Aaron Wan-Bissaka

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1906
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13398
Liker mottatt: 5122

I denne tråden skal man ikke så mange kommentarer bakover for å se hva folket mente om han.
Våren 2022 var han på lista, sikkert sammen med McFred, Pogba, Maguire, over hvem som kunne pelle seg vekk fra klubben ved sesongslutt.

Jeg synes AWB har tatt store steg og har faktisk blitt en liten favoritt hos meg.
post liked by: Pancho P, Can2, Pink Final, 10Hag, Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4697
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2624
Liker mottatt: 10680

AWB er et godt eksempel på at god coaching fungerer. Synes det er tydelig at han har fått klare beskjeder om hva han skal gjøre, både offensivt og defensivt, og at han har jobbet hardt selv også for å utvikle seg. Framgangen må fortsette litt til før jeg avblåser høyrebackbehovet fullstendig, men det virker mye mindre enn for bare et halvt år siden.
post liked by: Belfastboy, Pink Final, 10Hag, Pancho P
User avatar

10Hag
Posts: 1498
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3608
Liker mottatt: 4882

Synes og AWB ser ut som en ny og bedre spiller nå. Har fortsatt en del å gå på det offensive, men det er godt på vei, og han gir mer enn solid konkurranse til Dalot.

Ser ikke bort fra at Ten Hag etterhvert ønsker en høyreback som er like god som Shaw på venstreback. Men det er nok nederst på prioriteringslista per nå, og det synes vel de fleste av oss er riktig nå.

Antony er og en spiller som jeg tror vil blomstre når samspillet sitter bedre med AWB og Dalot.
post liked by: Pancho P, Pink Final, RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11012

Skal ikke si at jeg ikke ville selge AWB i fjor.
Fortsetter han i samme spor etter han fikk sjansen igjen, da seiler han fort opp som en av mine favoritt spillere 8-)

Det kan snu fort i fotball ser man.
post liked by: Pancho P, 10Hag, pixma, Cola2, Pink Final, Blodfink

Deleted User 430

Ser ut som EtH er fornøyd med situasjonen på høyrebacken om dagen..
Rekk opp hånden de som trodde han ville få ny kontrakt 🙄👋

post liked by: RedTrafford, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19269

Fortjent, MOTM opptil flere ganger i våres. Solid i sommer au, utviklet seg bra som nevnes.

Men frykter at Dalot får starte mandag...Jeg favoriserer AWB. Ikke at Dalot ikke kan gjøre ok kamper til tider, men har aldri fått helt fot for ham. Håper på Frimpong i løpet av det neste året. Han og AWB, da har man litt utfyllende typer der. Dalot's offensive styrker er litt vel oppskrytt etter min smak, flott scoring i sommer, det skal jeg ikke ta fra ham. Men jevnt over er det tynt synes jeg.
post liked by: RedTrafford, Cola2, Pink Final, red
LUHG!

Deleted User 430

Alltid ment det var mer å bygge på hos AWB enn Dalot selv, og har aldri vært stor beundrer av sistnevnte, men det blir spennende å se fremover og det ryktet her stemmer.
Liten tvil om hvem som tok størst steg sist sesong, ihvertfall, og hvis AWB klarer å produsere lignende tall som siste hele sesongen under OGS har vi kanskje løst vår nest største "problem-posisjon" internt. Det hadde ikke dumt..
post liked by: RedTrafford, Cola2, Blodfink, Pink Final
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11012

Samtaler om ny kontrakt står det på united.no.
Det er positivt :thumb_up:
Fra å være helt ute av det til det han har vist siste halvdel forrige sesong har vært veldig bra. Starten på denne sesong har vært bra den også.
Har jo noen svakheter, men pila peker i hvertfall fortsatt oppover.

:thumb_up:
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy, Pink Final, Cola2, Blodfink
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Er det bare jeg som tenker over/har lagt merke til det, eller ser det også ut som at Wan-Bissaka har blitt mye sterkere/lagt på seg mer muskler også?
Jeg kan ikke huske at jeg fikk noen assosiasjoner til det tidligere, men nå føler jeg at han ser fysisk mer robust ut. Som er lite tillegg til den øvrige positive fremgangen. Det som er mest kult med Wan-Bissaka er jo at han har ekstremferdigheter som jeg mener man må ha i et vinnerlag, han jo nesten være verdens beste til å takle. Ikke akkurat en uviktig egenskap for en back.
En av mine favorittspillere når han har dagen egentlig, selv om jeg som flere har tenkt og trodd at han etterhvert ikke hadde noen fremtid i United.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Belfastboy, Rød Pølse, Cola2
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Hadde ståltro på ham da han ble hentet.
Mye pga skussmålet fra Richard Shaw.
Men for ett år siden så det ut som han var ferdig i klubben.
Et eksempel på at man ikke bør ta alle rykter og skriblerier i media for absolutte sannheter.

Enig @Schmeichel - når du skriver det, han ser større ut.
Azza som Richard Shaw kalte ham har alle fysiske forutsetninger, styrke, hurtighet, atletisk kropp.
Husker Shaw sa at Azza kan trenge litt tid på å tilpasse seg, og at han er en litt sjenert gutt.
Men at han er veldig lærevillig.
Synes vi har en god høyreback, og Dalot er en habil back up for ham.
post liked by: Belfastboy, Rød Pølse, RedTrafford, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19269

Har vel nevnt det før, men AWB skilte seg ut i en kamp jeg så mellom Palace og Liverpool i 2019 (av alle ting)...Taklet og løp ustanselig.

Men det var en periode i United der han ikke fulgte med liksom, da må jeg innrømme at tvilen kom. EtH har forklart ham hva som må til, og de rådene har han fulgt ser det ut som :)
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Rød Pølse, RedTrafford, Cola2
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2276
Liker mottatt: 4150

Er en bra forlengelse uavhengig av om han forblir førstevalg, eller det kommer en annen og evnt. skyver han ned. For han har noen ekstremferdigheter defensivt som alltid kommer til nytte ila en sesong. Spesielt i vanskeligere seriekamper borte, eller i cupkamper (spesielt CL) der vi litt bare må stenge ned. At han i tillegg er britisk + jordnær + ikke lagde noe bråk den perioden han var andrevalg, gjør han til en veldig bra spiller å ha på laget.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Belfastboy, Rød Pølse, RedTrafford, Cola2

Deleted User 430

Det var jo akkurat det både han og vi trengte nå 🤬

post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4697
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2624
Liker mottatt: 10680

Nok en muskelskade... 🙄
post liked by: Blodfink
User avatar

10Hag
Posts: 1498
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3608
Liker mottatt: 4882

Blir jaggu ekstremt mye muskelskader så mye som vi jager etter ball og samtid kjører halvveis motpress :|
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink
Post Reply