[PL] Manchester United - Chelsea (11.08.2019 kl 17:30)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14652
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23402
Liker mottatt: 19388

4-3-3 er formasjonen flest vil ha i MEN`s "pick your team", med McTominay, Pogba og Fred på midten, James, Martial og Rashford fremme.

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... s-16732966

Her er journalisters uttak, her kan du velge lag selv også.

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... 186#du_top
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Yes, ny sessong nye muligheter. Liverpool spilte meget bra i går og det samme gjorde City i dag. Vi har en lang vei å gå, mtp disse to lagene. Vi er et stykke unna.

Overgangvinduet er stengt, og jeg vet de fleste skulle ønske vi hadde handlet litt mer. Men vi har den troppen vi har. Nå er det Chelsea som venter, en kamp vi faktisk bør vinne. Chelsea har blitt svekket, og med forbudet for å kjøpe spillere så har de heller ikke klart å stryke seg nødvendig. Denne kampen her kan bety veldig mye, det å starte med seier mot Chelsea kan gi en boost kontra det å tape.

Håper på følgende lag;

Ddg

AWB, Magiure, Lindeløff, Shaw

Mctominay, Matic

Pogba

Lingard Matrial Rashford
User avatar

Salte25
Posts: 274
Joined: 21 Jul 2019, 00:21
Liker gitt: 136
Liker mottatt: 97

Sit og ser på Tottenham mot Villa. Herleg at Tottenham ligg under, og eg er ikkje så sikker på om Tottenham, Arsenal og Chelsea er så mykje betre enn United som mange her ser ut til å meine. Eg trur spesielt Chelsea kjem til å slite litt denne sesongen, både på grunn av salet av Hazard og på grunn av ny og uerfaren manager. Men det blir spennande å sjå i morgon! Håpar på godt spel og United-siger.

Eg håpar United startar med desse 11:
De Gea
Wan-Bissaka - Lindelöf - Maguire - Shaw
McTominay - Pogba
Greenwood - Rashford - James
Martial
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14652
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23402
Liker mottatt: 19388

Salte25 wrote: 10 Aug 2019, 18:58 Sit og ser på Tottenham mot Villa. Herleg at Tottenham ligg under
Ser selv, McGinn med et flott mål. Eriksen på benken, ikke god stemning mellom Poch og ham trur je gitt...

Det laget ditt der kunne godt starta i morgen ja.

Mulig du har rett, at vi er fullt på høyde med ARS, CHE og TOT.

Blir mange tøffe kamper mot lag utenfor topp 6, for de som befant seg fra 3-6 plass sist sesong.

Ser ikke bort fra at Newcastle blir vanskelige for Arsenal imorgen.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14652
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23402
Liker mottatt: 19388

offside wrote: 10 Aug 2019, 17:49 Yes, ny sessong nye muligheter. Liverpool spilte meget bra i går og det samme gjorde City i dag. Vi har en lang vei å gå, mtp disse to lagene. Vi er et stykke unna.

Overgangvinduet er stengt, og jeg vet de fleste skulle ønske vi hadde handlet litt mer. Men vi har den troppen vi har. Nå er det Chelsea som venter, en kamp vi faktisk bør vinne. Chelsea har blitt svekket, og med forbudet for å kjøpe spillere så har de heller ikke klart å stryke seg nødvendig. Denne kampen her kan bety veldig mye, det å starte med seier mot Chelsea kan gi en boost kontra det å tape.
Støttes. Håper på en fin kamp i morgen!
LUHG!
User avatar

Ivanisevic
Posts: 76
Joined: 30 Jun 2019, 15:43
Liker mottatt: 3



Hvis dette laget stemmer er jeg ganske fornøyd med 11-eren faktisk. Unntaket er selvsagt Matic. Aller helst hadde jeg sett Greenwood inn for han, eller eventuelt Lingard. Men slipper Jones, Smalling, Young, Mata bl.a. så jeg er bra fornøyd.

Håper nå at en Greenwood, Chong eller Gomes får sjansen uti andre omgang hvis det trenges, i stedet for en Mata.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14652
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23402
Liker mottatt: 19388

Ja, laget ser greit ut det, om Matic spiller så er jeg en smule spent på hvordan det blir. Men han må jo gjøre mye bra på trening eller noe. Han har jo farlige balltap hver gang han er på banen. Håper også å få se de yngste komme inn.
LUHG!
User avatar

Ivanisevic
Posts: 76
Joined: 30 Jun 2019, 15:43
Liker mottatt: 3

Vi slapp Matic!





Ville heller hatt James enn Lingard, men. Spent på om disse vil klare å skape noe mot Chelsea.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 823
Liker mottatt: 2570

God kamp alle MU fans, har ikke så mye trua så alt av posetiv fotball er velkommen. Har vært helt topp med seier i dag og god start for både OGS og spillerene. Liker laget.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Skuffende opstilling, men rimelig meget som forventet.

Andreas og Lingard er simpelthen for dårlige. Og så savner jeg, at OGS havde nogle nosser og udskiftet dem og så sat en af Gomes, Greenwood og Chong fra start eller måske to så de andre på bænken.

Jeg savner også Smalling og bliver en smule nervøs for ham. Men på den anden side så har han ikke startet i starten af sæsonen nogensinde, men langsomt vundet sin plads. Det håber jeg, at han gør igen denne sæson. På den anden side kan jeg godt leve med Lindeløf og Tuanzebe foran da Tuanzebe har meget mere talent og Lindeløf ikke er så meget værre.

Jeg kan dog ikke forstå, at Smalling ikke fik lov til at rejse til Everton når han end ikke er på bænken i dag. Og så er Bailly muligvis også foran i køen når han er frisk.

Er dog mest ked over, at vi ikke ser Gomes i dag. Tror han ville blive en kæmpegevinst at bruge for det offensive.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Og så må jeg bare håbe, at mine bange anelser når jeg så holdet bliver gjort til skamme og United vinder sikkert.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14652
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23402
Liker mottatt: 19388

Ja, Andreas P. inn så jeg ikke komme, men kanskje han dunker inn et skudd etterpå. Hadde lyst til å se Fred, men han er på tribunen, kan ikke ha vært god på trening...Gomes ikke i kamptroppen heller.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14652
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23402
Liker mottatt: 19388

Spent på Mount, sentralt for Chelsea, rett inn på laget etter utlån Derby.

Vi bør kunne hamle opp med CFC i dag. Når man ser oppstillingen deres, det samme tenkte jeg når jeg så Arsenals oppstilling tidligere i dag.
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7627
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27391
Liker mottatt: 17896

Strålende fornøyd med lag og benk.
Litt usikker på Pereira, men alternativene er ikke mange.
Også kunne godt Gomes ha tatt plassen til Mata på benk.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14652
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23402
Liker mottatt: 19388

Spent på å se Maguire også.

Battle om plassen mellom stengene på Spania og i dag...Kepa har jo tatt plassen til De G. Vår kaptein i dag.
LUHG!
Post Reply