Ex-spillere

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Meget mulig @Djevelens advokat . Spørs vel kanskje på om han får to eller fire års utestengelse, men noen vil sikkert påstå at karrieren hans har vært ødelagt lenge. Altfor mye privat drama, alt for mange skader.
post liked by: Belfastboy, Cola2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Må si jeg synes det er veldig trist.

Kombinasjonen av en så rå fysikk, og en så slepen teknikk og pasningsfot, vil jeg gå så langt som å si at er helt unikt.

Med bedre innsats på fotballbanen, og litt klokere folk rundt seg, kunne han hatt en helt eventyrlig karriere.

I stedet kommer han bare til å bli husket for et par gode sesonger i Juventus tilbake i 2014-16, hårfrisyrene, og nå ... en dopingdom.
post liked by: Belfastboy, Cola2, Pwint, Blodfink, Pink Final

Beta 2.0
Posts: 322
Joined: 03 Feb 2023, 11:35
Liker gitt: 106
Liker mottatt: 823

Denne saken burde kanskje reise spørsmål rundt de gode prestasjonene hans første gangen i Juventus, en klubb med en god del doping-skjeletter i skapet.
post liked by: Jan Erik
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2593
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13438
Liker mottatt: 8675

Veldig beleilig for Juventus at ein høgt betalt og underpresterande Pogba testa positivt. Då har dei vel grunn til å terminere kontrakten hans?
post liked by: Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19279

Limer under hva jeg skrev i annen tråd når nyheten kom første gang @Pancho P, jeg tror det fort kan være noe i det du sier.

Spekulerer litt bare: Det er ikke utenkelig at klubben har laget en aldri så liten testo-felle...De ønsker nok å bli kvitt Pogba. Vi snakker om en klubb som kjørte noen medikament-eksperimenter på unge spillere, en døde vel under litt spesielle omstendigheter...Flere klubber der nede har jo holdt på med litt av hvert.

Gravde frem noen artikler om disse sakene for en haug år siden. Det var vel slutten av 90-tallet. Orker ikke det nå, men kanskje en annen gang.
post liked by: Pancho P
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Han har vel innrømmet at dette kommer av at han kjøpte medisin i USA som er lov der, men på dopinglista her. Han gjorde dette uten å konferere med klubb eller lege her hjemme.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Blodfink, Jan Erik, RedTrafford, Cola2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2593
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13438
Liker mottatt: 8675

Då skal eg henge konspirasjonshatten min tilbake på knaggen, @Pwint. Men Juve kjem nok godt ut av det likevel.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pwint, RedTrafford, Cola2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19279

Kanskje denne doktorvennen han fikk anbefalt supplementet fra ikke er helt ukjent for Juve, (for ikke å ta helt livet av konspirasjonen her) :D
post liked by: Pink Final, Pwint, RedTrafford, Pancho P, Cola2
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8417

Gøy å se Ander Herrera spille fra start for Athletic. En spiller som for meg er lett topp 5 post Ferguson. Det er fortsatt vanskelig å forstå hvordan klubben klarte å unngå å gi det baskiske rivjernet ny kontrakt...🤯
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
En stuss i stanga og nesten assist i førsteomgangen for ex-United-terrieren 💪
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Får også kampens første gule kort og viser at han fortsatt har aggressiviteten og de litt småstygge taklingene i registeret 🔥
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Og der går Athletic opp i 2-0 etter en trademark gjenvinning av 34 år gamle Ander ✨
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Pwint, red, alfen74
Football, bloody hell!
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Blir forbanna bare jeg tenker på exiten hans.

Herrera hadde alt jeg vil ha i en United-spiller mtp mentalitet og hvordan han blødde for drakta.

Var helt uforståelig at de ikke klarte å hoste opp en ordentlig kontrakt til han.

Sommeren 2018 signerte vi kun Fred, og Carrick la opp. Sommeren 2019 signerte vi ikke en eneste midtbanespiller.

Likevel så fant de ikke plass til han.

Lurer på om de bare forventet at han kom til å takke ja til en lusen kontrakt. Samtidig vet vi at Woodward i den perioden Herrera var hos oss kastet penger etter Zlatan, Pogba, Sanchez, Lukaku, slik at hver av de tjente like mye som 2-3 vanlige spillere...
post liked by: Pancho P, Rød Pølse, Cola2, Pink Final, RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17271
Liker mottatt: 11030

Helt enig @red

Et sikkert tegn på at Ed’s Disneyland strategi ikke funket.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Pancho P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27329
Liker mottatt: 17827

red wrote: 06 Oct 2023, 22:56
Herrera hadde alt jeg vil ha i en United-spiller mtp mentalitet og hvordan han blødde for drakta.

Var helt uforståelig at de ikke klarte å hoste opp en ordentlig kontrakt til han.

Lurer på om de bare forventet at han kom til å takke ja til en lusen kontrakt. Samtidig vet vi at Woodward i den perioden Herrera var hos oss kastet penger etter Zlatan, Pogba, Sanchez, Lukaku, slik at hver av de tjente like mye som 2-3 vanlige spillere...
Samme her, Herrera var favoritten under van Gaal epoken, han spilte med passion.
Eksemplene du bruker viser bare hvor inkompetent Eddie var.
post liked by: Rød Pølse, Pancho P, RedTrafford, Cola2, red
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 430

Har mange tatoveringer, godeste Beckham, men burde vel være mulig å få plass til Money money money i panna...?

post liked by: Pancho P, RedTrafford
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8417

Klasse av Ashley Young ❤️
post liked by: Pink Final, Pancho P, red, Pwint, Buchan
Football, bloody hell!

Deleted User 661

Fant ikke egen tråd for Robin van Persie! så skriver det her. I dag er det 7 år siden han vendte tilbake til Old Trafford og scoret for Fenerbache. Da brøt jubelen løs og van Persie fikk stående ovasjoner for scoringen sin. Fikk frysninger da jeg så klipp av det i dag. Old Trafford publikumet kan virkelig være verdens beste publikum.
De som er mye flinkere enn meg, legg gjerne inn scoringen og jubelen van Persie fikk denne dagen for 7 år siden.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final
Post Reply