Bekreftede overganger til og fra MUFC.

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Inn:
D. James Swansea 15.3 mill pund
AWB C Palace 49.5 mill pund
H. Maguire Leicester FC ca 80 mill pund.

Ut:
A. Valencia L.D.U. Quito gratis
A. Herrera PSG, gratis
J. Wilson.
M.Darmian, Parma 3.6 mill pund
Lukaku, Inter ca 70 mill pund.
Sanchez, Inter, lån
Smalling, Roma, lån
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Har også frigitt 15 akademi spillere inkludert J. Wilson. Pluss at de har hentet in 2 nye angrepsspillere til akademiet. Tror det var en ajax spiss og en spansk ving. Begge 16 år.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Mats98 wrote: 23 Jun 2019, 21:35 Har også frigitt 15 akademi spillere inkludert J. Wilson. Pluss at de har hentet in 2 nye angrepsspillere til akademiet. Tror det var en ajax spiss og en spansk ving. Begge 16 år.
Stemmer det, tenkte på overganger til/fra seniorlaget :)
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Åja, ja da er det ikke stort mer enn det du skrev som har skjedd.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Mateo Mejia fra Real Zaragoza er også signert. 16 åring, så spørs om han er tenkt å spille på senior laget med en gang.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Ja var vel han jeg mente når jeg skrev at vi hadde hentet ny spansk ving. Tenker nok at han er tenkt til akademiet.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

RaoulDuke wrote: 24 Jun 2019, 10:01 Mateo Mejia fra Real Zaragoza er også signert.
United har ikke bekreftet det. Faktisk så har Real Zaragoza benektet at det er avtalt noe som helst.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Jepp, The Sun er synderen denne gang, Alan Nixon.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Mejia er klar visstnok, smutthull: United kan hente ham uten å kontakte Zaragoza, og til en lav pris.

Vilt...rent moralsk er det litt shady...
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

AWB er (så og si) klar for MUFC, støtter denne overgangen, spennende blir det. Håper han kliner til med en gang. Må ha selvtillit og vilje, som i Rooney`s og Ronaldo`s debuter.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Det blir spennende med Wan-Bissaka på backen neste sesong. Dette bør bety at Young er langt, langt unna en startplass. Fyren kan vikariere på backene, men håper både Wan-Bissaka og Shaw holder seg unna skader kommende sesong.

Nå venter vi spent på en midtstopper. Jeg orker ikke at vi går i gang med pre-season uten at vi har hentet inn flere forsterkninger i forsvaret...
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Jeg har blitt litt avslappet ift. midtstopper. Vi har jo 10 midtstoppere i klubben. Bruk til enhver tid de 2 beste. Det bør holde. Må jo være mulig å bruke Victor Lindelöf, og en mer erfaren; og på sitt beste til enhver tid Eric Bailly.

Sistnevnte er en spiller jeg tilgir alle tabber og hodeløse krumspring. Har steintro på ham. Måtte jeg få rett. :yikes:
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Er litt uenig der, vi må ha en ny stopper. Bailly er altfor vill. Mister hodet alt for ofte detsverre.
Kan hende han jobber med det og blir ekstremt god og mye mere stabil. Man kan jo håpe
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Jeg føler også at en ny midtstopper er et must. Lindelöf tok store steg i sesongen som var. Han startet litt dårlig, men spilte seg opp.. og bedre kommer det til å om han får seg en fast partner.
Jones og Smalling kan vi bare glemme. Disse har vært i klubben litt for lenge nå.. og de begge kan ha gode perioder i løpet av en sesong, men det kommer litt for mange feil og de er begge litt for begrenset for å spille midtstopper for oss.. og da tenker jeg på at vi skal være med å kjempe om medalje i ligaen og alt av cuper.

Marcos Rojo er en kriger, men også han blir nok veid for lett. Jeg fikk litt troen på han for halvannet år tilbake (?), da han og Jones hadde en periode før juletider hvor de begge var kanongode.. men siden den gang har skader ødelagt for dem begge. Og det lille vi fikk se av Rojo nå på tampen var overhodet ikke noe å skryte av. Han så tung ut.. og burde vel vært utvist i de kampene hvor han fikk tillit. Det positive med Rojo er at han ønsker å bli værende og kjempe for en plass i stallen, men om det er pga pengene vet man ikke. Skal sies at dette er positivt med Smalling og Jones også. Til tross for rotasjon osv så gir de alt for klubben.. men noen må gå.

Eric Bailly er det ikke lett å bli klok på. Om fyren ønsker å bli værende og kjempe om en plass på laget så kan vi godt beholde han, men for meg har det virket som at han allerede har begynt å tenkt på andre alternativer. Nå ble han vel skadet rett før sesongslutt, så spørs om det blir noe salg i dette overgangsvinduet. Utrolig synd at fyren ikke har levert bedre enn hva han har gjort for oss, for man ser jo at han kan levere på et veldig bra nivå.. når han holder seg skadefri over en lengre periode. Men sammen med Rojo vet man aldri hva han finner på i løpet av en kamp. Det blir litt for mange brølere, rett og slett.

Om det kommer en ny midtstopper inn, så er det nødt til å forsvinne noen ut.. og da tror jeg Rojo er førstemann på blokka.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Bailly, Lindeløf og (visstnok) Tuanzebe er tre stoppere man kan ha bruk for fremover. Smalling som fjerdevalg er også bra. Jones og Rojo er ikke gode nok, på langt nær.

Usikker på om stopper er det United først og fremst må løpe etter, jeg ser fortsatt for meg Bailly der. Isolert sett er han Uniteds beste midtstopper, og om han får den erfaringen som behøves, uten å avbrytes av lange skadeavbrekk, så står jeg på at han er den vi har der bak med det klart største potensialet.
Post Reply