Mason Greenwood

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2057
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9032
Liker mottatt: 8349

Klarer ikke helt å se hvor jeg bommer, @Jan Erik, men det er i så fall ikke første gang jeg ikke har 100% rett. Tredje eller fjerde, hvis jeg ikke husker feil...🤔

At klubbens håndtering kan ha hatt betydning for Greenwoods valg er vel ikke helt usannsynlig. Når det nå kommer nye kluter inn både på eiersiden og i lederposisjoner kan ting endre seg. Det har versert enkelte rykter om at Sir Jim og INEOS har en plan for å få Greenwood tilbake, men jeg aner ikke hvor troverdige disse ryktene er. Backing og støtte fra de høye herrer er sikkert ikke helt uten betydning.

Min forståelse er ellers ganske lik den @Blodfink har over her.
post liked by: Blodfink, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2460
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7651
Liker mottatt: 8004

@Rød Pølse, der jeg ser det annerledes, er at det var like mye Greenwood som innså at det ikke ville fungere for ham å spille for United. Altså ikke at klubben kun ga etter for støy innenfra og utenfra. United kunne nok levd greit med noe negativitet, men det er ikke sikkert at Greenwood hadde taklet det. Eller ville prøve. Noe som er fullt forståelig når man ser hvor enormt fokuset er på fotballspillere, og da spesielt de som er i United.
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2057
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9032
Liker mottatt: 8349

Meget god kamp av Mason Greenwood i kveld mot Athletico Madrid. Fikk ikke målpoeng denne gangen, men var involvert i de to første målene og en stor trussel gjennom hele kampen. Temposterk, fintesterk og gode valg 💪
post liked by: Andtho01, Pink Final, red, RedTrafford, Pwint, Blodfink, Belfastboy, Jan Erik
Football, bloody hell!
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2276
Liker mottatt: 4150

Det er ganske trist å gå fra å se på Antony på høyrekanten, som nesten er 100% venstrebeinet, til Greenwood som er en av få spillere som ser ut til å være like gode med begge beina.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, RedTrafford, Pwint, Blodfink, Belfastboy, Jan Erik
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14623
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19259

Ja, imponert over spillet hans, så 40 min av kampen i går. Han er virkelig i slaget.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13491
Liker mottatt: 8657

Jeg tror fremdeles det blir Armageddon om United tar ham inn i varmen igjen. Det eneste jeg ser for meg er at storspillet gjør at han blir verd mer.
post liked by: red, Jan Erik, Blodfink, Rød Pølse, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17237
Liker mottatt: 11012

red wrote: 20 Dec 2023, 00:19 Det er ganske trist å gå fra å se på Antony på høyrekanten, som nesten er 100% venstrebeinet, til Greenwood som er en av få spillere som ser ut til å være like gode med begge beina.
Helt enig, syns det kan være provoserende til tider hvor dårlig høyrefoten til Antony er.

Ekstrem god med venstre, ekstrem dårlig med høyre = middels spiller :hah:

Alltid vært svak for Mason, så ser han gjerne i United trøya igjen :strong:
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy, Pwint, Pink Final, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13491
Liker mottatt: 8657

Ryktene sier altså at Barca vil ha Mason. Skulle jo tro han kunne bringe inn en god slump? 🤔 Trist at det ble som det ble, men han får nok en fin karriere i Barca og om vi kan få noen hundre millioner for ham så er det vel den beste mulige slutten. Der får hun muligheten til å bli den beste versjonen av seg selv, uten hetsen som ville fulgt ham i England.
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17237
Liker mottatt: 11012

Pwint wrote: 30 Dec 2023, 09:52 Ryktene sier altså at Barca vil ha Mason. Skulle jo tro han kunne bringe inn en god slump?
Jeg mener jo spilleren er verdt en del, men tror dessverre situasjonen hans sier at vi blir utnyttet av det, og det ikke kommer til å klinge så godt i kassa
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Pwint wrote: 30 Dec 2023, 09:52 Der får hun muligheten
Noe jeg ikke har fått med meg? :hah: :hah:
post liked by: Rød Pølse, Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9445

Det som egentlig hadde vært litt interessant er å se hvor lang tid det ville tatt for Mason å gå i glemmeboka til supportere på kamp. Vil tro han ville hørt det i 2-3 mnd, men etterhvert så ville vel dette blitt glemt? Antony har knapt nok hørt noe de siste kampene, Ronaldo var det ingen som gjorde noe med osv.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink, Pwint
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

10Hag
Posts: 1497
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3607
Liker mottatt: 4880

Tror du har rett @messilingard.

Kurt Zouma sparket og slo katten sin på sosiale medier så det sang etter. Ble buet på i en kort periode, nå er det glemt.

Folk glemmer fort, selv grusomheter. Det er en grei overlevelsesteknikk.

Tipper Greenwood får noen måneder med hets, kanskje en sesong, så er det glemt.

Dét sagt, så håper jeg allikevel han selges. Mener vi trenger helt andre type spillere i et Ten Hag-lag som skal fungere optimalt. Han har noen ekstremferdigheter, men er og begrenset i ballbehandling under press, og er en som ikke forsvarer. Flere slike vinger gjør det vanskelig å spille noe annet enn overgangsfotball.

Synes og vi allerede har nok spillere som tilsynelatende sliter med utenomsportslige problemer. Vil ha flere spillere med minst mulig drama utenfor banen.
post liked by: messilingard, Jan Erik
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13491
Liker mottatt: 8657

RedTrafford wrote: 30 Dec 2023, 12:29 Noe jeg ikke har fått med meg? :hah: :hah:
Stavekontrollen fra helvete. 😂
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17237
Liker mottatt: 11012

@Pwint
🤣
post liked by: Pwint
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13491
Liker mottatt: 8657

messilingard wrote: 30 Dec 2023, 12:37 Det som egentlig hadde vært litt interessant er å se hvor lang tid det ville tatt for Mason å gå i glemmeboka til supportere på kamp. Vil tro han ville hørt det i 2-3 mnd, men etterhvert så ville vel dette blitt glemt? Antony har knapt nok hørt noe de siste kampene, Ronaldo var det ingen som gjorde noe med osv.
Kanskje en god PR kampanje kunne hjulpet. Lagt seg helt flat, spilt på at han var ung og dum og har lært av sine feil. Det er nok ikke bare, bare å vokse opp som "stjerne" og få alt opp og hendene. Kan ødelegge en ungdom om han ikke har riktige folk rundt seg.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Cola2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14623
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19259

Når det kommer til Greenwood; før elendigheten startet var han topp 3 for meg i United. Ikke fordi han alltid var kjempegod, men de kvalitetene han har og som han til tider viser frem, er så ekstremt rå. Ser også ut til at Getafe har gjort en bedre ballspiller ut av ham.
Slik en spiller er mye verdt, og alle lag kan ha nytte av en Greenwood i form. Men det blir nok ikke kjempedyrt for Barca evt...Ønsker jo ikke å se ham i den klubben vel og merke.
Ser ham gjerne i United igjen. Men det er nok ikke sannsynlig som dere er inne på.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Pwint, Cola2
LUHG!
Post Reply