Diogo Dalot

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Ryder
Posts: 4705
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2628
Liker mottatt: 10709

Jeg har ikke synes Dalot han VÆRT spesielt god for oss, men han er definitivt en av spillerne som har tatt størst steg - i det siste store steg også.

Han har fått en ny rolle som han behersker og løser samvittighetsfullt og godt. Noen tar instruksjoner og coaching bedre enn andre, Dalot er åpenbart en av dem. Tror han er i ferd med å vinne ETHs tillit, og kan fint se for meg at vi ikke går på høyreback-jakt til sommeren. Det hadde jeg ikke trodd for er halvt år siden.
post liked by: Jan Erik, Tringe, 10Hag, Pink Final, Blodfink

Tringe
Posts: 219
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

Så må man huske på at han va en uslipt diamant på 18år, som kom inn i ett vaklevorent lag med hyppige managerskifter. Ikke lett å ta noe som helst med storm da.

Men nu med noen år på baken og tillit fra manager synes han å være en som kan vokse inn i himmelen.
Cr7 trakk jo også frem han som en av de med best mentalitet og arbeidsmoral på trening.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ps: man e aldri bedre enn sin siste kamp, og heller ikke dårligere enn det. Så la oss heller se positivt på at han med flere prestere jevnere og bedre enn på en stund :blush:
post liked by: Rød Pølse, 10Hag, Pink Final
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9095
Liker mottatt: 8380

At Dalot har tatt steg er hevet over tvil. Personlig mener jeg at han er topp 3 i United denne sesongen når det kommer til stabilitet og prestasjoner. At han ser enda bedre ut når laget fungerer er på ingen måte overraskende.

Dette er en spiller som har veldig mange forutsetninger for å bli veldig god. Jeg mener at han allerede er god, men det er ingenting av det vi har sett de siste årene som tilsier at han ikke kan bli enda bedre. At han kan operere i flere posisjoner er selvsagt også svært positivt.

Vi har sunn og god konkurranse på backene. Min mening er at det er andre posisjoner som bør prioriteres til sommeren.
post liked by: Tringe, RedTrafford, 10Hag, Pink Final
Football, bloody hell!

Tringe
Posts: 219
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

Ja, @Rød Pølse , om ikke man gjør ett bytte med AwB og inn med en annen (Frimpong, Lamptey, eller lignende).

Dalot bør absolutt får lov til å forsvare plassen i laget, men AwB virker å være for begrenset i det taktiske/offensive. Han fungere nok best i ett lag som i all hovedsak forsvarer sæ store deler av sesongen.
post liked by: RedTrafford
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9095
Liker mottatt: 8380

Jeg mener at Dalot og AWB gir oss både god dekning og taktisk fleksibilitet, @Tringe. De har ulike styrker, men det trenger ikke være negativt.

Har ikke sett nok av Frimpong til å ha noen sterk mening. Vi har sett at det ikke bare er å overføre gode prestasjoner i Bundesliga til PL. Så lenge vi må ta hensyn til FFP mener jeg det er unødvendig å bruke mye penger på en back til sommeren.

Dalot har vist så mye bra at den helt store oppgraderingen har jeg egentlig ikke tro på, uansett hvem vi henter.
post liked by: Pink Final, Belfastboy
Football, bloody hell!

Tringe
Posts: 219
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

Enig i at det kan være kontraproduktivt å lete etter ett bedre alternativ enn Dalot slik han fremstår i øyeblikket.

Frimpong virker som en spennende figur, med litt mer fotballforståelse enn AwB. La inn en "lignende type" fordi ikke nødvendigvis at Frimpong e rett mann (pris, etc..)

Ja, det gir en form for fleksibilitet, men AwB virker for mæ litt for begrenset til at han; A. Gir oss rett balanse om Dalot blir skadet og B. Er ett fullgodt alternativ til å gi Dalot konkurranse om plassen. Men for all del, ingen dårlig back.
post liked by: Rød Pølse
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9095
Liker mottatt: 8380

Han har rykte på seg for å være dedikert, profesjonell og treningsvillig. Dette er musikk i mine ører 🎶



post liked by: Andtho01, RedTrafford, Pwint, Blodfink, 10Hag, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19274

Dalot får forhåpentligvis i tillegg til sin treningsiver, bedre arbeidsforhold etter hvert. Når en defensiv struktur sitter, som luker vekk avslutning mot mål litt vel ofte. Veldig spent på hvordan vi ser ut etterpå. Forventer egentlig at det er en tydelig innstramming og lukking av rom. Men setter ikke 1 kr på at det skjer.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Rød Pølse, 10Hag, Pink Final
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9095
Liker mottatt: 8380

Ny solid kamp av Dalot. En spiller som har tatt store steg og som nå går inn i sine presumptivt beste år. Kanskje ikke dumt å se til Portugal når vi skal forsterke stallen. Vi har jo rimelig god erfaring med spillere derfra...

post liked by: Jan Erik, Pwint, Pink Final, Buchan, Belfastboy, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

Ryder
Posts: 4705
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2628
Liker mottatt: 10709

Synes Dalot seiler opp som en meget aktuell kandidat til å bli årets spiller. Det sier kanskje litt om tynn konkurranse, men han har utviklet alle deler av spillet sitt veldig denne sesongen. Bunnsolid innstilling og moral også. 👍
post liked by: Buchan, Pink Final, Pwint, Andtho01, Belfastboy, RedTrafford, 28FPellistri
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3942
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17258
Liker mottatt: 11016

Det støttes her i hvert fall. :thumb_up:
Tror Dalot er en vi kan ha nytte av i mange år fremover.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse, Belfastboy
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Moro når spillerne våre svinger seg opp.
Dalot er en herlig spiller.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Andtho01, RedTrafford, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9095
Liker mottatt: 8380

Dalot gjør ikke skam på drakt nr 20. Et lite stykke opp til Ole og Robin, men han forbedrer seg stadig 💪

post liked by: Andtho01, Belfastboy, Pink Final, Pwint, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9095
Liker mottatt: 8380

Hipp hurra for «Mr. Consistency», Diogo Dalot, som fyller 25 år i dag 🎉 Et skoleeksempel på at hardt arbeid og tålmodighet lønner seg. Fysikk, fart og ferdigheter. Denne gutten er i ferd med å bli fantastisk! Profesjonalitet og passion 🔥

post liked by: Pwint, 10Hag, Belfastboy, Andtho01
Football, bloody hell!
User avatar

Ryder
Posts: 4705
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2628
Liker mottatt: 10709

Seiler opp som favoritt til å bli årets spiller, spør du meg. I alle fall om en skal verdsette gode prestasjoner over tid, og ikke bare i glimt og enkeltkamper eller korte perioder. Per i dag står det i mine øyne mellom ham og Garnacho, kan ikke se hvem andre det skulle være.
post liked by: Andtho01, Pwint, Tringe, red, 10Hag, Rød Pølse, Pink Final
Post Reply