Hei, hvem er du? Introduser deg selv

Alt som ikke passer andre steder.
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Hmmm, tror at det er en oppfordring til å gå innom denne siden. :-)
donate
post liked by: Can2
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Stemmer det at den rosa "eksklusive" fargen er for nye brukere. Etter 15 innlegg blir man flyttet over til den vanlige gruppen. Grønn er "moderator", Orange er "donore", Rød er "admin" og mørkerød er "Kampråd ansvarlig".

Nå er det slik at man bare kan være medlem av en gruppe om gangen. Så Moderator overskriver donor. Donor overskriver Kamptrår ansvarlig.

Man kan velge hvilken gruppe man tilhører i brukerkontrollpanelet: ucp.php?i=181
Her kan man også søke om å få lov til å lage kamptråder om man ønsker det.

Litt vanskelig det med rettigheter og grupper på forumet her egentlig, sjønner det ikke helt selv.
post liked by: Cola2, Can2, Pink Final, Pangaea

Beta 2.0
Posts: 313
Joined: 03 Feb 2023, 11:35
Liker gitt: 105
Liker mottatt: 821

Hei igjen!

Husker ikke om jeg introduserte meg skikkelig første gangen jeg ble med her, men kan skrive litt kort nå.

Jeg begynte så smått å se på fotball under EM i 96. Husker veldig godt Gazza for England og de mange herlige typene på de tjekkiske og rumenske landslagene. Over et år senere viste noen venner av meg sesongvideoen til United 96/97, den som har Beckhams skudd fra midtbanen etter noen sekunder og så Solskjærs debut bare minutter senere. Jeg ble selvsagt solgt med en gang!

Nå for tiden følger jeg stort sett med, men kjenner også at entusiasmen for herrefotball har tapt seg betraktelig (egentlig helt siden Chelsea begynte å kjøpe alt som kjøpes kunne for ganske mange år siden. Samtidig er entusiasmen for United større enn på lenge, og kvinnefotballen er morsommere (og enklere) å følge med på enn på lenge.

Bor I Bergen og har gjort det i snart et tiår, men er født og oppvokst nordpå langt unna det meste som kan kalles toppfotball. Jeg er ikke-binær og bruker "hen"-pronomen.
post liked by: Ryder, red, Pancho P, Pink Final, Can2, JørgenT, messilingard
Post Reply