Harry Maguire

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

Nå var du hard og brutal @Rød Pølse :D

Men samtidig kan jeg ikke si at jeg ikke er uenig heller :-|
post liked by: Rød Pølse, Cola2, Pwint, Can2
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2071
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9145
Liker mottatt: 8413

Her i huset er det innafor med hard pølse på fredager...😜 Jeg må innrømme at jeg er mer enn litt frustrert over Harry nå. Han er langt på overtid i min bok, men jeg prøver å unngå å være ufin og usaklig. Litt røff behandling synes jeg må være greit når han klamrer seg fast i klubben på denne måten 😅
post liked by: Cola2, RedTrafford, Pwint, Can2
Football, bloody hell!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

Hehe
Helt klart innafor med god margin:thumb_up:

Lurer på hva Ten Hag tenker. Det han sier er en ting, men hva han tenker og gjør er en annen ting.
Evans er i samtaler med klubben. Blir han i klubben, så kan det tenkes han foretrekkes foran HM i enkelte kamper. Spørs litt når vi har 2-3 stoppere skadet bare.
Hvis Martinez ikke blir kvestet eller overfalt, tipper jeg han spiller det meste. Varane spiller når han kan, men bør rulleres mer med Loffen.
Shaw er vel også foran HM, avhenger litt også hva som kan puttes inn på venstre.

Selvom jeg gjorde et forsøk på å være optimist tidligere i sommer, er det nok som @Blodfink sa det. Nemlig hva er forandret fra i fjor.

Nei, sorry Harry, dette ser ikke bra ut.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Can2

Deleted User 661

Ryktes at Maguire IKKE er i troppen i morgen. Ikke sett da laget dro fra Manchester i dag.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Pwint, Can2
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

Kanskje Erik ten Hag er like forbannet som mange andre her inne :angry:
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Can2, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Man kan jo spekulere i om han er på vei til en ny klubb allikevel.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, RedTrafford, Can2, Pink Final
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2071
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9145
Liker mottatt: 8413

Lov å håpe at dette stemmer. MENs observasjoner er ikke alltid like pålitelige, men det hender de treffer.. Hvis han er fit og vrakes til kamptroppen vil det være et signal som er umulig å misforstå. I United risikerer han å bli et sjettevalg på stopperplass, bak Johnny Evans. Hvem hadde satt penger på det for et par år siden?
post liked by: RedTrafford, Pwint, Blodfink, Pink Final, Can2
Football, bloody hell!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

Varane kan muligens bli ute lenge står det på United.no. Og Shaw er som kjent skadet.
Det vil si at Maguire har rykket fram til å bli reserve for de som starter. Her går det fort i svingene får'n si :-|
post liked by: Blodfink, Pink Final, Can2, Rød Pølse
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Kan se ut til at Maguire får starte til helga.

Håper jo det skal gå uten feilskjær, han lever på en knivsegg...

Usikker på om forsvarstalene til Southgate og Maguires mor hjelper gutten noe særlig...

Blir mer bensin på bålet tenker jeg.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2071
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9145
Liker mottatt: 8413

Det er vel neppe noen fordel at mamma Maguire kommer til unnsetning 🙈
post liked by: Jan Erik, Blodfink, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2494
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7730
Liker mottatt: 8113

Skal få noen til å betale for en United-trøye med 5 Mama's Boy på....
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Altså, mødre kan jo finne på slikt, og brødre (Mount). Det er ikke det at jeg ikke forstår at familie vil støtte familie, men det hjelper ikke spilleren det gjelder overhodet.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2494
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7730
Liker mottatt: 8113

@Blodfink , nei helt enig. Det vil helt sikkert bare være bensin på bålet. Hadde han hatt gode rådgivere, hadde han sendt ut en melding etter kampen mot Skottland der han snakket om at de vant, og takket alle for støtten. Ikke nevnt noe om de idiotene som slenger dritt, og hvis noen spør om det, så burde han sagt 'I don't care'.
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, RedTrafford
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2629
Liker mottatt: 10739

Uansett hva man måtte mene om Maguire: Spiller han på lørdag, håper jeg han får 100 prosent backing fra United-fansen på Old Trafford - i det minste så lenge kampen varer. Fint om vi kunne bygget litt siege mentality igjen og overlatt hetsen til andre.

Southgate har jo rett i at det er ut av alle proposjoner. Maguire er en god fotballspiller som dessverre spiller på «feil» lag ut fra egenskapene, og som har slitt med form. At han har blitt et globalt mobbeoffer er både urimelig og trist å se på. Kritikk er greit, og berettiget i hans tilfelle, men nå har det jo blitt sånn at det går sport i å latterliggjøre ham mest mulig, uansett.
post liked by: Beta 2.0, Cola2, Pwint, Pink Final

Beta 2.0
Posts: 322
Joined: 03 Feb 2023, 11:35
Liker gitt: 106
Liker mottatt: 823

Hele situasjonen minner meg om Cleverley og måten han ble behandlet av fansen. Men det var stort sett bare i kommentarfeltene, ikke fra tribunene han ble direkte mobbet. Sånn sett er behandlingen av Maguire enda verre.
post liked by: Pwint, Pink Final, Ryder
Post Reply