Mason Greenwood

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1932
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13970
Liker mottatt: 5244

Greenwood med utligning hjemme mot Almeria i kveld (pause 2-1 til Getafe) .
En kjempescoring btw
Last edited by Belfastboy on 25 Nov 2023, 21:28, edited 1 time in total.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Rød Pølse, Pink Final
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4156
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18211
Liker mottatt: 11851

Og det var ikke noe drittmål akkurat.
Han får en lang høy ball som sitter limt på foten ute på høyresiden, før han drar seg innover og setter den herlig i det lengste hjørnet.
Kanon mål.

Gleder meg til å se han i United trøya igjen :strong: :thumb_up:
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Getafe leder forøvrig 2-1 nå.
post liked by: Belfastboy, Rød Pølse, Blodfink, Pink Final
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14877
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24157
Liker mottatt: 20164

Kanonkule, helt rått.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Belfastboy, Pink Final
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3138
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14724
Liker mottatt: 9641

Fantastisk spiller. Ingen tvil om det. Men jeg tror ikke han noensinne vil spille for united igjen.
post liked by: RedTrafford, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14877
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24157
Liker mottatt: 20164

Det spørs ja. Sårt tema om han skal få lov eller ei...
post liked by: Pwint, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3138
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14724
Liker mottatt: 9641

It's all about the money. Jeg tenker han er gift for sponsorer og fans, spesielt kvinnelige fans.
post liked by: RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2315
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10688
Liker mottatt: 9481

Spektakulært mål av unge Mason Greenwood i går ✨ En spiller som dessverre splitter deler av fansen, men som definitivt ville styrket stallen betraktelig. Jeg fornekter meg ikke og tar sats inn i et potensielt vepsebol..😆 Det er mulig å la være å lese dersom man er opptatt av å moralisere overfor andre voksne mennesker. Here we go:

Med en sterkere klubbledelse og ny CEO tror jeg muligheten for at han kommer tilbake er større. Det er fullt mulig å gi Greenwood en ny sjanse og samtidig signalisere at man tar avstand fra, og ikke aksepterer, vold i nære relasjoner. United er gode på markedsføring... Personlig mener jeg at gapestokken i sosiale medier ikke er et spesielt godt kompass å styre etter, og det håper jeg klubben også finner ut etterhvert.

Det er enklere å finne en god kurs dersom man forholder seg til grunnleggende rettsprinsipper. Dette er selve grunnpilarene i både vårt eget og det britiske samfunnet. Det sikrer ikke rettferdighet for alle, men det er helt avgjørende for vår rettssikkerhet og frihet til å ha egne meninger. Jeg orker ikke å gå inn i en lengre diskusjon om moral, men at denne saken har blitt fremstilt ensidig og unyansert mener jeg er hevet over tvil. Det handler ikke om man er for eller imot vold mot kvinner.

Jeg vil ha Greenwood tilbake og jeg synes det er forkastelig å utøve vold i nære relasjoner. Jeg ser også at det er mulig å oppfatte dette som uforenlige motsetninger, men det er det altså ikke. Så kan andre mene hva de vil om meg og min moral, det lever jeg helt fint med. Jeg har ikke noe særlig til overs for moralister uansett.

Nå håper jeg gutten fortsetter å levere solide sportslige prestasjoner for Getafe, slik at United får et skikkelig dilemma å forholde seg til ved sesongslutt. Da har vi forhåpentligvis en ledelse som er i stand til å ta en rask avgjørelse i denne langdryge og trasige saken. Toget går videre med eller uten Greenwood, og mitt forhold til klubben vil være det samme uansett.

Til syvende og sist betyr det ingenting hva jeg mener ift om han kommer tilbake eller ikke. At han aldri kan spille for United igjen, med begrunnelse i at det er det eneste riktige, er jeg i alle tilfeller fullstendig og grunnleggende uenig i.
post liked by: Belfastboy, Pink Final, RedTrafford, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2671
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8625
Liker mottatt: 8859

@Rød Pølse, enig i mye av det du skriver. Spesielt det med å styre etter sosiale medier-metoden...men, så er det et poeng til, og det er hva Greenwood selv gidder å tåle av dritt av folk på tribunene og de tidligere omtalte sosiale mediene. Jeg tror faktisk at den motstanden de møtte, også innad i klubben, gjorde at Greenwood like mye som klubben så at det var like greit å reise.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2315
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10688
Liker mottatt: 9481

Ser den, @Jan Erik, men det kan endre seg med ny ledelse på plass. Avgjørelsen for inneværende sesong er uansett tatt, og så er jeg glad for at ikke alle bånd er kuttet for godt. De av oss som har sett Beckham-dokumentaren på Netflix vet at det er mulig å komme gjennom en periode med forferdelig hets, også som Unitedspiller. Greenwood gjør nok lurt i å holde en relativt lav profil på sosiale medier, uansett hvor i verden han befinner seg...
post liked by: Pink Final, Jan Erik, RedTrafford, Belfastboy
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2671
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8625
Liker mottatt: 8859

Denne saken er likevel annerledes enn Beckham, @Rød Pølse, og har mindre med ledelsen av klubben å gjøre, enn hvordan folk på tribunene kommer til å behandle ham om han skal spille i PL igjen.
post liked by: RedTrafford, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2315
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10688
Liker mottatt: 9481

Saken er utvilsomt annerledes, @Jan Erik, men hets har en tendens til å avta med tiden uansett. Jeg mener at ledelsens håndtering vil være helt avgjørende for klubbens evne til å beskytte spilleren og stå støtt gjennom en turbulent periode.

Er ikke så opptatt av å spekulere i hva involverte parter tenker. Det har jeg ingen forutsetninger for å ha noen formening om. Det jeg derimot er helt enig med meg selv i, er at det er mulig å legge til rette for at Greenwood kan spille fotball for United igjen.
post liked by: RedTrafford, Belfastboy, Pink Final, Jan Erik, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2671
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8625
Liker mottatt: 8859

Jeg tror ikke Greenwood kommer til å spille for United igjen, og det TROR jeg har mye med hva han selv vil å gjøre. Så får vi se.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14877
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24157
Liker mottatt: 20164

Dette er en gjentakelse av noe jeg skreiv lengre opp i tråden.

Klubben hadde tenkt å ta ham inn igjen, men da fikk visse selvutnevnte dommere og bødler innad i United te-kakene i halsen gitt. Lekket dette til pressen og sosiale medier...Da ble det helomvending. En total farse mao.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Pink Final
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1311
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 583
Liker mottatt: 1269

Men han er kun på lån eller? Vil det si han returnerer til United etter sesongen? Kan det tenkes at klubben tar han tilbake?
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Pink Final, Rød Pølse

Deleted User 661

I følge The Athletic trives Greenwood fantastisk i Spania. Været, maten og deres hus er i midt i blinken. Lærer seg spansk og er venner med de spanske og argentinske spillerne som han nå kan konversere litt med.
En annen kilde sier at Getafe ønsker å gå i samtaler med United i april og planlegge for neste sesong. Fortsetter Greenwood dette spillet så ønsker Getafe å kjøpe han.
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Pink Final, Rød Pølse
Post Reply