Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Så har også Gianluca Vialli forlatt oss. Ein eminent fotballspelar, men visstnok ein endå finare fyr. Ein italiensk venn av meg var med å skrive ei bok om Vialli og han var over seg over kor mykje humor og varme han hadde. Dette sjølv om han var tydeleg plaga av sjukdommen. Boka heiter Gianluca gonfia la rete, noko som kan omsetjast med 'Gianluca bursts the net'. Snakk om passande tittel.
Du kan kvile no, Luca.
Blir alltid irritert når man snakker om å vinne eller tape «kampen» mot kreften. Som om det handler å være sterk eller svak. Vialli sa det på en mye bedre og vakrere måte (sitatet i den andre tweeten):
Alfred Schreuder har ikke helt klart å fylle Ten Hag's sko i Ajax enda.
Eneste likhetstegn nå er frisyren
For mange kamper de ikke greier å avgjøre, blir en del U.
Feyenoord har en luke på 5 poeng på Ajax og PSV brått halvspilt. Det er kanskje så ikke mye i Nederland.
Kanskje nevnte klubber har solgt seg ut av gullkampen.
Det tror jeg absolutt kan skje i år @Pink Final, som nevnt tror jeg de har solgt mulighetene sine.
Da gjelder det å benytte seg av den sjeldne sjansen. Er vel bare Twente, AZ og Feyenoord som har tatt ett gull hver på ganske lang tid.
Kanskje ikke i år, men har tro på at mr. Schreuder kan føre arven videre i Ajax, håper jeg da
Ajax har sparket Alfred Schreuder.
Sju kamper uten seier ble for mye for klubben.
Her skal det være suksess med det samme.
Null tid for å bygge lag, litt merkelig når de selger nesten et helt lag hver sommer
Innlegget er likt av: Pink Final, Blodfink, Pancho P, Can2
Ajax vinner 4-1 borte etter å ha sparket manager tidligere i uka.
Juventus ligger under 0-2 for Monza. Nedturen vil ikke stoppe enda. Og det er før Pogba trår til.
Minus 15 poeng i trekk sender dem til ingenmannsland på tabellen i tillegg.