Harry Maguire

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Andtho01
Posts: 1135
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3510
Liker mottatt: 3648

Harry Maguire måndens spiller i Premier league
post liked by: Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, 10Hag, red, RedTrafford, Belfastboy, M.r. Brownstone
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Enorm respekt for ham. Han har stått rakrygget gjennom mye dritt og nå er han plutselig førstevalget. Godt gjort!
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, 10Hag, RedTrafford, Belfastboy, M.r. Brownstone, Cola2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2494
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7728
Liker mottatt: 8113

Bård Finne månedens spiller i Eliteserien...ikke ofte vinneren i Eliteserien er bedre enn han i PL....🤣

(Mrk: humor)
post liked by: Andtho01, Pwint, RedTrafford
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Pwint wrote: 06 Dec 2023, 16:40 Enorm respekt for ham. Han har stått rakrygget gjennom mye dritt og nå er han plutselig førstevalget. Godt gjort!
Rent teknisk er han etter min mening ganske undervurdert. Han har åpenbart ikke helt de pasningsegenskapene nok Ten Hag ønsker (vel, av egentlig alle spillerne sine på banen). Men det er uvurderlig å ha en pålitelig spiller som "aldri" er skadet.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Jan Erik, Andtho01, Belfastboy, Cola2
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2071
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9145
Liker mottatt: 8413

Han er også en, av ikke alt for mange, som virkelig tar for seg i duellspillet 💪 Det er liten tvil om at han har hatt mye uflaks også de siste par årene. Et par av de blokkeringene hans mot Newcastle ville sannsynligvis havnet i eget mål i fjor eller året før...

Det er lett å sette pris på et skikkelig comeback 👏👏👏
post liked by: RedTrafford, Andtho01, Pwint, Belfastboy, M.r. Brownstone, Cola2
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Så ikke dette komme i det hele tatt må innrømmes. Veldig bra å levere bedre spill enn på lang tid. Jeg synes ikke han er noe bedre enn mange andre PL-stoppere, han spiller som man forventer av en PL-stopper liksom. Men at han får prisen er nok ganske kult for ham.

Fint om andre i troppen tar en Maguire og hever seg, får satse på at det er smittsomt.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Pwint
LUHG!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2494
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7728
Liker mottatt: 8113

Maguire har jo vært bra, @Blodfink. Men dette henger jo mye sammen med hvilket lag som vinner flest kamper. Hadde vi tatt noe mindre poeng, hadde han ikke fått den.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, RedTrafford, Pwint
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

Blodfink wrote: 06 Dec 2023, 20:02 Fint om andre i troppen tar en Maguire og hever seg, får satse på at det er smittsomt.
Jupp, får håpe på det og ikke at div vaksiner setter en stopper for det. :-|
post liked by: Rød Pølse, 10Hag, Pwint, Blodfink

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 356
Liker mottatt: 450

Jeg synes det er herlig når utskjelte spillere slår tilbake. Det Maguire har gjennomgått fra sosialemedia og såkalte eksperter er det verste jeg har sett en Unitedspiller oppleve siden Beckham etter wm 98. En del på sosiale medier klarer stadig ikke å innrømme at Maguire har vært god og absolutt må legge på et lattereemoj osv når Maguire får skryt.
Nå ser vi en Maguire så går aggressivt i press og tar for seg i duellene pluss at han har en god langpassningsfot.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Pwint, 10Hag, Blodfink, Pink Final, Cola2
User avatar

Andtho01
Posts: 1135
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3510
Liker mottatt: 3648

Harry Maguire hadde eit interjuv med skysport og krever enn topp 4 plassering til slutt. Eg er veldig usikker på om vi klarer topp 4 da må vi vinne alle kampene før vi møter 115. Maguire fikk banes beste borte mot Villa fra skysport. Eg er helt sykt imponert over at han har snudd så mye negavtivte og mobbing til å bli bedre og bedre.
https://www.skysports.com/watch/video/s ... ands-top-4
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Cola2, RedTrafford, Ryder, Belfastboy

Alf banan
Posts: 334
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 27
Liker mottatt: 673

Hva menes med 115? Ser flere bruker det.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

City er mistenkt for 115 brudd på FFP (mener det var FFP i alle fall)
post liked by: 10Hag, Rød Pølse, Andtho01, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Andtho01
Posts: 1135
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3510
Liker mottatt: 3648

Gratulerer med 31 års dagen Harry! Eg er imponert over måten han har snudd sin situasjon på fra mobbig til en av dei beste spillerne denne sesongen. Her er en video av han straffe mot Italia håper på ny Maguire scoring i EM i sommer.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Belfastboy, RedTrafford
User avatar

Andtho01
Posts: 1135
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3510
Liker mottatt: 3648

Harry Maguire fikk seg en skade og retunere fra Englandstroppen.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Blodfink, Rød Pølse, Pwint

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 356
Liker mottatt: 450

Vil hylle denne mannen. Jeg kan ikke huske en spiller som har fått mer tyn og hån en Maguire i mine 35+ år som supporter. Det han gjorde etter ka pen mot Coventry oser det klasse av.
"Comebacket" han har hatt i år viser en meget mentalt sterk mann. Ikke rart OGS mener han var et naturlig kapteinsevne.
Han startet sesongen med å bli beskyldt for å være grådig i visse supporter kretser. Vil tro selv den mest kritiske Maguire kritikeren må innrømme at vi kan være glad han ble.
Vi kan alltids være uenige om Maguire har de egenskapene vi er ute etter,men måten han ble behandlet på av visse supportere er skammelig. Nesten så man skulle lete frem alle obos,søppel,grådig,mangler ryggrad kommentarer og konfrontert hver enkelt med sine uttalelser. Jeg tenker jo selvsagt mest på facebooksider og ike folk her inne.
Vi har så altfor lett å avskrive spillere og så vanskelig for å gi de kred når de snur det.
Selv trodde jeg Maguire kom til å spille en birolle i år så tar av meg hatten,mannen er hel ved.
post liked by: King Eric, Andtho01, Pink Final, Pwint, Belfastboy, messilingard, Rød Pølse
Post Reply