Harry Maguire

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

hehe @RedTrafford , joa, så den linja.

Jeg har jo aldri lagt skjul på at jeg fra så og si dag 1 siden HMag kom har vært en smule skeptisk...Det blir jo gjentakelser dette, men man har spillere man liker godt og spillere man liker mindre, får være litt høflig jeg og da.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Torquemada
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17269
Liker mottatt: 11029

I know I know @Blodfink :D

Et lite sidespor igjen her.

Skrev lenger opp her hva jeg ville gjort om jeg var i Harry sine sko.

Til ettertanke.

På en måte er det kanskje bra at Harry ikke gjør som meg da. (eller øye som ser)
De siste årene jeg spilte selv, hadde ikke lyst til å trene, mye annet som var mer morro.
Kun kamper, slik var det kanskje i to år. Kom som regel på en trening før serien startet. Mest for å si hei og jeg er med i år også.
Så plutselig en vakker dag kom det lyn fra klar himmel. Benket, de som trener får spille.
Etter en heeeel omgang på benken dro jeg hjem, uten å si ett ord.
Møtte treneren senere på kvelden og han lurte på hva faen det var for noe. Jeg har lagt opp svarte jeg, og sånn ble det :D
post liked by: Blodfink, Pink Final, Pancho P, Can2, Cola2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Da kan det se ut som Harry Maguire forlater United.

Blir vel da stående med 175 kamper for klubben, 7 mål og 5 assist, 41 gule, og ett rødt (to gule). 4 mål i PL, 1 i CL og 2 i FA-cupen.

Det ble en nedadgående kurve for ham, og det må jo være det beste for alle parter at han prøver lykken i West Ham. Selv om det er forståelig at han egentlig ville bli i United...Men da hadde vel landslaget vært uaktuelt.

Håper buingen på ham fra tribunene nå tar slutt. Det unner man jo ikke noen egentlig. Det var hyggelig å høre Mitten si at Maguire fikk mer support enn buing i Irland.
post liked by: Buchan, Pancho P, RedTrafford, 10Hag, Can2, Belfastboy, Cola2
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17269
Liker mottatt: 11029

Støtter hvert ord her @Blodfink
post liked by: Buchan, Blodfink, 10Hag
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2917

Fint for Maguire, dette. Håper han finner tilbake til god gammel form i West Ham, noe han etter all sannsynlighet gjør mtp spillestilen deres.
post liked by: Blodfink, 10Hag, Can2, Belfastboy
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Fint for alle parter dette. Med prislappen han kom til United med, så må man si at dette utviklet seg til å bli et relativt stort bomkjøp.
post liked by: 10Hag, Blodfink, RedTrafford, Cola2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Harry blir ser det ut til...Jeg er ikke sjokkert over at han velger dette, men hadde et visst håp om et annet utfall. Jeg er ikke av den oppfatning at han beriker stallen på noen som helst måte. Ikke sosialt heller, det blir bare rart i gruppa når du har en spiller som er til de grader degradert. Han bør vekk...
post liked by: RedTrafford, Buchan, Rød Pølse, Can2, Cola2
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2044
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7565
Liker mottatt: 4336

Aston Villa trenger vel en stopper etter at Mings ble skadet 😊
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Can2, Blodfink, Pwint
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

UNO-poden sier at Maguire ønska 10 mill pund for å dra i lønnskomp. Det ville ikke United gi. Der stoppa det altså. Det har jo variert i mediene den summen, men tipper 10 stemmer, i forhold til at han skal ned ca. det tilsvarende i lønn over 2 år i West H.

Uansett hva så tror jeg ikke han får med seg flere fans med dette...
post liked by: RedTrafford, Pwint, Can2, Pancho P, Cola2
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2069
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9141
Liker mottatt: 8403

Hvis det stemmer at han skal ha stilt krav til klubben om £10m, så er det nesten £3m mer enn differansen i lønn frem til kontrakten utløper. Hvis man tar utgangspunkt i de rapporterte £190k i United og £120k i West Ham. I så fall er det skammelig, pinlig og det begynner å bli vanskelig å ha særlig sympati med Harry Maguire.
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Pwint, Can2, Pancho P, Cola2
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Regner med at dette løser seg før 1. sept. Helt vilt om han blir værende...Det blir fort råtne tomater fra tribunen som UNO nevner.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Pwint, Can2, Pancho P
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2069
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9141
Liker mottatt: 8403

Regner egentlig også med at det løser seg til alles beste. Likte den sammenligningen i UNO med han som er alt for drita på fest og som alle vil at skal gå, men som ikke skjønner det selv 😂😂😂
post liked by: Blodfink, Pwint, RedTrafford, Pancho P, Cola2, Can2
Football, bloody hell!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17269
Liker mottatt: 11029

Ble ganske skuffet om Tirsdagen ja. Særlig hvis det går på bekostning av Pavard.

Jeg er ikke like optimistisk at det løser seg før vinduet stenger. Først skal et salg ordnes, så skal United legge inn 3 bud på erstatter før det aksepteres.
Det er visst den nye strategien skjønner jeg :-|
Dette i løpet av under 2 uker. Skeptisk.

Tenker også at dette ikke er helt optimalt for han mtp hvordan fansen på tribunen tar det.
De blanke arkene jeg ville gi han, ble inndratt Tirsdag :-|
post liked by: Can2, Rød Pølse, Blodfink
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2069
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9141
Liker mottatt: 8403

Merker at optimismen synker for hver time som går uten at man hører noe ang salg av Maguire. Følelsen av at nyhetene på tirsdag var et ledd i forhandlingene er borte, og man sitter med en høyst reell frykt for at Harry Maguire fortsatt er United-spiller når vinduet stenger.

Det som gjør dette så vanskelig å svelge er at det etter alt å dømme blokkerer for kjøp som ganske sikkert ville styrket United betraktelig denne sesongen. Da tenker jeg først og fremst på Pavard, som fremstår som en meget allsidig og solid oppgradering av forsvaret. Jeg skulle gjerne sett at også Amrabat ble hentet, men disse overgangene virker å være ren utopi for øyeblikket.

Hvorfor skal vi som supportere ha sympati med en spiller som håver inn 6,5 ganger mer i lønn enn konsernsjefen i Equinor og som åpenbart ikke er kompetent til å utføre jobben sin på en tilfredsstillende måte? Nå hadde han mulighet til å få en jobb han sannsynligvis er skikket til å gjøre der han ville dratt inn 4 ganger mer enn nevnte konsernsjef. Som bonus ville han gitt seg selv en mye større sjanse for å få representere England i EM.

Det oser ikke sportslig ambisjon av dette valget, det stinker grådighet. Det er på ingen måte synd på Harry Maguire og han ber om å få gjennomgå både på Drømmenes Teater og alle andre steder. Jeg håper å se Johnny Evans i kommende kamptropper på bekostning av vår forrige klubbkaptein. Det vil sende et tydelig signal som ikke engang Harry Maguire kan misforstå.
post liked by: Cola2, RedTrafford, Ryder, Can2
Football, bloody hell!
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

La han trene med U-21, han bør ikke inngå i garderoben, trenings feltet og på benken til A-laget.

Men er redd at det står ett eller annet i kontrakten hans.

Februar er det rettsak etter hans sommerferie i 2022, vet ikke om han må stille der, eller bare advokaten hans
Post Reply