Mason Greenwood

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
Post Reply
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2630
Liker mottatt: 10739

Det har jo sirkulert en del vage rykter om Greenwood lenge. Ikke som går direkte på noe så ille som dette, men som kanskje har antydet at han er en ung mann med en del karakterbrister.

Stiller meg ellers bak det @messilingard skriver. Har hørt lydklippet nå, og det var fryktelig ubehagelig.
Last edited by Ryder on 30 Jan 2022, 13:15, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, Pink Final, Pancho P, Cola2
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2918

Jeg har ikke ord.
Skuffet.
Sjokkert.
At unge Greenwood kan finne på noe sånt? Ubegripelig.

Det er nesten så jeg ikke kan skjønne at det er sant, men alt tyder på at det stemmer. Jeg har foreløpig ikke hørt lydklippet, men bare sett bilder. Men når en jente føler det nødvendig å ta opp noe sånt, så er det neppe første gangen det skjer heller.

Mason Greenwood. Skulle liksom være en kommende United-legende.
Nei. Få det bort. Tenk å ødelegge karrieren sin på denne måten. Uforståelig.

Og føler selvfølgelig med kjæresten. Håper hun får all den hjelpa hun trenger.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Det virker faktisk som at klubben (og media) har visst om dette en stund, men sikkert ikke nøyaktig hvor ille det har vært.

Denne artikkelen er gammel, men man begynner jo å lure på hvem det er snakk om..
https://www.eurosport.com/football/prem ... -amp.shtml
post liked by: Pwint, Ryder, Pancho P
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Få det bort med en gang!!
post liked by: Pancho P
Glory Glory Manchester United!!!!

Jokke
Posts: 16
Joined: 06 Nov 2021, 20:55
Liker gitt: 5
Liker mottatt: 26

Det ser ikke bra ut for Greenwood nå, vi får nok ikke høre noe fra han, regner med at han har fått munnkurv.
Personlig velger jeg å ikke dømme han, jeg vet egentlig ingenting om Greenwood og jeg vet enda mindre om eksen hans.
Han truere henne åpenbart i lydklippet, men det begynner 12 minutter ut og vi aner jo ikke hva han truere med, psykisk mishandling er det i alle fall.

Utrolig triste saker.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Belfastboy, Cola2

Deleted User 430

Lingard wrote:30 Jan 2022, 13:15 Denne artikkelen er gammel, men man begynner jo å lure på hvem det er snakk om..
Nå må vi roe litt ned her.. Artikkelen du linker til er fra november 2020. Denne linker videre til en artikkel fra Daily Mail hvor overskriften er "Premier League star in his 20s is arrested on suspicion of rape and false imprisonment at his home".

Greenwood hadde på dette tidspunktet nettopp fylt 19..
post liked by: Pink Final, Pancho P, Belfastboy, red, Jokke, Cola2
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1907
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13433
Liker mottatt: 5126

Utrolig trist sak dette.
Et av de største talentene i engelsk fotball som kan ha ødelagt sin videre karriere som kunne ha blitt enorm.
Men det er viktig å ikke forhåndsdømme her, men det ser absolutt ikke bra ut for Mason det som har kommet fram så langt.
post liked by: Pink Final, Jokke, Pwint, RedTrafford, Pangaea, Pancho P, Cola2
User avatar

Pangaea
Posts: 2766
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3962
Liker mottatt: 5145

Jeg er ikke spesielt interessert i spilleres privatliv, men har fått med meg at det sto noe om dette på united.no, og det ser jo ikke bra ut ifra det dere skriver her. Men jeg holder meg unna (a)sosiale media og kommer ikke til å høre lydopptak eller se evt video av det her. Utrolig trist om her stemmer, for alle involverte, men vi bør kanskje roe litt ned med forhåndsdømmingen også. Sikkert ikke så ille her, men jeg var en kjapp tur innom redcafe, og sjekket siste innleggene i en Mason Greenwood tråd. Jesus...

Vi vet ikke hva som skjer her enda. Men nå har allerede Greenwood blir anklaget og dømt, er ferdig i United, og er ferdig innen fotballen. I løpet av et par timer. Kanskje greit å roe ned litt, og la politiet og rettsvesenet gjøre det de må, hvis de blir involverte.
post liked by: Cola2

Jokke
Posts: 16
Joined: 06 Nov 2021, 20:55
Liker gitt: 5
Liker mottatt: 26

Lingard wrote: 30 Jan 2022, 13:15 Jeg har ikke ord.
Skuffet.
Sjokkert.
At unge Greenwood kan finne på noe sånt? Ubegripelig.

Det er nesten så jeg ikke kan skjønne at det er sant, men alt tyder på at det stemmer. Jeg har foreløpig ikke hørt lydklippet, men bare sett bilder. Men når en jente føler det nødvendig å ta opp noe sånt, så er det neppe første gangen det skjer heller.

Mason Greenwood. Skulle liksom være en kommende United-legende.
Nei. Få det bort. Tenk å ødelegge karrieren sin på denne måten. Uforståelig.

Og føler selvfølgelig med kjæresten. Håper hun får all den hjelpa hun trenger.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Det virker faktisk som at klubben (og media) har visst om dette en stund, men sikkert ikke nøyaktig hvor ille det har vært.

Denne artikkelen er gammel, men man begynner jo å lure på hvem det er snakk om..
https://www.eurosport.com/football/prem ... -amp.shtml
I Artikkelen du nevner er det snakk om Gylfi Sigurdsson, vil jeg tro, han ble vel dømt i januar i år.

Deleted User 429

Det er ingen grunn til å "roe ned" når man har øyne og ører som fungerer. Klubben bør suspendere ham sporenstreks, og så kaste ham til helvete ut så raskt han har blitt dømt. Han er skyldig. Ingen tvil. Trenger ingen jury for å konkludere med det siden jeg er en person, ikke en rettsstat.

Deleted User 430

Jokke wrote:30 Jan 2022, 15:15 du nevner er det snakk om Gylfi Sigurdsson, vil jeg tro,
Det skjedde i juli 2021.
User avatar

Pangaea
Posts: 2766
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3962
Liker mottatt: 5145

Pangaea wrote:30 Jan 2022, 15:04 Sikkert ikke så ille her,
Hmm. Da får jeg vel trekke tilbake denne uttalelsen :(
post liked by: Pancho P

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Transferrykter skal man være forsiktige med, medan rykter om ein ung fotballspiller kan man berre blåse ut. Skjerpings.

Deleted User 429

Transferrykter kommer vanligvis ikke med lydopptak og bilder av forhandlingene. Burde ikke være så veldig vanskelig å forstå.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Klubben har nå sagt at han ikke deltar på trening eller kamp inntil videre. Fint. Det eneste riktige å gjøre.
post liked by: messilingard, Pancho P, Pink Final, Ryder, red
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Jerv hentet jo han der Sonni Nannestad og de måtte kansellerer overgangen etter at det kom ut en del ting.

United som har ikke råd til dette, blir svært vanskelig dette. Stor, stor ripe i lakken for Greenwood.

Nå er det jo sånn uansett hvor stygg denne saken er så må begge sider av saken komme frem. Greenwood sin side må vel også komme frem.

Men dette er ikke bra, og om dette stemmer så har vel ikke United så mye annet valg. Kan være kroken på døren for Greenwood.

Dette er veldig, veldig alvorlig.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Cola2
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 933
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 121
Liker mottatt: 829

Har sett bildene og hørt lydopptaket. Bare å terminere kontrakten med en gang. Få han bort. Bør aldri få spille fotball igjen. For en ufyselig og stusselig fyr.

Han var vel kanskje ikke så uskyldig i den Foden saken på Island alikavell.
Post Reply