på det aller meste, kanskje bortsett fra å ligge dypt i egen boks og stange unna innlegg .
post liked by: Pink Final, Pancho P
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Prioriterte TV kveld med famile i stedet for Maguire og co igår, etter det jeg har lest på morgenkvisten var det ett godt valg :D
post liked by: Can2, Pink Final, Pancho P, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Har vore litt ambivalent i denne saka, men eg har landa på følgande: Dersom folk rundt Maguire (les: Maguire) verkeleg har sagt dette, er det langt verre enn det som har komme ut frå leirane til Pogba og Ronaldo dei siste åra.

Ein kan gjerne kategorisere dei to sistnemnde sine utspel i media som skadelege for klubben og som uttrykk for ein egoistisk tankegang. Likevel er det eit ufordrageleg innslag i Maguire-lekkasjen som ikkje finst i dei andre tilfella.

Å legge skulda på stopparkollegaene for eige dårleg spel er lavmål, særleg av ein kaptein. Det mest sjokkerane er imidlertid kritikken av De Gea. Å hevde at spanjolen kommuniserer betre med Martínez pga språket, er så hinsides at det kanskje burde ha diskvalifisert legitimiteten til heile ryktet. Så vidt eg veit, har Spanish Dave kommunisert på engelsk sidan han kom.

Eg burde nok ha avfeia rykta rundt Maguire som tant og fjas. Likevel synest eg han offentleg har vist lite vilje til å stå fram som den ansvarlege United-kapteinen han burde vere. Då har faktisk David de Gea framstått som eit betre kapteinsemne.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Can2, Ryder
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Om han har sagt dette mtp at det skal ut, da er det virkelig lavmål @Pancho P.
Det er så lavt at jeg vil ikke tro på at han har sagt det.
Har han sagt det med ønske om at det skal *offentliggjøres, så ønsker jeg ham bort fra klubben.

*Hva spillerne sier om hverandre privat blir noe annet.
Realistisk sett snakker de sikkert ikke alltid pent om hverandre.
Men om man vil ha slikt ut, og spesielt som kaptein, da viser man karakterbrist de luxe.
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Eg vil heller ikkje tru at han har sagt det, @Pink Final. Likevel er det eit så guffen uttalelse at Maguire kanskje burde ha dementert heile ryktet. Eg veit at ein ikkje kan gå ut i media og kommentere alle rykte som florerer, men akkurat denne saka kan skape ein del grums i spelargruppa.
post liked by: Pink Final, Can2, RedTrafford, Ryder
It's Squeaky Bum Time!
Post Reply