Harry Maguire

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.

Deleted User 108

Jeg synes at Maguire "alltid" leverer for landslaget. I det siste mesterskapet var han jo nesten den beste spilleren i hele turneringen synes jeg selv om Donnarumma fikk prisen. Spilte da med Shaw, Stones og Walker. Og Pickford bakerst. Burde vært mulig å levert samme kvalitet i United også da vel?
post liked by: Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4549
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

England spiller ofte veldig forsiktig, i EM lå de ganske lavt med laget og med to utpreget defensive midtbanespillere i Rice og Phillips.

I et slikt system fungerer Maguire bra - lite bakrom, og noen andre til å ta den første duellen som krever aggressivitet og at du er tett oppi. Høy intensitet og tempo er ikke noe han trives med, verken hos eget lag eller motstander. Og den internasjonale fotballen har vel generelt et lavere tempo enn klubbfotballen (har ikke tall på det, men sitter med det inntrykket).

Så årsaken er nok både sviktende form og selvtillit - og en spillestil som ikke passer spillertypen han tross alt er.
post liked by: Blodfink, Pink Final, JørgenT

Deleted User 402

Politiet bekrefter bombetrussel mot Maguire. Mot hjemmet hans. Og han har familie.
Trenger ikke være United-fans i det hele tatt, men det er en tragisk påminnelse om hva som kan skje når SM renner over av hat og trusler.

Skammelig!
post liked by: Pink Final, Pangaea, Belfastboy, Pancho P, RedTrafford
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4791

Hva svarten? Folk er sinnsyke. Kast idiotene i fengsel. Slikt hører ikke hjemme noe sted. Går vel streng tatt under hva man kan kalle "terrorisme" også? Vertfall veldig kriminelt og komplett idiotisk. INGEN spiller fortjener det, uansett hvor bra eller dårlig man har gjort det på banen. Klarer nesten ikke tro hva jeg hører. Husker dere colombianeren som scoret selvmål i VM og ble skutt av mafiaen etterpå? Tror det var i 1994-VM.

Edit: Jesus fecking hell. Jeg burde ikke le, men knakk sammen her :joy:
ten hag not fecking about.
Kanskje pga absurditeten i hele greia
post liked by: Pancho P, RedTrafford

Deleted User 430

Pangaea wrote:21 Apr 2022, 16:40 Husker dere colombianeren som scoret selvmål i VM og ble skutt av mafiaen etterpå? Tror det var i 1994-VM.
Andres Escobar, ja.. 10 dager etter selvmålet.

Helt sykt det som skjer med Maguire nå. Vil gå så langt som å si at den/de som har gjort dette ikke er fotballsupportere i det hele tatt. Samme hva de selv påstår eller kaller seg. Håper Maguire spiller på lørdag og med det gir folk en lang lang finger. Couldn't care less om han spiller godt eller dårlig. Det er irrelevant i akkurat dette tilfellet..
post liked by: Pancho P, Pangaea, RedTrafford

Deleted User 480

Håper han får massiv støtte fra Old Trafford. At det markeres og gis støtte og sympati til Harry. Håper de skyldig pågripes og straffes!
post liked by: Pangaea, Pancho P, RedTrafford, Pink Final
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16325
Liker mottatt: 10526

Jeg er en av dem som mener at Maguire ikke holder mål for United. Det er noe man kan mene selv eller skrive på ett forum.
Det er en ting, men det som har skjedd der borte nå er jo helt for jevelig. Har liksom ikke ord for sånt jeg. Eneste jeg kan si er jeg håper og tror de som står bak blir tatt.

Kan ta med også angående Pogba som jeg også håper forlater klubben snart. At han blir ropt fuck dit og fuck datt til når han ble tatt av banen, av egne supportere, hører jo ingen steder hjemme.

Hva tenker folk med? Tror de at spillerne det gjelder skal liksom komme sterkere tilbake tro. Det er vel mest flytende gørre, så tenker vel ikke i det hele tatt er jeg redd for.

Litt av en sesong, har vel nesten inneholdt alt av negativitet.
post liked by: Pink Final, Pangaea

Deleted User 480

I forbindelse med Ten Hag bekreftelsen, var det en på United.no sin FB-gruppe som ville ha Maguire (og Pogbas) hode på et fat. Ganske respektløst mtp bombetrusselen han er utsatt for. I beste fall dårlig timing. :/
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Pangaea
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8988

Ganske åpenbart at en bombetrussel er LANGT over streken. Men slik verden er i dag så er jeg ikke overrasket, det finnes nok av galninger i denne verden. Sikkert en eller annen deprimert stakkar som trenger mer hjelp enn noe annet.

Maguire er egentlig litt et offer for andres handlinger. Et lag som skal stå høyt og bruke ball kan ikke basere seg på en så treig og tung stopper. Når det til tider er svært dårlig pasningskvalitet så blir det vanskelig. Sånn sett er han nok et dårlig kjøp, spesielt til den prisen. En av Solskjærs største feil var også å gi Maguire kapteinsbindet, selv om at jeg forstår argumentet om at det var manglende alternativer den gang da. Jeg har riktignok luksusen av å være etterpåklok. Men det er klart at det blir vanskeligere å benke han når han er klubbkaptein.

Harry Maguire vil nok fortsatt få kritikk fra mange, eneste måten han kommer seg ut av det er å prestere bedre. I utgangspunktet så er jeg drit lei alle såkalte eksperter (les: ex-spillere) som skal uttale seg. Men i dette tilfelle så bør Maguire høre på Keane, ved å sørge for at hans egne prestasjoner er gode så blir jobben som kaptein mye lettere.

Etter min mening så tror jeg han kan være en som ikke er i planene til ten Hag. Og det får være greit. Så vokser riktignok ikke gode stoppere på trær. Pau Torres hadde vært fint, men han tror jeg vi kan glemme uten CL.
post liked by: Pink Final, Pangaea
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4791

Jeg også har nok havnet der nå at jeg mener han ikker er god nok, eller vertfall feil type. Ang. kapteinsvalg fra Solskjær så vil jeg tro at noe av intensjonen var at han skulle vokse på det, slik som noen gjør (Rooney f.eks.). Inntil denne sesongen har han også stort sett spilt bra, og sånn sett forsvart bindet. Men i år har alt implodert, og han ser til tider ut som en skræmt sau. Er sikkert blitt redd for å gjøre feil, som igjen skaper enda mer kritikk og overskrifter. Det har blitt en negativ sirkel som det er vanskelig å komme seg ut av. Sånn sett var rådet til Keane godt: keep it simple og fokuser på deg selv. Hadde vært en grei spiller å ha i stallen egentlig, men ikke som førstevalg. Tror han vil få det vanskelig framover under ten Hag, blir kanskje solgt i sommer, men vi får se. Lagene står vel ikke akkurat i kø med tilbud.

Jeg mistenker vi hadde hatt et mer solid forsvar med Evans og Michael Keane blant valgene våre. Smalling og for den del, han var rask (men ellers en del av avvikene som Maguire har). Men nå må vi bare prøve å se framover, og jeg er sikker på at en midtstopper er på agendaen i sommer. Forventer også at Bailly og Jones forlater oss, særlig Bailly (Jones har vel ett år igjen av kontrakten, og neppe kø for ham heller).

På dette stadiet tenker jeg at "alt" har bare blitt feil for Maguire i United, og det hadde vært sunt for ham å komme seg et annet sted, få laaaaaaaaaaangt mindre fokus fra media og fans, kanskje til et lag som generelt ligger litt dypere. Da kunne han kommet tilbake til seg selv og fått opp selvtilliten igjen. Det blir egentlig umulig i United når folk har knivene ute etter den minste feil, og selv "feil" han ikke er skyld i, som målet mot Everton.
post liked by: RedTrafford, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4791

"My captain shall always play."

Eller ikke.
– Harry (Maguire) ville nok ønsket å spille, men det har vært andre kamper hvor han har spilt og en av de andre har stått over. Sånn er fotballen.
Tror uansett det har vært bra for Maguire å komme litt bort fra rampelyset.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18076

Angående å vokse på å få bindet rundt armen, Rooney hadde nå prestert i klubben en del år før han fikk det, og var et naturlig valg når han ble kaptein. Keane sa noe fornuftig om Maguire, det var ikke helt i vater å gi en fersking bindet. Ekstra press etc. Når det er sagt så er det noen ganger slik at en spiller ikke lykkes, selv om han har vist bra ting før. Men sjeldent å se et slikt fall Maguire har hatt. Det er komi-kavalkade denne sesongen, han er jo til større fare for med- enn motspillere.

Det er intet annet enn totalt korrekt at han ikke spiller kamper.
post liked by: RedTrafford
LUHG!

Deleted User 430

Respect! 👏👏

post liked by: Pancho P, messilingard, Belfastboy, Pink Final, Ryder, Pangaea, Buchan, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18076

Det er ikke vanskelig å møte opp på memorials heller...Selv om det er flott av ham. Jeg liker det. Men rent fotballmessig er det slutt mellom meg og ham...All lykke til videre til ham, men dette holder ikke, (om det er fotball vi snakker om)

Edit: Skrivefeil
Last edited by Blodfink on 14 Aug 2022, 20:01, edited 2 times in total.
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16325
Liker mottatt: 10526

Helt urealistisk, men han hadde hatt godt av ett utlån til en klubb som kjemper om opprykk i Championship.
Han er rett og slett for svak psykisk.
post liked by: Pink Final, Belfastboy
Post Reply